Tramwaje Warszawskie sp. z o.o., firma o 150-letniej tradycji, świadcząca usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego, kierująca się zasadą odpowiedzialności ekonomicznej, społecznej i ekologicznej, poszukuje kandydata do pracy w Biurze Zamówień Publicznych na stanowisko:
- zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi sekretariatu Biura,
- prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- przedstawianie korespondencji wpływającej przełożonemu a następnie zgodnie z wytycznymi przekazywanie do odpowiednich osób lub komórek organizacyjnych,
- prowadzenie terminarza przełożonego, organizowanie wyjazdów służbowych,
- kierowanie ruchem telefonicznym i osobowym w sekretariacie,
- wykonywanie typowych czynności biurowych jak: sporządzanie kopii, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów, edycja pism, obsługa telefonu sekretarskiego, faksu i poczty e-mail,
- współpraca przy organizacji spotkań służbowych, narad, konferencji itp.,
- rozliczanie czasu pracy i prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników Biura Zamówień Publicznych.
- wykształcenie min średnie (ekonomiczne, administracyjne, techniczne),
- przynajmniej rok doświadczenia na stanowiskach administracyjnych, sekretarskich, asystenckich,
- dobra znajomość obsługi programów komputerowych (MS Word, MS Excel, MS Outlook, przeglądarki internetowe),
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- zdolności organizacyjne, odpowiedzialność, wysoki poziom kultury osobistej,
- sumienność, dokładność, punktualność, systematyczność,
- mile widziana znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie dobrym,
- mile widziana co najmniej podstawowa znajomość przepisów Prawa zamówień publicznych.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na 3-miesięczny okres próbny, druga na czas określony 7 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony),
- pracę w godzinach: 7.00-15.00,
- świadczenia socjalne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- opiekę medyczną, dostęp do karnetów sportowych oraz ubezpieczenia na życie,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
Poznaj
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Tramwaje Warszawskie służą mieszkańcom stolicy od ponad 150 lat. Każdego roku podróżuje z nami ponad 180 milionów pasażerów.
Naszym głównym celem jest zapewnienie nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej zbiorowej komunikacji tramwajowej w całej Warszawie. Odpowiadamy także za:
• eksploatację, zakup, wymianę i naprawę taboru tramwajowego,
• prowadzenie przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy, rozbudowy i remontów obiektów infrastruktury torowo- sieciowej i budynków.
Dzięki prowadzonym inwestycjom Tramwaje Warszawskie stają się nowoczesnym i przyjaznym środowisku przedsiębiorstwem oferującym pasażerom najwyższy komfort podróżowania.
Zatrudniamy ponad 3 600 pracowników w czterech Zakładach Realizacji Przewozów, Zakładzie Naprawy Tramwajów, Zakładzie Energetyki Trakcyjnej i Torów oraz w dwudziestu trzech działach (komórkach organizacyjnych).
Tramwaje Warszawskie to nie tylko motorniczowie – to również pracownicy zaplecza technicznego, pracownicy administracyjni, inżynierowie i specjaliści z różnych dziedzin m.in.: informatyki, budownictwa, mechaniki, energetyki, elektroniki, logistyki, zamówień publicznych itd.