Praca.pl Praca Małopolskie Nowy Sącz Inspektor Budowlany Nowy Sącz
Inspektor wojewódzki/inspektorka wojewódzka

Inspektor wojewódzki/inspektorka wojewódzka

Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Nowy Sącz
specjalista (mid)
praca stacjonarna
4 godz. temu
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki/inspektorka wojewódzka
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Ogłoszenie o naborze Nr 159271

Warunki pracy

Zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, praca pod presją czasu (kary finansowe dla organu za niedotrzymanie terminu), trudności związane z analizowaniem nietypowej dokumentacji technicznej (specjalistyczna tematyka, obszerne opracowania, duże rozmiary map).


W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).


Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.

Zakres zadań

  • Prowadzi postępowania administracyjne i przygotowuje decyzje w sprawie pozwolenia na budowę, rozbiórkę lub wykonanie robót budowlanych wraz z wstępną analizą w zakresie przeprowadzania oceny oddziaływania na środowisko w tym realizowanych w trybie ustawy o transporcie kolejowym, w celu ich wydania inwestorowi (jako organ pierwszej instancji).
  • Prowadzi postępowania administracyjne w sprawie przyjęcia zgłoszeń budowy, rozbiórki, wykonania robót budowlanych lub zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego (jako organ pierwszej instancji) w celu potwierdzenia zgodności z prawem rozpoczynanych robót budowlanych.
  • Prowadzi sprawy związane z ponownym przeprowadzaniem postępowania oceny oddziaływania na środowisko w sprawach prowadzonych w Oddziale oraz związane z dostępem do informacji o środowisku i jego ochronie zawartych w dokumentach będących w posiadaniu Oddziału, w tym zakresie przygotowuje projekty pism, obwieszczeń i współpracuje z pozostałymi stanowiskami w Oddziale i ze stanowiskiem pracy do spraw oceny oddziaływania inwestycji na środowisko w Wydziale - w celu realizacji przez Oddział obowiązków wynikających z przepisów o ochronie środowiska i udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
  • Prowadzi postępowania administracyjne i przygotowuje postanowienia w sprawach udzielenia zgody na odstępstwa w zakresie odległości i warunków dopuszczających usytuowanie budowli i budynków, drzew i krzewów, elementów ochrony akustycznej i wykonywania robót ziemnych w sąsiedztwie linii kolejowych, a także sposobu urządzania i utrzymywania zasłon odśnieżnych oraz pasów przeciwpożarowych celem właściwego rozpatrzenia wniosku.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe z zakresu administracji publicznej, budownictwa, architektury, architektury krajobrazu, ochrony środowiska, inżynierii środowiska
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji architektoniczno-budowlanej lub 1 rok stażu pracy w organie nadzoru budowlanego lub 1 rok doświadczenia zawodowego w projektowaniu w zakresie architektury, budownictwa, inżynierii - potwierdzone kserokopiami świadectw pracy lub innych dokumentów
  • biegła znajomość biegła znajomość prawa budowlanego oraz innych ustaw (ustawa o transporcie kolejowym, o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu, o przygotowaniu i realizacji strategicznych inwestycji w zakresie sieci przesyłowych), z których wynika właściwość wojewody jako organu I instancji architektoniczno- budowlanej
  • znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego; przepisów związanych ze specyfiką realizacji na terenach zamkniętych, w tym obiektów wojskowych; przepisów z zakresu dostępu do informacji publicznej; przepisów antykorupcyjnych; przepisów ustawy o służbie cywilnej oraz wiedza z zakresu administracji publicznej
  • wiedza techniczna z zakresu projektowania budowlanego
  • wiedza z zakresu etyki w administracji
  • obsługa komputera, w tym znajomość pakietu MS Office
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa i stosowania prawa w praktyce
  • myślenie analityczne
  • skuteczna komunikacja
  • odporność na stres
  • umiejętność organizacji pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • kultura osobista
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • uprawnienia budowlane

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2026-01-12 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Decyduje data wpływu do Urzędu lub na skrzynki podawcze e-Doręczeń, ePUAP lub skrzynkę mailową.
Składanie dokumentów z dopiskiem w tytule przekazanej wiadomości „Oferta pracy WI-50.2025”
Osobiście lub droga pocztową: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków
Elektronicznie poprzez skrzynkę podawczą e-Doręczeń: AE:PL-63706-53716-FRDUR-17; ePUAP Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie /ag9300lhke/skrytka lub mailowo na adres kadry@malopolska.uw.gov.pl
Dokumenty przesyłane elektronicznie należy podpisać profilem zaufanym lub odręcznie podpisać i zeskanować

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Administrator


Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewoda Małopolski, z siedzibą przy ul. Basztowej 22, 31-156 Kraków;


Inspektor ochrony danych


Z Inspektorem ochrony danych w Małopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Krakowie można się skontaktować za pośrednictwem platformy ePUAP (adres skrytki): /ag9300lhke/skrytka, poczty elektronicznej na adres: iod@malopolska.uw.gov.pl, a także za pomocą usługi e-Doręczeń na adres: AE:PL-63706-53716-FRDUR-17 lub listownie na podany w punkcie 1 adres umieszczając dopisek „Do Inspektora ochrony danych”;


Cel i podstawy przetwarzania


Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej;


Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w oparciu o następujące przepisy prawa:


1)  art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 Kodeksu pracy, Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;


2)  art. 6 ust. 1 lit. a RODO - w przypadku udostępnienia innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa (np. wizerunek na fotografii); w sytuacji takiej podanie tych danych zostanie potraktowane jako zgoda na to, aby je przetwarzać; wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie; cofnięcie zgody w takim w przypadku pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;


3)  art. 9 ust. 2 lit. a RODO - w przypadku udostępnienia danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO;


w sytuacji takiej dane będą mogły być przetwarzane jedynie w przypadku, gdy wyrazi Pani/Pan zgodę na ich przetwarzanie; wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie; cofnięcie zgody w takim w przypadku pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;


Odbiorcy danych osobowych


Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być:


1)  organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,


2)  podmioty przetwarzające dane osobowe, w przypadku, gdy Wojewoda Małopolski powierzył takiemu podmiotowi przetwarzanie danych osobowych na podstawie umowy,


3)  wszystkie osoby, które będą chciały się zapoznać z imionami i nazwiskami kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne oraz z wynikami naboru, w związku z faktem iż dane takie stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze i muszą być opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej;


Okres przechowywania danych


Przesłana przez Panią/Pana oferta pracy będzie przetwarzana w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy wskazane w ogłoszeniu przez okres niezbędny do czasu zakończenia procesu rekrutacji, a następnie zostanie zniszczona.


Dokumentacja naboru, w tym protokół z przeprowadzonego naboru zawierający imiona i nazwiska wyłonionych kandydatów, będą przechowywany przez okres 5 lat liczonych od końca roku, w którym zakończono proces rekrutacji, zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji dokumentacji.


Prawa osób, których dane dotyczą


Ma Pani/Pan prawo do dostępu do swoich danych osobowych, w tym uzyskania ich kopii, ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, żądania sprostowania (poprawienia) swoich danych osobowych, a w przypadkach przewidzianych w przepisach prawa: usunięcia swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania; ma Pani/Pan również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych narusza przepisy o ochronie tych danych;


Informacja o wymogu podania danych


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej;


Zautomatyzowane podejmowanie decyzji


Dotyczące Pani/Pana decyzje nie będą oparte na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych, w tym ich profilowaniu;


Przekazywane danych poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego


Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Inspektorka / Inspektor Nadzoru Inwestorskiego – Instalacje Elektryczne

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zakres obowiązków: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym. Kontrola jakości, zgodności z projektem i terminowości robót. Udział w odbiorach technicznych. Przygotowywanie dokumentacji do przetargów, kosztorysów i zleceń remontowych.
  • Inspektor nadzoru inwestorskiego ds. elektrycznych

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zakres obowiązków: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego; sporządzanie materiałów niezbędnych do przygotowania zadań remontowych i inwestycyjnych (opis przedmiotu zamówienia, przedmiar, kosztorys) oraz do zlecenia robót budowlanych i...
  • Starszy Specjalista w Zarządzie Zlewni (k/m)

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Kraków, ul. Morawskiego 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: realizację zadań związanych z utrzymaniem wód oraz eksploatacją urządzeń wodnych, kosztorysowanie prac remontowych i budowlanych związanych z eksploatacją urządzeń wodnych, określanie potrzeb finansowych dla planowanych działań, ocenę...
  • Inspektor / Inspektorka Nadzoru Inwestorskiego

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat   9 000 - 11 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. Analiza i wydawanie opinii dotyczących dokumentacji projektowej, harmonogramów oraz problemów technicznych na budowie. Bieżące monitorowanie postępu robót w celu ich rozliczania oraz oceny zgodności z przyjętymi...
  • Inspektorka / Inspektor nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej

    Gdański Uniwersytet Medyczny   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  część etatu
    7 dni
    grupa pracowników: inżynieryjno-techniczna wymiar czasu pracy: 0.5 etatu zatrudnienie na umowę o pracę DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: koordynacja przebiegu działań technicznych w realizacji projektów inwestycyjnych w zakresie branży sanitarnej, dokonywanie...
  • Inspektor / Inspektorka Nadzoru Budowlanego (Branża Sanitarna)

    KABIS CONSULTING Konrad Piesyk   Sosnowiec    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator / ekspert  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zadania Udział w weryfikacji i odbiorach prac projektowych. Udział w postępowaniu przetargowym na wybór Generalnego Wykonawcy (GW). Uczestnictwo w spotkaniach roboczych i naradach koordynacyjnych. Współpraca w procesie rozliczeń z wykonawcami i rozliczenia inwestycji. Kontrola zgodności...
  • Inspektor / Inspektorka Nadzoru Budowlanego (Branża Elektryczna)

    KABIS CONSULTING Konrad Piesyk   Sosnowiec    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator / ekspert  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zadania Udział w weryfikacji i odbiorach prac projektowych. Udział w postępowaniu przetargowym na wyłonienie Generalnego Wykonawcy (GW). Uczestnictwo w spotkaniach roboczych i naradach koordynacyjnych. Współpraca w procesie rozliczeń z wykonawcami i rozliczenia inwestycji. Kontrola zgodności...
  • Inżynier Budowy

    Czan Sp z o.o.   Garwolin   
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Opis stanowiska koordynacja pracy sił własnych i podwykonawców wszystkich branż w budownictwie mieszkaniowym; nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP na placu budowy; koordynacja projektowa oraz prawidłowy obieg dokumentów; codzienna współpraca z Kierownikiem budowy; sporządzanie oraz...
  • Inspektorka / Inspektor Nadzoru z uprawnieniami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Puławska    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat, praca od zaraz Twoje zadania: nadzór inwestorski nad robotami i usługami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych, nadzór nad umowami w tym odbiór robót i usług w tym zakresie, techniczna ocena budynków i terenów wraz z...
  • Inspektor / Inspektorka nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej kolejowej SRK

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat   9 000 - 11 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego; Analiza dokumentacji projektowej, harmonogramów robót oraz rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnych; Monitorowanie postępu robót oraz ocena zgodności realizacji z ustalonymi harmonogramami; Udział w komisjach...