- Ogłoszenie nr: 170819
- Data ukazania się ogłoszenia: 30 czerwca 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Brzesku
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw zapewnienia funkcjonowania sekretariatu oraz magazynu dowodów rzeczowych
- w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Brzesku
ul. Szczepanowska 53
32-800 Brzesko
Miejsce wykonywania pracy:
- Brzesko
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie zagadnień z zakresu dowodów rzeczowych związanych z ich rejestracją w księdze dowodów rzeczowych, sporządzanie stosownej dokumentacji oraz prowadzenie korespondencji z sądami, prokuraturą, Komendą Wojewódzką Policji w Krakowie i innymi instytucjami,
- prowadzenie magazynu dowodów rzeczowych, przyjmowanie i wydawanie dowodów rzeczowych prowadzącym postepowania, przekazywanie dowodów rzeczowych do innych jednostek, sądów, prokuratur oraz osobom uprawnionym,
- prowadzenie Rejestru Śledztw i Dochodzeń Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego i Wydziału do walki z Przestępczością Gospodarczą oraz Wydziału Prewencji w celu realizacji zadań związanych z rejestracją postępowań,
- prowadzenie Rejestru Odmów Wszczęć Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego i Wydziału do walki z Przestępczością Gospodarczą oraz Wydziału Prewencji,
- sprawdzanie zgodności spraw zakończonych z rejestracją kryminalną w Krajowym Systemie Informacyjnym Policji (KSIP),
- zastępowanie sekretarki Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego w celu zapewnienia ciągłości funkcjonowania obsługi kancelaryjno-biurowej.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• Praca biurowa z wykorzystaniem komputera oraz w pomieszczeniach magazynu dowodów rzeczowych.
• Przyjmowanie osób uprawnionych do odbioru dowodów rzeczowych.
• Praca w budynku z koniecznością przemieszczania się po piętrach.
• Praca w systemie ośmiogodzinnym w siedzibie urzędu w pomieszczeniu biurowym na parterze oraz w pomieszczeniach magazynu dowodów rzeczowych usytuowanych w piwnicach budynku oraz garażach .
• Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym; przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy.
• Obsługa urządzeń biurowych: telefon, fax, skaner, drukarka, kserokopiarka, niszczarka papierów.
• Pomieszczenia magazynu dowodów rzeczowych znajdujące się w garażach są pomieszczeniami nieogrzewanymi a wykonywanie zadań z przyjmowanie i wydawanie dowodów rzeczowych związane jest z wysiłkiem fizycznym.
• Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
• W budynku brak windy, jest toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych (parter) i podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- 2 lata w pracy w administracji publicznej,
- znajomość zarządzenia nr 109 Komendanta Głównego Policji z dnia 15 lutego 2012 roku w sprawie niektórych form organizacji i ewidencji czynności dochodzeniowo- śledczych Policji oraz przechowywania dowodów rzeczowych uzyskanych w postępowaniu karnym,
- znajomość wytycznych nr 3 Komendanta Głównego Policji z dnia 15 lutego 2012 roku w sprawie wykonywania czynności dochodzeniowo-śledczych przez policjantów,
- znajomość decyzji nr 125 KGP z dnia 5 kwietnia 2013 roku w sprawie funkcjonowania Krajowego Systemu Informacyjnego Policji (KSIP),
- ogólna znajomość procedur karnych oraz Kodeksu Karnego,
- znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 roku o Policji,
- poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”,
- umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- organizacja pracy własnej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów