- Ogłoszenie nr: 167380
- Data ukazania się ogłoszenia: 27 lutego 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Zamościu
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej sekretariatu
- Wydziału PG
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Wyszyńskiego 2
22-400 Zamość
Miejsce wykonywania pracy:
- Zamość
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie obsługi kancelaryjno – biurowej Wydziału PG
- wprowadzanie danych do rejestru RSD i innych podręcznych prowadzonych w wydziale
- wprowadzanie danych i dokonywanie zapytań w KSIP i KCI
- obsługa systemu SWOP – kadry w zakresie ewidencji urlopów, zwolnień lekarskich i czasu służby policjantów
- archiwizowanie wytworzonej dokumentacji
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym. Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy- czas pracy poniżej 4 godzin dziennie.
Praca biurowa związana z obsługą klienta wewnętrznego.
Naturalne i sztuczne oświetlenie.
Praca na III piętrze.
Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, nie posiada windy i toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- dobra umiejętność obsługi komputera (w szczególności znajomość pakietu Microsoft Office )
- doświadczenie w pracy archiwalnej
- doświadczenie w pracy związanej z obsługą sekretariatu
- umiejętność sprawnej organizacji pracy
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
- udokumentowany staż pracy na podobnym stanowisku w administracji publicznej
- kreatywność, mobilność, sumienność
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów