- Ogłoszenie nr: 168817
- Data ukazania się ogłoszenia: 17 kwietnia 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Krakowie
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw transportu
- Wydział Wspomagający
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Krakowie
ul. Siemiradzkiego 24
31-137 Kraków
Miejsce wykonywania pracy:
- Kraków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie ewidencji dla wszystkich jednostek i komórek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji w Krakowie w zakresie sprzętu w użytkowaniu: transportowego, warsztatowego oraz sprzętu działu MPiS,
- Prowadzenie gospodarki materiałowej ( przychodowo-rozchodowej) dla działu transportu,
- prowadzenie dla wszystkich pojazdów słuzbowych Komendy teczki pojazdów oraz książki- dowody techniczne sprzętu transportowego (ST-3),
- Prowadzenie gospodarki depozytowej( przychodowo-rozchodowej) ogumieniem
- Prowadzenie rejestru wydanych i zwróconych książek-dowodów technicznych sprzętu transportowego(ST-3)
- Prowadzenie rejestru wypadków, kolizji oraz innych zdarzeń z udziałem pojazdów słuzbowych Komendy,
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
realizacja spraw związanych z zapewnieniem niezbędnego zaopatrzenia logistycznego i technicznego na potrzeby bieżącej eksploatacji i konserwacji środków transportu w celu właściwego funkcjonowania KMP w Krakowie oraz jednostek Policji nadzorowanych przez Komendę. Praca administracyjno-biurowa
-obsługa urządzeń biurowych : komputer, drukarka, kserokopiarka,telefon,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- wymuszona pozycja ciała
-praca przy sztucznym, naturalnym oświetleniu
- praca w pomieszczeniu usytuowanym na I piętrze, w części budynku nie przystosowanej dla osób niepełnosprawnych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości , ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych
- umiejętność komunikowania się organizowania pracy własnej, skrupulatnej analizy dokumentacji, pracy zespołowej, liczenia , pracy przy komputerze,
- umiejętność koordynowania
- posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli poufne albo zgoda na przeprowadzenie postepowania sprawdzajacego zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 o ochronie informacji niejawnych( Dz. U. Nr 182,poz.1228ie
- wykształcenie wyże o profilu ekonomicznym
- posiadznie 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie ewidencji materiałowej lub majątku
- dobra znajomosć programów komputerowych MS Word, MS EXcell
- umiejętności redakcyjne i szybkiego działania oraz analitycznego myślenia
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów