Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik biurowy / Specjalista ds. ochrony danych osobowych

    POLMED S.A.   Starogard Gdański, os. Kopernika 21    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Wymagania: znajomość przepisów RODO i zasad ochrony danych osobowych, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel), umiejętność redagowania formalnych pism i wiadomości e-mail, dokładność, odpowiedzialność i dyskrecja.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. ochrony danych Warszawa
Inspektor Bezpieczeństwa Teleinformatycznego w komórce Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych

Inspektor Bezpieczeństwa Teleinformatycznego w komórce Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych

Centrala NFZ
Warszawa
praca stacjonarna
2854 dni temu

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia poszukuje kandydatów na stanowisko

Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatycznego
w komórce Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych
POIN/18/13

Wymiar etatu: 1 etat

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa

Główne obowiązki:

  • opracowanie niezbędnej dokumentacji dla funkcjonowania systemu teleinformatycznego do przetwarzania informacji niejawnych;
  • weryfikowanie i bieżąca kontrola zgodności funkcjonowania systemu teleinformatycznego ze Szczególnymi Wymaganiami Bezpieczeństwa/SWB/ oraz przestrzeganie Procedur Bezpiecznej Eksploatacji /PBE/, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 1167) i w związku z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa teleinformatycznego (Dz. U. z 2011 r. Nr 159, poz. 948);
  • udział w procesie zarządzania ryzykiem w systemie teleinformatycznym, oraz weryfikacja:
    • poprawności realizacji zadań przez Administratora Systemu, w tym właściwe zarządzanie konfiguracją oraz uprawnieniami przydzielanymi użytkownikom;
    • znajomości i przestrzegania przez użytkowników zasad ochrony informacji niejawnych oraz PBE w systemie teleinformatycznym, w tym w zakresie wykorzystywania urządzeń i narzędzi służących do ochrony informacji niejawnych;
    • stanu zabezpieczenia systemu teleinformatycznego, w tym analiza rejestrów zdarzeń systemu teleinformatycznego;
  • organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego;
  • reagowanie na incydenty;
  • tworzenie planów awaryjnych;
  • organizowanie treningów symulacyjnych z różnych zagrożeń;
  • informowanie POIN o zdarzeniach związanych z bezpieczeństwem teleinformatycznym.

Wykształcenie: średnie lub wyższe o profilu, technicznym, informatycznym lub prawno-administracyjnym.

Wymagania konieczne:

  • minimum 5 lat pracy zawodowej w przypadku wykształcenia średniego;
  • minimum 3 lata pracy zawodowej w przypadku wykształcenia wyższego;
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zaświadczenia stwierdzającego odbycie specjalistycznego szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych, wydanego przez ABW;
  • posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa do „poufne”, bądź złożenie oświadczenia o zgodzie na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu zwykłemu wg przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
  • posiadanie aktualnego zaświadczenia o odbytym przeszkoleniu w zakresie ustawy o ochronie informacji niejawnych;
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;
  • wymagane kompetencje: umiejętność myślenia analitycznego i koncepcyjnego, dobra organizacja pracy, umiejętność planowania, komunikatywność, skuteczność w działaniu, umiejętność pracy w zespole;
  • wysoka kultura osobista.

Wymagania pożądane:

  • doświadczenie w zakresie nadzoru nad bezpieczeństwem informacji niejawnych w tym nad tworzeniem dokumentacji systemu teleinformatycznego do przetwarzania informacji niejawnych;
  • doświadczenie zawodowe w obszarze administracji publicznej;
  • znajomość języka angielskiego szczególnie w zakresie terminologii informatycznej;
  • znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2017, poz. 1938 z późn. zm.).

Wymagane dokumenty:

  • podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • podpisany list motywacyjny;
  • podpisane CV;
  • kopie dokumentów potwierdzające: minimum 5 lat pracy zawodowej, w przypadku wykształcenia średniego lub minimum 3 lata pracy zawodowej w przypadku wykształcenia wyższego; w obu przypadkach konieczność udokumentowania okresów pracy na podstawie stosunku pracy, a także okresy aktywności zawodowej wynikające z umów, do których stosuje się przepisy o zleceniu, jak również wykonywania działalności gospodarczej;
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • kopia zaświadczenia stwierdzającego odbycie specjalistycznego szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych, wydanego przez ABW;
  • kopia aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa do „poufne”, bądź oświadczenie o zgodzie na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu zwykłemu, wg przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
  • kopia aktualnego zaświadczenia o odbytym przeszkoleniu w zakresie ustawy o ochronie informacji niejawnych;
  • podpisane oświadczenie o treści - „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego - zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r., poz. 922 z późn. zm.).

Administratorem danych osobowych udostępnionych na potrzeby rekrutacji jest Narodowy Fundusz Zdrowia z siedzibą w Warszawie przy ul. Grójeckiej 186, reprezentowany przez Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 25 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Informacja o metodach i technikach naboru:

  • weryfikacja ofert pod względem formalnym i spełnienia wymagań wskazanych w ogłoszeniu rekrutacyjnym zostanie dokonana przez pracowników Biura Kadri Szkoleń;
  • formy weryfikowania kompetencji kandydatów ustali Komisja Rekrutacyjna, która może w szczególności stosować następujące narzędzia i techniki selekcji: kwestionariusze, formularze, rozmowę kwalifikacyjną, test wiedzy i umiejętności oraz zadania symulacyjne.

Informacje dodatkowe dotyczące naboru:

  • Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej;
  • lista Kandydatów spełniających wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będzie zamieszczona przy ogłoszeniu o naborze;
  • Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie i miejscu przeprowadzenia testu wiedzy oraz rozmowy kwalifikacyjnej;
  • Kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani.

Art. 112. 

1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:

1)   świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;

2)   właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;

3)   członkami organów lub pracownikami podmiotów tworzących w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej;

4)   członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;

5)   członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 11 września
2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. poz. 1844);

6)   właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty, o których mowa w pkt 2;

7)   właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6;

8)   posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;

9)   członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.

2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:

1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy;

2) wykonywać działalności gospodarczej.

Informacje dodatkowe

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO), informujemy, że:

Administratorem danych osobowych udostępnionych na potrzeby rekrutacji jest Narodowy Fundusz Zdrowia z siedzibą w Warszawie przy ul. Grójeckiej 186, reprezentowany przez Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych związane jest z wymogiem ustawowym wynikającym z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1510, z późn. zm.), a także ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 1974 nr 24 poz. 141; tj. Dz. U. 2018 poz. 917) Niepodanie przez Panią/Pana danych może wpływać na treść rozstrzygnięcia w postępowaniu rekrutacyjnym.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z zapisami art. 6.1a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9. 2a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO).

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetworzenia, prawo do przenoszenia danych (o ile w danym przypadku przysługuje), prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Przekazane przez Panią/Pana dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jak również profilowania.

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych w Centrali NFZ: iod@nfz.gov.pl.
 

Poznaj

Centrala NFZ

Stajemy się silną i nowoczesną organizacją z przejrzystą strukturą organizacyjną i jasno określonymi zadaniami. Rozwój instytucji i podejmowanie nowych wyzwań odbywa się wyłącznie przy udziale Pracowników. Nasze wartości to otwartość na pacjenta, efektywność, innowacyjność i satysfakcja pracowników. Wdrożyliśmy model kompetencyjny, określając kluczowe kompetencje wspólne: efektywna komunikacja, współpraca, zaangażowanie i odpowiedzialność, sprawność w zmiennym otoczeniu.

Podobne oferty

  • Pracownik biurowy / Specjalista ds. ochrony danych osobowych

    POLMED S.A.   Starogard Gdański, os. Kopernika 21    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Wymagania: znajomość przepisów RODO i zasad ochrony danych osobowych, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel), umiejętność redagowania formalnych pism i wiadomości e-mail, dokładność, odpowiedzialność i dyskrecja.