Komenda Miejska Policji w Zabrzu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Narzędzia i materiały pracy: komputer, niszczarka, ksero, telefon. Bariery architektoniczne: miejsce pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku. Praca wymaga konieczność przemieszczania się po piętrach budynku. Budynek nie jest wyposażony w windy oraz podjazdy dostosowane do osób niepełnosprawnych ruchowo. Praca polega na wykonywaniu zadań związanych z obsługą baz danych i systemów teleinformatycznych. System pracy ośmiogodzinny, jednozmianowy. Wymuszona pozycja ciała - siedząca. Praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym.
Zakres zadań
- Administruje systemami teleinformatycznymi (e-mail, Active Directory), pomoc użytkownikom (zdalna pomoc), zestawienie połączeń sieciowych do stacji roboczych,
- Wprowadza dane do policyjnych systemów informatycznych i baz danych,
- Przeprowadza procedury związane z nadawaniem, modyfikowaniem i odbieraniem uprawnień do systemów teleinformatycznych dystrybuowanych centralnie lub lokalnie,
- Uruchamia, wdraża, eksploatuje i konserwuje nowe rozwiązania teleinformatyczne,
- Przeprowadza procedury związane z obsługą serwisową, gwarancyjną i pogwarancyjną sprzętu będącego na stanie jednostki,
- Prowadzi dokumentację jawną w tym przyjmuje, ewidencjonuje i wysyła korespondencję.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie informatyczne lub teleinformatyczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze informatycznym
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe