Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
Wielkopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Wielkopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 44685
Warunki pracy
Praca w siedzibie komendy na stanowisku administracyjno-biurowym.Narzędzia i materiały do pracy: komputer, drukarka, skaner i inne urządzenia biurowe.
Bariery architektoniczne: brak wind i podjazdów w budynku.
Zakres zadań
- Pisanie tekstów, przygotowywanie druków dokumentów i dokumentów word i excel, przygotowywanie prezentacji komputerowych (slajdy, pokazy), kopiowanie dokumentów, obsługa urządzeń biurowych poligraficznych
- Przygotowywanie statystycznych analiz, opracowań tematycznych, podsumowań, zestawień dot. zagadnień ochrony przeciwpożarowej
- Realizacja zadań archiwalnych Wydziału
- Umieszczanie informacji na tablicy ogłoszeń Komendy
- Prowadzenie kroniki Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
- Wykonywanie zadań związanych z obsługą kancelarii ogólnej i sekretariatów
- Pomoc przy organizacji uroczystości oraz przedsięwzięć z zakresu prewencji społecznej
- Odbiór poczty wydziałowej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego doświadczenie na stanowisku administracyjnym
- obsługa komputera, w tym oprogramowania Word, Excel, Power Point
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- dobra organizacja pracy
- silna motywacja do pracy
- umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktu
- chęć nauki i rozwoju zawodowego