Praca.pl Praca Małopolskie Bochnia Specjalista ds. Administracyjnych Bochnia
Inspektor w wydziale rozwoju powiatu, inwestycji i aktywności

Inspektor w wydziale rozwoju powiatu, inwestycji i aktywności

Starostwo Powiatowe w Bochni
Bochnia
praca stacjonarna
2 dni temu
Starostwo Powiatowe w Bochni
Inspektor w wydziale rozwoju powiatu, inwestycji i aktywności
Miejsce pracy: Bochnia
Numer: StPr/25/0593
OBOWIĄZKI:
Zadania główne: - współpraca z odpowiednimi komisjami Rady w zakresie zadań realizowanych przez Wydział RI; - współdziałanie ze skarbnikiem w zakresie opracowania projektu budżetu w części dotyczącej Wydziału RI; - przygotowywanie projektów uchwał, aktów wewnętrznych, sprawozdań, analiz oraz innych materiałów dla potrzeb Rady, Zarządu i Starosty w zakresie zadań realizowanych przez Wydział RI; - rozpatrywanie i załatwianie w porozumieniu z Zespołem Obsługi Rady i Zarządu interpelacji i wniosków radnych w zakresie Wydziału RI; - realizacja zadań wynikających z uchwał Rady i Zarządu Powiatu; - współpraca przy opracowywaniu założeń zadań inwestycyjnych Powiatu oraz współpraca przy organizacji realizacji planowanych inwestycji; - poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania dla projektów planowanych do realizacji przez Powiat; - przygotowanie wniosków aplikacyjnych oraz nietechnicznych załączników uzupełniających oraz aplikowanie o zewnętrzne wsparcie finansowe projektów; - pozyskiwanie i uzgadnianie informacji finansowych, technicznych oraz prawnych z odpowiednimi wydziałami Urzędu w celu prawidłowego przygotowania projektu; - koordynowanie działań w fazie wdrażania projektów finansowanych ze źródeł ze wnętrznych; - prowadzenie spraw związanych z zawieraniem porozumień i umów dotyczących wspólnej realizacji oraz dofinansowania projektów; - współpraca z instytucjami zarządzającymi i pośredniczącymi poszczególnymi programami i funduszami oraz wdrażającymi je wnioskowanie o płatność, sprawozdawczość, rozliczanie projektów finansowanych z tych programów oraz funduszy; - monitorowanie i zapewnienie prawidłowej realizacji umów o dofinansowanie projektów związanych z instytucjami zarządzającymi i pośredniczącymi programami lub funduszami udzielającymi wsparcie; - informowanie powiatowych jednostek organizacyjnych o możliwościach finansowania projektów ze źródeł zewnętrznych; - współpraca z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Starostwa oraz jednostkami organizacyjnymi lub organizacjami pozarządowymi Powiatu w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie; - koordynowanie i prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem funduszy europejskich oraz monitoring ich wykorzystania w poszczególnych etapach realizacji przez komórki merytoryczne Starostwa; - opisanie rachunków i faktur w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Rozwoju Powiatu, Inwestycji i Aktywności Społecznej; - udzielanie wyjaśnień pisemnych i ustnych w trakcie kontroli zewnętrznej i wewnętrznej w ramach posiadanego zakresu czynności i prowadzonych spraw; - przygotowywanie i doręczanie korespondencji zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym KPA oraz sprawdzanie każdorazowo przed wysyłką korespondencji prawidłowość adresu e-doręczeń stron wraz z udokumentowania tej czynności w aktach sprawy; - inne czynności zlecone przez Dyrektora Wydział Rozwoju Powiatu, Inwestycji i Aktywności Społecznej, nieobjęte niniejszym zakresem czynności, a wynikające z bieżących potrzeb merytorycznych Wydziału;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

. Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - wykształcenie co najmniej średnie; - w przypadku wykształcenia średniego wymagany co najmniej 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 6 miesięcy stażu pracy na stanowisku do spraw pozyskiwania lub rozliczania lub oceny lub kontroli funduszy zewnętrznych, natomiast w przypadku wykształcenia wyższego wymagany co najmniej 3 letni staż pracy, w tym co najmniej 6 miesięcy stażu pracy na stanowisku do spraw pozyskiwania lub rozliczania lub oceny lub kontroli funduszy zewnętrznych; - znajomość przepisów: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej, znajomość przepisów i wytycznych dotyczących funduszy unijnych, w szczególności w zakresie programów operacyjnych perspektywy 20212027, a także regulacji dotyczących projektów finansowanych z krajowych źródeł publicznych; - umiejętność praktycznej interpretacji przepisów prawa; - kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe: - umiejętność biegłej obsługi programów pakietu MS Office; - umiejętność redagowania pism; - odporność na stres; - umiejętność pracy w zespole; - terminowość; - dyspozycyjność; - komunikatywność; - wysoka kultura osobista. Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu (w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy), docelowo zatrudnienie na czas nieokreślony. System pracy jednozmianowy w godzinach: 7:30-15:30. Praca w budynku Starostwa Powiatowego w Bochni (budynek 3 piętrowy). Praca biurowa, przeważnie siedząca. Stanowisko związane z pracą przy komputerze. Szczegółowe informacje o prowadzonym naborze: https://bip.malopolska.pl/spbochnia,a,2777665,starosta-bochenski-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-pracy-inspektor-w-wydziale-rozwoju-powiatu-inwe.html

Miejsce pracy:

Bochnia


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 870 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wynagrodzenie na w/w stanowisku ustalane jest zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych z dnia 25 października 2021 r. (Dz. U. z 2024 r., poz. 1638 z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników zatrudnionych w Starostwie Powiatowym w Bochni. Inne świadczenia przysługujące na w/w stanowisku zostały określone w przepisach Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych dla pracowników zatrudnionych w Starostwie Powiatowym w Bochni, a także ustawy z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie


Dane kontaktowe:

Anna Wojakiewicz
146153710


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon


Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty: - życiorys (CV), - list motywacyjny, - kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie, - kserokopie dokumentów poświadczających wymagane kwalifikacje, doświadczenie i staż pracy (w przypadku wykazywania stażu pracy w ramach stażu odbytego za pośrednictwem Powiatowego Urzędu Pracy wymagana jest kserokopia zaświadczenia o odbyciu stażu), - kserokopie świadectw pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub oryginał zaświadczenia w przypadku trwającego zatrudnienia, - kwestionariusz osobowy dla pracownika ubiegającego się o zatrudnienie (załącznik na stronie BIP), - oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik na stronie BIP), - oświadczenie kandydata o niekaralności (załącznik na stronie BIP), - oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, - zaświadczenie o stopniu niepełnosprawności jeśli dotyczy osoby niepełnosprawnej, - informacja dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (załącznik na stronie BIP). Wymagane dokumenty należy składać na Dziennik Podawczy Starostwa Powiatowego w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia lub przesłać pocztą na w/w adres Starostwa z dopiskiem Nabór Inspektor w Wydziale Rozwoju Powiatu, Inwestycji i Aktywności Społecznej w terminie do dnia 09.12.2025 r. (włącznie). Dokumenty niekompletne bądź dokumenty, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu (decyduje data wpływu do urzędu) nie będą rozpatrywane.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Rejestracji Produktów

    Fagron Services Northern Europe Sp. z.o.o.   Trzebinia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Dołącz do organizacji, która tworzy standardy jakości w branży farmaceutycznej i wspiera rozwój nowoczesnych terapii recepturowych. Twoje zadania: Przygotowywanie i składanie wniosków o dopuszczenie do obrotu nowych produktów leczniczych spółki; Przygotowywanie wniosków o przedłużenie...
  • Specjalista ds. Administracji i Sekretariatu Szkoły

    Studeo Sp. z o.o.   Zakopane    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Pełna obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu. Prowadzenie dokumentacji szkolnej i obsługa słuchaczy. Wsparcie kadry pedagogicznej (organizacja zajęć, rekrutacja nauczycieli). Współudział w działaniach sprzedażowych i marketingowych. Realizacja celów biznesowych i dbałość...
  • Specjalista ds. Rejestracji Produktów Leczniczych

    Fagron Services Northern Europe Sp. z.o.o.   Trzebinia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    OPIS STANOWISKA Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania zezwoleń na wprowadzenie nowych produktów leczniczych. Opracowywanie materiałów do przedłużania ważności pozwoleń oraz aktualizacji danych rejestracyjnych. Uczestnictwo w komunikacji z instytucjami regulacyjnymi oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Dokumentowania Procesów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

    PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Modelowanie i uzgadnianie z właścicielami biznesowymi przebiegu procesów oraz inicjowanie rozwiązań dotyczących ich optymalizacji; Prowadzenie analiz procesowych, standaryzacja dokumentacji oraz wdrażanie zmian w organizacji; Administrowanie repozytorium...
  • Specjalista / Specjalistka ds. prawno-administracyjnych i zamówień publicznych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy 3 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Znajomość z obowiązujących aktów normatywnych, Monitoring obowiązujących przepisów dotyczących działalności Muzeum i informowanie przełożonych o zmianach w tym zakresie, Udzielanie informacji w zakresie obowiązujących przepisów, Wykonanie analiz prawnych i...
  • Referent (K/M/X) w Dziale Spraw Pracowniczych i Administracyjnych

    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    OPIS ZADAŃ/ STANOWISKA PRACY: obsługa kadrowa pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy (akta osobowe) zgodne z przepisami prawa, przygotowanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, wysyłanie za pośrednictwem programu...
  • Młodszy Specjalista ds. Kontroli Abonamentu RTV

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Kraków, Ul. Prokocimska 6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: przygotowywanie planu kontroli rejestracji urządzeń RTV, przeprowadzanie kontroli w przydzielonym terenie zgodnie z przepisami ustawy o opłatach abonamentowych i obowiązującymi wytycznymi, sprawdzanie obiektów w zakresie rejestracji w bazie...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. realizacji projektów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

    PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Przygotowywanie planów wdrożenia zmian procesowych i organizacyjnych oraz monitorowanie ich realizacji; Współpraca z Liderami Inicjatyw z zakresie prowadzenia projektów oraz wsparcie w przygotowaniu i weryfikacji dokumentacji projektowej; Przygotowywanie...
  • Młodszy Specjalista ds. Kontroli Abonamentów

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Tworzenie planu kontroli rejestracji odbiorników RTV; Przeprowadzanie wizyt kontrolnych w terenie zgodnie z przepisami; Weryfikacja danych abonentów i niezbędnych zgłoszeń; Sporządzanie dokumentacji pokontrolnej;
  • Pracownik biurowy - Sekretarz Szkoły

    Studeo Sp. z o.o.   Zakopane    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Efektywna obsługa sekretariatu szkoły w zakresie administracyjnym i organizacyjnym. Obsługa słuchaczy oraz prowadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z przepisami. Współpraca z kadrą pedagogiczną – organizacja zajęć i rekrutacja nauczycieli. Dbanie o sprawne funkcjonowanie sekretariatu...