
- Ogłoszenie nr: 157220
- Data ukazania się ogłoszenia: 22 stycznia 2014 r.
Komenda Powiatowa Policji w Proszowicach
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw Prezydialnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Proszowicach
ul. Wolności 2
32-100 Proszowice
Miejsce wykonywania pracy:
- Proszowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie dokumentacji kancelaryjno-biurowej sekretariatu Komendanta Powiatowego Policji, w szczególności polegającej na niezwłocznym przedkładaniu dokumentów i bieżącej korespondencji do podpisu oraz zapewnianie jej właściwej rejestracji zgodnie z obowiązującymi przepisami
- wspomaganie w/w prac techniką komputerową – rejestracja, obieg
- prowadzenie kalendarza spotkań, narad oraz informowanie o wyznaczonych terminach zainteresowanych,
- przekazywanie poleceń i ustaleń Naczelnikom Wydziałów
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• Praca biurowa, obsługa sekretarsko-kancelaryjna oraz prezydialna. Na stanowisku mogą wystąpić warunki uciążliwe spowodowane wymuszoną pozycja ciała – praca przy monitorze ekranowym w pozycji siedzącej
• Pomieszczenie, w którym wykonywana jest praca znajduje się na I piętrze, posiada małą powierzchnię oraz wąskie ciągi komunikacyjne. Budynek nie jest wyposażony w windę, posiada jedynie zewnętrzny podjazd dla wózków inwalidzkich i platformę dla niepełnosprawnych umożliwiającą dostęp do parteru
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość pakietu biurowego MS Office w stopniu zaawansowanym
- poświadczenie bezpieczeństwa
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów