Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Inspektor Nadzoru Wrocław
Inspektor Nadzoru Robót Budowlanych

Inspektor Nadzoru Robót Budowlanych

Zarząd Inwestycji Miejskich
Wrocław
praca stacjonarna
2277 dni temu

Ogłoszenie numer: 2663550, z dnia 2019-09-11

Zarząd Inwestycji Miejskich

ogłasza nabór na wolne urzędnicze

Inspektor Nadzoru Robót Budowlanych

Inspektor Nadzoru Robót Budowlanych

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

Zakres podstawowych zadań i obowiązków służbowych na stanowisku Inspektora Nadzoru Robót Budowlanych

  • reprezentowanie inwestora na budowie, polegające na kontrolowaniu zgodności realizacji prowadzonych robót z projektem, pozwoleniem na budowę, warunkami umownymi, aktualnie obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
  • rozeznanie terenu budowy, zapoznanie się z przekazaną dokumentacją techniczną
    i warunkami umownymi dla wszystkich nadzorowanych zadań statutowych Zarządu pod kątem wyeliminowania przeszkód w realizacji budowy i zgłaszanie ewentualnych uwag do działów właściwych merytorycznie;
  • współudział w protokolarnym przekazywaniu i przejmowaniu terenów budowy od wykonawców dla prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych;
  • podejmowanie, w granicach upoważnienia, odpowiednich decyzji niezbędnych dla realizacji robót wynikających z postanowień umownych;
  • wnioskowanie do Działu Zamówień Publicznych, Umów i Planowania o zlecenie nadzoru autorskiego niezbędnych, a wynikłych w czasie realizacji zadań, ekspertyz lub opracowań technicznych oraz podejmowanie innych decyzji w granicach upoważnienia, w sprawie wykonania robót dodatkowych;
  • uzyskiwanie od Zastępcy Dyrektora ds. Realizacji Inwestycji akceptacji protokołów konieczności dotyczących robót dodatkowych i uzupełniających, a po jej otrzymaniu uzyskanie potwierdzenia w Zespole ds. Planowania w Dziale Zamówień Publicznych, Umów i Planowania o posiadaniu niezbędnych środków finansowych oraz sporządzania wniosków stosownie do treści zaakceptowanych protokołów;
  • przygotowywanie wniosków o zmiany do umów zgodnie z warunkami zmian przyjętych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla prowadzonych zadań, uzyskiwanie potwierdzenia w Zespole ds. Planowania w Dziale Zamówień Publicznych, Umów i Planowania o posiadaniu niezbędnych środków finansowych oraz uzyskanie akceptacji Zastępcy Dyrektora ds. Realizacji Inwestycji do przygotowanych wniosków;
  • uzyskiwanie od wykonawców bądź samodzielne opracowywanie, jak też sprawdzanie i uzgadnianie pod względem formalnym, rachunkowym
    i merytorycznym kosztorysów budowlanych, stanowiących podstawę do określenia wynagrodzenia umownego, wynagrodzenia dodatkowego oraz uzupełniającego;
  • bieżąca kontrola kosztów nadzorowanej inwestycji i remontów pod kątem nie przekraczania wartości umownej oraz środków przeznaczonych na daną inwestycję lub remont, jak też kontrola prawidłowości fakturowania robót wykonanych;
  • organizowanie i przeprowadzanie odbiorów końcowych nadzorowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;
  • zgłaszanie, zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, zakończenia robót
    i uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie dla zakończonych inwestycji i remontów;
  • opracowywanie bieżących i okresowych informacji o realizacji prac inwestycyjnych
    i remontowych;
  • naliczanie, zgodnie z postanowieniami umownymi, kar umownych dla wykonawców nadzorowanych inwestycji i remontów i przekazywanie stosownych informacji do Zespołu ds. Rozliczania Inwestycji Działu Finansowo-Księgowego;
  • współpraca z Zespołem ds. Rozliczania Inwestycji przy końcowym rozliczaniu kosztów budowy i rozliczeniu inwestycji zakończonych, w tym kompletowanie niezbędnej dokumentacji do faktur doręczonych do Zarządu za prowadzone prace inwestycyjne i remontowe oraz ich sprawdzanie pod względem merytorycznym;
  • wnioskowanie do Zespołu ds. Finansowo-Księgowych Działu Finansowo-Księgowego o zwrot wykonawcom zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
  • sporządzanie protokołów PT i OT z nadzorowanych inwestycji i przekazywanie ich do Zespołu ds. Rozliczania Inwestycji Działu Finansowo-Księgowego;
  • opracowywanie, zgodnie z warunkami umownymi, harmonogramów przeglądów gwarancyjnych na zadaniach oraz organizowanie i przeprowadzanie tych przeglądów, jak też nadzór nad terminowym usuwaniem stwierdzonych usterek
    i wad oraz sporządzanie stosownych protokołów;
  • określanie zakresu robót i szacowanie kosztów prac remontowych siedziby Zarządu;
  • nadzorowanie robót, udział w odbiorach prac remontowych i inwestycyjnych oraz okresowych przeglądach technicznych i gwarancyjnych dotyczących siedziby Zarządu;
  • przygotowywanie danych do planu w zakresie rzeczowo-finansowym dla nadzorowanych inwestycji i remontów oraz przekazywanie ich do Zespołu ds. Planowania w Dziale Zamówień Publicznych, Umów i Planowania;
  • współudział w przygotowywaniu szczegółowych danych technicznych dotyczących zakresu robót i szczegółowych warunków ich realizacji niezbędnych do opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego dla wszystkich zadań realizowanych przez Zarząd;
  • opiniowanie przyjmowanych przez Dział Przygotowania Inwestycji dokumentacji technicznych;
  • przygotowywanie, w ramach kompetencji Działu, odpowiedzi na zapytania wykonawców składane do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ich niezwłoczne przekazywanie do Działu Zamówień Publicznych, Umów i Planowania;
  • organizowanie i udział w spotkaniach koordynacyjnych dotyczących zadań przekazywanych do realizacji;
  • dokonywanie stosownych uzgodnień z użytkownikami obiektów dotyczących terminów, zakresu i przygotowania placu budowy dla inwestycji i remontów,
  • udział w pracach komisji przetargowej;
  • kompletowanie niezbędnych aktów prawnych i innych publikacji związanych
    z zakresem działania Działu;
  • prowadzenie niezbędnej korespondencji w zakresie nadzorowanych inwestycji;
  • archiwizacja prowadzonej dokumentacji oraz przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego w zakresie realizowanych zadań;
  • zastępstwo pracowników Działu zgodnie z podpisaną kartą urlopową.

 

Wymagania

Kandydatem na wolne urzędnicze stanowisko może być osoba, która:

  • posiada obywatelstwo polskie lub
  • posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 902 z poźn. zm.),
  • posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • cieszy się nieposzlakowaną opinią,
  • posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej określonym stanowisku.

Wymagania niezbędne:

  • posiada wykształcenie wyższe magisterskie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  • posiada co najmniej 4 lata pracy na stanowiskach związanych z kierowaniem lub nadzorowaniem robót budowlanych w firmach budowlanych lub w jednostkach budżetowych nadzorujących wykonawstwo robót,
  • posiada uprawnienia budowlane w specjalności budowlanej bez ograniczeń zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.),
  • jest członkiem Dolnośląskiej Izby Inżynierów Budownictwa i posiada, potwierdzone aktualnym zaświadczeniem, wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z późn. zm.),
  • ma bardzo dobrą znajomość przepisów Prawa budowlanego i przepisów wykonawczych,
  • posiada znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • posiada prawo jazdy oraz dysponuje samochodem prywatnym,
  • posiada bardzo dobra znajomość obsługi komputera, programu do kosztorysowania NORMA.Pro oraz umiejętność korzystania z Internetu.

Wymagania dodatkowe:

  • w zakresie umiejętności zawodowych:
  • umiejętność prowadzenia korespondencji służbowej,
  • w zakresie predyspozycji osobowościowych:
  • odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych,
  • umiejętność podejmowania decyzji i samodzielność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • zdolność nadawania priorytetu sprawom ważnym,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • odporność na stres.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty