Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania inne:
. Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - wykształcenie co najmniej średnie; - w przypadku wykształcenia średniego wymagany co najmniej 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 6 miesięcy stażu pracy na stanowisku do spraw pozyskiwania lub rozliczania lub oceny lub kontroli funduszy zewnętrznych, natomiast w przypadku wykształcenia wyższego wymagany co najmniej 3 letni staż pracy, w tym co najmniej 6 miesięcy stażu pracy na stanowisku do spraw pozyskiwania lub rozliczania lub oceny lub kontroli funduszy zewnętrznych; - znajomość przepisów: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej, znajomość przepisów i wytycznych dotyczących funduszy unijnych, w szczególności w zakresie programów operacyjnych perspektywy 20212027, a także regulacji dotyczących projektów finansowanych z krajowych źródeł publicznych; - umiejętność praktycznej interpretacji przepisów prawa; - kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe: - umiejętność biegłej obsługi programów pakietu MS Office; - umiejętność redagowania pism; - odporność na stres; - umiejętność pracy w zespole; - terminowość; - dyspozycyjność; - komunikatywność; - wysoka kultura osobista. Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu (w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy), docelowo zatrudnienie na czas nieokreślony. System pracy jednozmianowy w godzinach: 7:30-15:30. Praca w budynku Starostwa Powiatowego w Bochni (budynek 3 piętrowy). Praca biurowa, przeważnie siedząca. Stanowisko związane z pracą przy komputerze. Szczegółowe informacje o prowadzonym naborze: https://bip.malopolska.pl/spbochnia,a,2777665,starosta-bochenski-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-pracy-inspektor-w-wydziale-rozwoju-powiatu-inwe.html
Bochnia
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 870 PLN
Opis wynagrodzenia:
Wynagrodzenie na w/w stanowisku ustalane jest zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych z dnia 25 października 2021 r. (Dz. U. z 2024 r., poz. 1638 z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników zatrudnionych w Starostwie Powiatowym w Bochni. Inne świadczenia przysługujące na w/w stanowisku zostały określone w przepisach Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych dla pracowników zatrudnionych w Starostwie Powiatowym w Bochni, a także ustawy z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Dane kontaktowe:
Anna Wojakiewicz
146153710
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: - życiorys (CV), - list motywacyjny, - kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie, - kserokopie dokumentów poświadczających wymagane kwalifikacje, doświadczenie i staż pracy (w przypadku wykazywania stażu pracy w ramach stażu odbytego za pośrednictwem Powiatowego Urzędu Pracy wymagana jest kserokopia zaświadczenia o odbyciu stażu), - kserokopie świadectw pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub oryginał zaświadczenia w przypadku trwającego zatrudnienia, - kwestionariusz osobowy dla pracownika ubiegającego się o zatrudnienie (załącznik na stronie BIP), - oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik na stronie BIP), - oświadczenie kandydata o niekaralności (załącznik na stronie BIP), - oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, - zaświadczenie o stopniu niepełnosprawności jeśli dotyczy osoby niepełnosprawnej, - informacja dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (załącznik na stronie BIP). Wymagane dokumenty należy składać na Dziennik Podawczy Starostwa Powiatowego w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia lub przesłać pocztą na w/w adres Starostwa z dopiskiem Nabór Inspektor w Wydziale Rozwoju Powiatu, Inwestycji i Aktywności Społecznej w terminie do dnia 09.12.2025 r. (włącznie). Dokumenty niekompletne bądź dokumenty, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu (decyduje data wpływu do urzędu) nie będą rozpatrywane.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni