
- Ogłoszenie nr: 176577
- Data ukazania się ogłoszenia: 07 stycznia 2016 r.
Komenda Powiatowa Policji w Kolbuszowej
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw wykonywania czynności związanych z prawidłowym prowadzeniem składnicy dowodów rzeczowych do postępowań przygotowawczych a także przechowywaniem i konserwacją dowodów rzeczowych
- w Wydziale Kryminalnym Zespole Dochodzeniowo -Śledczym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Kolbuszowej
36-100 Kolbuszowa
ul.Plac Wolności 1
Miejsce wykonywania pracy:
- Kolbuszowa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie składnicy dowodów rzeczowych w celu realizacji postanowień wynikających z aktualnie obowiązujących w powyższym zadaniu aktów prawnych
- ewidencjonowanie dowodów rzeczowych w rejestrze dowodów rzeczowych dla KPP Kolbuszowa i podległych Posterunków Policji w celu prawidłowego ich dalszego wykorzystania
- prowadzenie elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo-Śledczych w celu realizacji obowiązujących w tym zakresie przepisów
- prowadzenie Rejestru Postępowań Sprawdzających w ERCDŚ w celu realizacji obowiązujących w tym zakresie przepisów
- bieżące aktualizowanie skorowidzu osób pokrzywdzonych i podejrzanych w sprawach prowadzonych w KPP w Kolbuszowej w celu gromadzenia danych i dalszego ich przetwarzania
- ewidencjonowanie rejestracji KSIP w ERDŚ w celu zapewnienia prawidłowego gromadzenia i przetwarzania danych w obu bazach
- sporządzanie corocznych spisów archiwalnych w celu zapewnienia odpowiedniego przechowywania dokumentacji i ich dalszego wykorzystania
- obsługa kancelaryjna Wydziału Kryminalnego w celu prawidłowego zapewnienia obiegu dokumentacji
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa w ośmiogodzinnym systemie pracy, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu oraz monitorze ekranowym. W ramach pełnionych obowiązków wyjazdy do podległego Posterunku Policji.
Budynek nie jest przystosowany do dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim – brak jest wind oraz podjazdów, podjazd tylko na zewnątrz głównego wejścia do budynku.
Inne
Wysokość wynagrodzenia za pracę zgodna z minimalnym wynagrodzeniem określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 11 września 2015 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2016 r.( Dziennik Ustaw z 2015 r. poz. 1385)
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi komputera
- znajomość obsługi programów Windows
- umiejętność interpretacji przepisów
- znajomość Ustawy o Policji oraz Ustawy o Służbie Cywilnej
- komunikatywność
- umiejętność organizacji pracy i pracy z zespole
- wykształcenie wyższe
- znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym
- znajomość i umiejętność interpretacji przepisów Kodeksu Karnego oraz Kodeksu Postępowania Karnego
- dwuletnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów