Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 47557
Warunki pracy
- praca biurowa,- obsługa klientów zewnętrznych,
- zagrożenie korupcją,
- praca w pomieszczeniu biurowym,
- praca w godzinach od 8:15 do 16:15,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- obsługa urządzeń biurowych (faks, telefon, komputer, drukarka, niszczarka dokumentów),
- budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych - brak wind, brak podjazdów, brak drzwi z samozamykaczami.
Zakres zadań
- Sprawdzanie i analizowanie faktur pod względem merytorycznym oraz naliczeń zawartych w bilingach za usługi telekomunikacyjne w celu zweryfikowania wykorzystywanych usług i dokonanych przez wykonawców naliczeń pod względem zgodności z zawartymi umowami.
- Udział w sporządzaniu zbiorczych projektów planów limitów finansowych wydatków budżetowych w zakresie centralnego i niecentralnego zaopatrzenia na potrzeby usług telekomunikacyjnych SG na podstawie zapotrzebowania zgłoszonego przez poszczególne jednostki organizacyjne przy współpracy pozostałych sekcji Wydziału w celu możliwości zapewnienia odpowiednich środków finansów na realizację zawartych umów dotyczących usług telekomunikacyjnych.
- Współuczestniczenie w monitoringu nad realizacją zawartych umów w zakresie pilnowania terminów i wysokości kwot zawartych umów na usługi telekomunikacyjne celem zapewnienia legalności, celowości, gospodarności ponoszonych wydatków budżetowych na usługi telekomunikacyjne.
- Sporządzanie do operatorów pism reklamujących otrzymane faktury za usługi telekomunikacyjne w celu dokonania rozliczenia otrzymanej faktury pod wzlędem zgodności z zawartą umową.
- Współuczestniczenie w planowaniu i realizacji centralnych i niecentralnych zakupów usług telekomunikacyjnych na potrzeby Straży Granicznej celem zapewnienia ciągłości świadczenia usług telekomunikacyjnych na rzecz SG.
- Sporządzanie zestawień dotyczących wysokości ponoszonych opłat za usługi telekomunikacyjne, wykorzystania świadczonych usług telekomunikacyjnych, warunków zawartych umów na usługi telekomunikacyjne.
- Obsługa dokumentów będących we właściwości merytorycznej sekcji oraz wykonywanie prac kancelaryjno - biurowych związanych z zakresem realizowanych zadań w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań sekcji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu rejestrów/ ewidencji, doświadczenie w dziale finansowym (księgowym)
- Pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych
- Znajomość przepisów z zakresu: finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy prawo telekomunikacyjne
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce
- Umiejętność rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia, komunikatywność
- Obsługiwanie specjalistycznych programów komputerowych np. SORT
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe