Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Specjalista ds. Administracyjnych Katowice
Inspektor wojewódzki w Wydziale Finansów i Budżetu

Inspektor wojewódzki w Wydziale Finansów i Budżetu

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
Katowice
praca stacjonarna
3528 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 163283
  • Data ukazania się ogłoszenia: 24 września 2014 r.

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor wojewódzki
  • do spraw obsługi sekretariatu oraz koordynacji funkcjonowania Wydziału Finansów i Budżetu
  • w Wydziale Finansów i Budżetu

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
    ul. Jagiellońska 25
    40 - 032 Katowice

Miejsce wykonywania pracy:

  • Katowice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Obsługa sekretariatu Wydziału Finansów i Budżetu celem zapewnienia wsparcia bieżącej pracy Kierownictwa Wydziału.
  • Koordynowanie sporządzania pism, zbiorczych zestawień, informacji, opinii i uwag z zakresu działania Wydziału Finansów i Budżetu w celu przekazania ich do komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za opracowanie tych dokumentów dla całego Urzędu.
  • Koordynowanie przekazywania informacji z zakresu działania Wydziału Finansów i Budżetu do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) celem udostępnienia ich osobom zainteresowanym.
  • Przyjmowanie i ewidencjonowanie poczty wpływającej oraz rejestrowanie i wysyłanie korespondencji wychodzącej celem zapewnienia wsparcia bieżącej pracy pracowników Wydziału Finansów i Budżetu.
  • Obsługa elektronicznego „System odpowiedzi na pytania” w celu udzielania odpowiedzi na zapytania wniesione przez internautów.
  • Nadzorowanie składników mienia (środków trwałych i pozostałych środków trwałych) będących w użytkowaniu Wydziału Finansów i Budżetu celem zapewnienia prawidłowego jego użytkowania.
  • Sporządzanie zapotrzebowania na sprzęt biurowy i materiały biurowe w celu zapewnienia właściwych warunków do wykonywania pracy przez osoby zatrudnione w Wydziale Finansów i Budżetu.
  • Opracowywanie projektów regulaminu organizacyjnego Wydziału Finansów i Budżetu oraz jego zmian celem określenia wewnętrznej organizacji i zasad funkcjonowania Wydziału.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Zadania realizowane na tym stanowisku są zróżnicowane tematycznie, dotyczą wielu różnych aspektów działania Wydziału Finansów i Budżetu (obsługi kancelaryjnej pracowników oraz obsługi sekretarskiej Kierownictwa Wydziału Finansów i Budżetu, zadań o charakterze organizacyjnym Wydziału). Kontakty zewnętrzne z klientami Urzędu w celu udzielenia informacji nt. prowadzonych spraw, ulg i umorzeń dotyczących mandatów karnych kredytowanych. Kontakty zewnętrzne z pracownikami jednostek samorządu terytorialnego w celu dokonania połączeń telefonicznych z Kierownictwem Wydziału.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniu biurowym na II piętrze. Budynek wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa innych urządzeń biurowych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi do nich;
    • znajomość rozporządzenia PRM w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
    • znajomość zarządzenia PRM ws. wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej;
    • znajomość Statutu i Regulaminu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach;
    • rzetelność;
    • terminowość;
    • nastawienie na rozwój;
    • zorientowanie na osiąganie celów;
    • umiejętność obsługi komputera (pakiety biurowe: MS Office, Open Office) na poziomie podstawowym;
    • pozytywne podejście do klienta;
    • skuteczna komunikacja;
    • umiejętność współpracy;
    • umiejętności analityczne;
wymagania dodatkowe
  • przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, instrukcji kancelaryjnej, obsługi komputera (MS Office);
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się procedurze dopuszczenia do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” zgodnie z ustawą z 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228);
  • kreatywność;
  • samodzielność;
  • inicjatywa.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty