Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 61310
Warunki pracy
praca administracyjno-biurowa, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, praca przy oświetleniu mieszanym, zagrożenie z wiązane z przemieszczaniem się ludzi, budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.Zakres zadań
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski o udzielenie informacji oraz inne wystąpienia w zakresie merytorycznym Wydziału, generowanie danych z systemów policyjnych na potrzeby uprawnionych podmiotów resortowych i pozaresortowych,
- przygotowywanie dokumentacji związanej z rozpoznawaniem i organizowaniem lokalnego doskonalenia zawodowego oraz szkoleń specjalistycznych dla policjantów i pracowników Wydziału , w tym również szkoleń specjalistycznych dla policjantów jednostek i komórek organizacyjnych KSP w zakresie merytorycznym Wydziału,
- dokonywanie sprawozdań w Systemach Wspomagania Dwodzenia Policji na potrzeby podmiotów zewnętrznych i resortach oraz ewidencjonowanie i dystrybuowanie materiałów z tych sprawozdań i zarejestrowanych nagrań materiałów audio,
- prowadzenie dziennika przepisów jawnych, aktualizowanie wpływających do Wydziału przepisów prawnych i zapoznawanie z ich treścią policjantów i pracowników Wydziału oraz branie udziału w prowadzeniu obsługi kancelaryjnej Wydziału poprzez przyjmowanie, rejestrowanie , przechowywanie i wysyłanie dokumentów,
- prowadzenie dokumentacji związanej z zajęciami wyszkolenia strzeleckiego oraz testami sprawności fizycznej policjantów Wydziału oraz związaną z tym obsługę systemu SWOP,
- realizowanie zadań w zakresie rozpoznania potrzeb oraz kierowania policjantów na służby ponadnormatywne, sporządzanie dokumentacji w tym zakresie oraz rozliczanie policjantów z uzyskanych wyników w systemie SESPOL
- prowadzenie archiwum podręcznego Wydziału przekazywanie dokumentacji archiwalnej do komórki właściwej ds. archiwum,
- prowadzenie lub branie udziału w powoływanych komisjach spisowych Komendy oraz dokonywanie okresowych spisów inwentarzowych rzeczowych składników majątku Wydziału,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Znajomość: ustawy o Policji oraz aktów wykonawczych w zakresie: - doskonalenia zawodowego w Policji, - wyszkolenia strzeleckiego oraz testów sprawności fizycznej policjantów: - przepisów dotyczących archiwizacji w Policji.
- umiejętność argumentowania, dobra organizacja pracy własnej, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
- kreatywność,
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej