I. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie,
2. wykształcenie wyższe,
3. co najmniej 3-letni staż pracy lub 3-letni prowadzenia działalności gospodarczej,
4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. nieposzlakowana opinia.
II. Wymagania dodatkowe:
1. doświadczenie zawodowe związane z realizacją inwestycji i zamówień publicznych,
2. znajomość ustaw o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo Budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych i akty wykonawcze,
3. znajomość zasad planowania i realizacji inwestycji,
4. biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
5. umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa,
6. umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, odpowiedzialność, terminowość w załatwianiu spraw, komunikatywność.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. planowanie, przygotowanie, realizacja i rozliczenie zadań inwestycyjnych i remontowych;
2. udział w ustalaniu potrzeb inwestycyjnych i remontowych, przy uwzględnianiu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i lokalnych potrzeb społecznych;
3. określenie rozmiaru inwestycji, wybór w trybie zamówień publicznych jednostki projektowej, uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót;
4. koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzeniem projektów technicznych;
5. ustalanie kosztu inwestycji oraz udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok;
6. przygotowanie umów lub pełnomocnictw z zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla inspektora nadzoru inwestorskiego;
7. sporządzanie wniosków o przyznanie pozabudżetowych środków finansowych na realizację inwestycji i remontów, koordynowanie działań związanych z przebiegiem robót;
8. przekazywanie do użytku inwestycji i rozliczanie jej kosztów poprzez:
a) sprawdzenie kalkulacji przedkładanych przez wykonawcę,
b) sporządzenie końcowych zestawień kosztów realizacji inwestycji i remontów,
c) wyegzekwowanie od projektanta lub wykonawcy należnych odszkodowań lub kar umownych,
d) sporządzanie projektów uchwał i zarządzeń w sprawie przekazania inwestycji do użytkowania,
e) organizowanie lub udział w przeglądach gwarancyjnych;
9. opiniowanie zamierzeń inwestycyjnych innych inwestorów w zakresie zgodności z planowanymi i realizowanymi inwestycjami gminnymi;
10. przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o uzyskanie środków z funduszy Unii Europejskiej i innych pozabudżetowych;
11. sporządzanie strategii rozwoju gminy, jej aktualizowanie i monitorowanie.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Miejsce pracy:Zduny
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 5 440 do 7 500 PLN
Sposób aplikowania:bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Rynek 2, 63-760 Zduny, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Sposób kontaktu:bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: inny - Dokumenty należy składać w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Zdunach w terminie do dnia 9 grudnia 2025 roku do godz. 1500 lub można przesłać pocztą (decyduje data wpływu do urzędu) na adres: Urząd Miejski w Zdunach, Rynek 2, 63-760 Zduny.
Zamkniętą kopertę należy złożyć z dopiskiem: Oferta zatrudnienia na stanowisko ds. inwestycji. W lewym górnym rogu należy umieścić nazwisko i imię osoby składającej aplikację. Za datę doręczenia dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu do tut. Urzędu. Szczegóły na www.bip.zduny.pl w zakładce Sprawy kadrowe
Wymagane dokumenty:1. życiorys (CV) własnoręcznie podpisany,
2. list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
3. kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie
(dostępny na www.bip.zduny.pl w zakładce Sprawy kadrowe),
4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
5. kopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzające staż pracy,
6. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
7. własnoręcznie podpisane:
- oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych (oświadczenia dostępne na stronie www.bip.zduny.pl w zakładce Sprawy kadrowe).