Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 52337
Warunki pracy
• praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych• zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
• obsługa poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
• konieczność poruszania się po Urzędzie w celu przekazania lub odebrania dokumentów
• stanowisko pracy znajduje się na VII piętrze budynku biurowego
• budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
• drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm
• stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno - biurowych
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
• pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych
• budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
Pracownikom oferujemy:
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• dodatek stażowy
• dodatkowe wynagrodzenie roczne
• nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy
• możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, możliwość dofinansowania do studiów podyplomowych i kursów językowych)
• dofinansowanie wypoczynku oraz różnych form aktywności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
• możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego
• pracę w siedzibie Urzędu położonej w dogodnej lokalizacji w centrum miasta
• ruchomy system czasu pracy
Zakres zadań
- weryfikacja formalna i merytoryczna ofert składanych przez podmioty uprawnione w ramach programów Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej ze szczególnym uwzględnieniem wniosków składanych w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3
- opracowywanie, weryfikowanie i przekazywanie list podmiotów zakwalifikowanych do udziału w resortowym programie rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 na poziomie województwa do Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
- przygotowywanie umów m.in. z podmiotami pozarządowymi, jednostkami samorządu terytorialnego, osobami fizycznymi i prawnymi, które uzyskały dotacje w ramach programów ogłaszanych przez Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej ze szczególnym uwzględnieniem resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3
- współdziałanie z Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej i Ministerstwem Finansów przy opracowywaniu, realizacji i finansowaniu programów oraz z Oddziałem Budżetu i Analiz Urzędu w zakresie analizowania, planowania i zabezpieczania środków z budżetu Wojewody w zakresie realizowanych zadań
- nadzorowanie realizacji programu z zakresu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w województwie oraz monitorowanie ciągłości realizacji zadań finansowanych w ramach programu
- analiza i gromadzenie sprawozdań z zakresu opieki nad dziećmi w wieku do lat 3; dokonywanie podsumowań, wykazów, analiz na potrzeby Wydziału jak i przekazywanie ich na wniosek ministrowi właściwemu do spraw rodziny w wersji elektronicznej, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego
- weryfikacja sprawozdań podmiotów pozarządowych/jednostek samorządu terytorialnego z realizowanych zadań publicznych/programów ministerialnych pod względem merytorycznym i finansowym
- opracowywanie odpowiedzi na zapytania, wnioski i zgłoszenia jednostek samorządu terytorialnego oraz podmiotów pozarządowych w zakresie zadań Oddziału
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość ustaw i innych aktów prawnych z zakresu wykonywanych zadań, w tym m.in. Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
- biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
- umiejętność skutecznej komunikacji
- odporność na stres
- dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku