Inspektor

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wejherowie
Wejherowo
praca stacjonarna
5 godz. temu
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wejherowie
Inspektor
Miejsce pracy: Wejherowo
Numer: StPr/25/2020
OBOWIĄZKI:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1)sporządzanie wniosków częściowych i końcowych, które są podstawą do otrzymania dofinansowania, 2)sprawdzanie faktur i innych dokumentów pod kątem formalnym, rachunkowym, me-rytorycznym, a także pod kątem zgodności z umowami i przepisami UE, 3)odpowiednie ewidencjonowanie wszystkich wydatków, sporządzanie i przechowywa-nie dokumentów księgowych, 4)regularne przygotowywanie i przekazywanie sprawozdań o postępach w realizacji pro-jektu, w tym o ponoszonych wydatkach i osiąganych wskaźnikach, 5)kontrolowanie zgodności wydatków z budżetem i harmonogramem projektu oraz nad-zorowanie płynności finansowej, 6)analiza wniosków o udzielenie wsparcia w ramach usług społecznych 7)kontrolowanie prawidłowości wykonania zawartych umów w środowiskach odbiorców ostatecznych, 8)współpraca z wykonawcami usług w zakresie zawartych umów 9)zarządzanie rachunkiem bankowym projektu, dokonywanie płatności i rozliczanie zo-bowiązań finansowych, 10)sprawdzanie, czy projekt jest realizowany zgodnie z umową, harmonogramem i celami, w tym zgodność z wymogami np. EFS, programami zewnętrznymi itp., 11)weryfikacja kwalifikowalności wydatków i ich zgodności z przeznaczeniem określo-nym w budżecie projektu, 12)przygotowanie dokumentacji na potrzeby kontroli przeprowadzanych przez instytucję zarządzającą, a także przez inne podmioty kontrolne, 13)opracowywanie planów finansowych, harmonogramów realizacji projektu oraz proce-dur działania, 14)zarządzanie przepływem informacji, w tym korespondencją związaną z projektem, oraz współpraca z zespołem projektowym, 15)podejmowanie decyzji operacyjnych dotyczących projektu i udzielanie wsparcia mery-torycznego, 16)zapewnienie prawidłowej archiwizacji całej dokumentacji związanej z projektem, 17)udzielanie informacji o zasobach usługowych CUS.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: a) wykształcenie: wyższe, b) posiadany co najmniej 3-letni staż w administracji samorządowej, c) doświadczenie w współpracy z organizacjami pozarządowymi i lokalnymi partnerami, d) doświadczenie w realizacji finansowej projektów zewnętrznych, e) doświadczenie w zakresie działań analityczno-sprawozdawczych, f) obywatelstwo polskie, g) nieposzlakowana opinia, h) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, i) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, j) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, k) znajomość obsługi komputera (pakiet Office) i urządzeń biurowych, l) znajomość: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o pracownikach samorządowych. Wymagania dodatkowe: a) predyspozycje osobowościowe rzetelność, staranność, sumienność, odpowiedzialność, odporność na stres, komunikatywność, b) umiejętność redagowania pism i dokumentów dotyczących współpracy z instytucjami, c) mile widziane doświadczenie w pracy w ośrodku pomocy społecznej.

Miejsce pracy:

Wejherowo


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 780 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Kusocińskiego 17, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie


Dane kontaktowe:

Emilia Marzejon


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy


Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV) i list motywacyjny, 2) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, 3) kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej, 4) kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje i umiejętności, 5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 6) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku, 8) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej podpisane osobiście, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO - Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1781). Klauzula informacyjna dla kandydata rekrutującego na stanowisko w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Wejherowie. Działając na podstawie RODO [Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych], wobec podania przez Panią/Pana danych niezbędnych dla potrzeb rekrutacji, prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją: 1. Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wejherowie ul. Kusocińskiego 17, e-mail: sekretariat@mops.wejherowo.pl; tel. 58 677 79 60. 2. Inspektor ochrony danych [IOD]: e-mail: iod@um.wejherowo.pl; tel. 58 677 71 37, 3. Celem zbierania danych jest realizacja zadań pracodawcy związanych z rekrutacją. 4. Nie przewiduje się przekazywania danych innym podmiotom, nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu. 5. Ma Pani/Pan prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia swoich danych osobowych, ograniczenia ich przetwarzania, do ich przenoszenia, prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych oraz prawo do cofnięcia każdej wyrażonej zgody w każdym czasie z zastrzeżeniem, że cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 6. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, zajmującego się ochroną danych osobowych, w sytuacji uznania, że dane przetwarzane są niezgodnie z przepisami prawa. Przewidywany termin zawarcia umowy o pracę: styczeń 2026 r. po załatwieniu niezbędnych formalności. Osoby zainteresowane prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych osobiście w zamkniętej zaadresowanej kopercie w siedzibie Ośrodka lub przesłanie pocztą na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wejherowie, 84-200 Wejherowo ul. Kusocińskiego 17, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektor w terminie do dnia 17.12.2025 r. do godziny 10.00. Decyduje data wpływu oferty do Ośrodka. Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełnią wymagań formalnych, nie będą informowane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.mopswejherowo.bip.gov.pl/, na stronie internetowej Ośrodka oraz na tablicy informacyjnej Ośrodka. Dokumenty kandydata wybranego w rekrutacji i zatrudnionego w Ośrodku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Dziale Administracyjnym Ośrodka przez okres jednego tygodnia od daty zakończenia rekrutacji. W okresie tym, kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Po tym terminie nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista w Dziale Organizacyjnym w Zarządzie Zlewni (k/m)

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Gdańsk, Al. Grunwaldzka 184    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie korespondencji i dokumentacji dotyczącej umów, faktur i innych dokumentów związanych z Zarządem Zlewni, przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji, organizację wizyt gości, obsługę elektronicznej skrzynki...
  • Koordynator / Koordynatorka Dokumentacji Projektowej

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Kluczowe Zadania: Administracja i zarządzanie obiegiem dokumentacji projektowej w biurze. Tworzenie, aktualizowanie i archiwizowanie dokumentów oraz aktualizowanie ich statusu na podstawie postępu projektu. Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a pozostałymi działami...
  • Document Controller

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Obowiązki: Administracja dokumentacji projektowej w biurze projektowym; Wsparcie kierowników działów w biurze projektowym; Zarządzanie obiegiem dokumentacji na projektach; Tworzenie procedur i procesów w biurze projektowym; Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a...
  • Asystent ds. administracji

    Praca.pl   Gdynia    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    28 dni
    Twoje zadania: Kompleksowa obsługa studentów (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa). Prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów (podania, zaświadczenia, legitymacje). Administrowanie sesjami i egzaminami dyplomowymi. Praca w systemach (Moodle, Extranet) i obsługa stypendiów. Tworzenie i...
  • Asystent biurowy / Asystentka biurowa

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach; obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych; dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami; korzystanie ze sprzętów biurowych w codziennych zadaniach; przygotowywanie zamówień i...
  • Administration Support (m/k)

    ISS Polska Sprawdzona firma   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców. Obsługa systemów i aplikacji. Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy. Obsługa urządzeń biurowych. Sporządzanie zamówień.
  • Specjalista w Wydziale Zgód Wodnoprawnych (k/m)

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Gdańsk, ul. Jana z Kolna 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących: udzielania pozwoleń wodnoprawnych, wygaśnięcia, cofnięcia i ograniczenia pozwolenia wodnoprawnego, przyrzeczenia wydania pozwolenia, przejęcia praw i obowiązków wynikających...
  • Specjalista w Wydziale Kontroli Gospodarowania Wodami (k/m)

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Gdańsk, ul. Jana z Kolna 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: zbieranie i opracowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzania inspekcji terenowych i kontroli gospodarowania wodami, uczestniczenie w wizjach i inspekcjach terenowych oraz kontrolach gospodarowania wodami, udział w sporządzaniu pism...
  • Specjalista w Nadzorze Wodnym (k/m)

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Gdańsk, Al. Grunwaldzka 184    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji, koordynowanie spraw związanych z utrzymaniem i eksploatacją urządzeń wodnych, prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z kompetencją nadzoru wodnego, przygotowywanie opisów zamówień...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

    Media Management Europe sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa biura: korespondencja (rejestracja, dystrybucja), obsługa kurierów i przesyłek. Zarządzanie recepcją: obsługa gości i połączeń telefonicznych. Obsługa administracyjna biura (organizacja spotkań, obieg dokumentów, zamawianie artykułów biurowych i...