Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Obsługi Biura

    Schiever Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  część etatu
    5 dni
    Zakres Obowiązków: Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Organizacja Biura: Zamawianie materiałów i kontrola stanu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zadania Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej kursantów – od momentu zgłoszenia aż po finalizację szkolenia. Aktywne budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz wspieranie działań promocyjnych i reklamowych Ośrodka. Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizowanymi...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zadania Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej kursantów – od momentu zgłoszenia aż po finalizację szkolenia. Aktywne budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz wspieranie działań promocyjnych i reklamowych Ośrodka. Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizowanymi...
  • Pracownik Administracyjny

    Schiever Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  część etatu
    13 godz.
    Opis stanowiska: 1. Obsługa sekretariatu i korespondencji Odbieranie, rejestrowanie i przekazywanie telefonów, maili i korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań i wizyt. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Wysyłka i odbiór...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Umów i Ewidencji Nieruchomości

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania Tworzenie projektów umów, aneksów oraz prowadzenie korespondencji w zakresie obrotu nieruchomościami (najem, dzierżawa, kupno, sprzedaż). Odpowiedzialność za skuteczną koordynację procesu odzyskiwania należności (windykacja) od najemców. Systematyczne prowadzenie rejestru umów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Majątkiem

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zadania Kompleksowa obsługa administracyjna umów najmu, dzierżawy, zakupu i sprzedaży nieruchomości. Samodzielne przygotowywanie projektów kluczowych dokumentów: umów, aneksów oraz prowadzenie pełnej korespondencji prawnej i biznesowej. Aktywna koordynacja i monitorowanie procesu...
  • Specjalista ds. Majątkowych

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Główne obowiązki: Prowadzenie spraw związanych z umowami najmu i dzierżawy oraz kupnem i sprzedażą nieruchomości (przygotowywanie projektów umów, aneksów, prowadzenie korespondencji itd.), Koordynacja procesu windykacji najemców, Ewidencja umów najmów i dzierżawy, prowadzenie bazy...
  • Specjalista ds. Administracji Szkoleń i Obsługi Klienta

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Dbałość o relacje z klientem, promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Bieżąca współpraca z księgowością, instruktorami i...
  • Asystent do działu Administracyjno-Księgowego

    LOG-WAY-SOLUTION Sp. z o.o.   Janikowo (pow. poznański, gm. Swarzędz)    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej rejestracja zakupów, kontrola poprawności dokumentów (CMR) wystawianie dokumentów księgowanych, fakturowanie; kontakt z kontrahentami (przez e-mail i telefon) Wymagania: doświadczenie w pracy...
  • Specjalista / Specjalistka ds. projektów unijnych

    FUNDACJA CENTRUM ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH   Konin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Jako specjalista/ka ds. projektów będziesz odpowiedzialny za: Całościowy nadzór nad działaniami związanymi z realizacją projektów EFS+ Liderowanie zespołowi projektowemu; Kontakt z Instytucją Pośredniczącą oraz Kontrahentami, Partnerami; Opracowanie wszelkich wewnętrznych procedur...
Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu
Poznań
praca stacjonarna
143 dni temu
Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 154696

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


- praca biurowa z: monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie oraz drukarką, kserokopiarką;


- praca siedząca, w wymuszonej pozycji ciała, również wymagająca chodzenia;


- wysiłek fizyczny (transport materiałów przy odbiorze, przechowywaniu i ich wydawaniu);


- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz;


- zagrożenie korupcją;


- sporadyczna praca na wysokości do 3 m - wchodzenie na drabinę w celu sięgnięcia segregatorów, dokumentów z szaf;


- konieczność przemieszczania się pieszo do Urzędu Pocztowego na dystansie około 2 km w jedną stronę.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


- stanowisko pracy zlokalizowane jest w budynku OUM w Poznaniu, na IV piętrze, magazyn podręczny znajduje się w piwnicy; przemieszczanie się schodami na IV piętro budynku,


- budynek wyposażony jest tylko w windę umożliwiającą wjazd na parter do holu, 


- praca przy komputerze, obsługa innych urządzeń biurowych,


- pomieszczenia i pojazdy nie są przystosowane do poruszania się osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach (brak windy wewnątrz budynku, brak toalet dla osób poruszających się na wózkach).

Zakres zadań

  • rozlicza środki finansowe w ramach wydatków Urzędu poprzez bieżące samodzielne sprawdzanie merytoryczne faktur i rachunków pod względem ich zgodności z zaciągniętymi zobowiązaniami i zrealizowanymi zleceniami i umowami w celu umożliwienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności przez księgowość,
  • przygotowuje i prowadzi postępowania o zamówienia publiczne na podstawie procedur wewnętrznych w celu realizacji dostaw, usług i robót budowlanych,
  • prowadzi magazyn gospodarczy Urzędu wraz z ewidencją ilościowo - wartościową w celu organizowania przyjęcia i wydania towarów do OUM w ramach dekonsolidowania odebranych partii oraz kompletowania dla poszczególnych komórek organizacyjnych materiałów niezbędnych do realizacji czynności metrologicznych, biurowych i utrzymania właściwego stanu sanitarno – higienicznego pomieszczeń Urzędu,
  • realizuje zadania związane z obsługą korespondencji polegającą na dostarczaniu pism wychodzących z Urzędu do Urzędu Pocztowego w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów Urzędu,
  • prowadzi rejestr wniosków o zamówienia publiczne Urzędu oraz realizuje zadania sprawozdawcze w tym obszarze, a także przechowuje dokumentację postępowań o zamówienia publiczne na dostawy, usługi, roboty budowlane w celu wykonania obowiązków Zamawiającego w zakresie sprawozdawczości i umożliwienia efektywnej kontroli zamówień publicznych, podjętych zobowiązań oraz ich zabezpieczenia,
  • realizuje zadania związane z gromadzeniem i przygotowaniem akt do archiwum Urzędu w celu zapewnienia prawidłowego przechowywania i udostępniania dokumentacji,
  • współuczestniczy w prowadzeniu dokumentacji związanej z zabezpieczeniem gospodarki samochodowej i obsługi transportowej w celu optymalnego wykorzystania posiadanego taboru samochodowego,
  • aktualizuje zaangażowanie planu finansowego Urzędu poprze wprowadzenie wniosków do finansowego systemu informatycznego w celu umożliwienia zaksięgowania wydatków OUM.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • Umiejętność obsługi komputera i oprogramowania pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Oświadczenie o pełnieniu/niepełnieniu służby/współpracy/pracy w organach bezpieczeństwa państwa w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych po dniu 01 sierpnia 1972 r.)
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość Ustawy o finansach publicznych
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Obsługi Biura

    Schiever Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  część etatu
    5 dni
    Zakres Obowiązków: Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Organizacja Biura: Zamawianie materiałów i kontrola stanu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zadania Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej kursantów – od momentu zgłoszenia aż po finalizację szkolenia. Aktywne budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz wspieranie działań promocyjnych i reklamowych Ośrodka. Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizowanymi...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zadania Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej kursantów – od momentu zgłoszenia aż po finalizację szkolenia. Aktywne budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz wspieranie działań promocyjnych i reklamowych Ośrodka. Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizowanymi...
  • Pracownik Administracyjny

    Schiever Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  część etatu
    13 godz.
    Opis stanowiska: 1. Obsługa sekretariatu i korespondencji Odbieranie, rejestrowanie i przekazywanie telefonów, maili i korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań i wizyt. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Wysyłka i odbiór...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Umów i Ewidencji Nieruchomości

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania Tworzenie projektów umów, aneksów oraz prowadzenie korespondencji w zakresie obrotu nieruchomościami (najem, dzierżawa, kupno, sprzedaż). Odpowiedzialność za skuteczną koordynację procesu odzyskiwania należności (windykacja) od najemców. Systematyczne prowadzenie rejestru umów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Majątkiem

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zadania Kompleksowa obsługa administracyjna umów najmu, dzierżawy, zakupu i sprzedaży nieruchomości. Samodzielne przygotowywanie projektów kluczowych dokumentów: umów, aneksów oraz prowadzenie pełnej korespondencji prawnej i biznesowej. Aktywna koordynacja i monitorowanie procesu...
  • Specjalista ds. Majątkowych

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Główne obowiązki: Prowadzenie spraw związanych z umowami najmu i dzierżawy oraz kupnem i sprzedażą nieruchomości (przygotowywanie projektów umów, aneksów, prowadzenie korespondencji itd.), Koordynacja procesu windykacji najemców, Ewidencja umów najmów i dzierżawy, prowadzenie bazy...
  • Specjalista ds. Administracji Szkoleń i Obsługi Klienta

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Dbałość o relacje z klientem, promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Bieżąca współpraca z księgowością, instruktorami i...
  • Asystent do działu Administracyjno-Księgowego

    LOG-WAY-SOLUTION Sp. z o.o.   Janikowo (pow. poznański, gm. Swarzędz)    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej rejestracja zakupów, kontrola poprawności dokumentów (CMR) wystawianie dokumentów księgowanych, fakturowanie; kontakt z kontrahentami (przez e-mail i telefon) Wymagania: doświadczenie w pracy...
  • Specjalista / Specjalistka ds. projektów unijnych

    FUNDACJA CENTRUM ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH   Konin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Jako specjalista/ka ds. projektów będziesz odpowiedzialny za: Całościowy nadzór nad działaniami związanymi z realizacją projektów EFS+ Liderowanie zespołowi projektowemu; Kontakt z Instytucją Pośredniczącą oraz Kontrahentami, Partnerami; Opracowanie wszelkich wewnętrznych procedur...