Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 126321
Warunki pracy
- praca na parterze budynku, wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
- praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk,
- budynek jest częściowo przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Prowadzenie Elektronicznego Dziennika Korespondencyjnego (EDK w systemie E-Komenda) poczty przychodzącej w oparciu o przepisy resortowe oraz obsługa korespondencji bieżącej jawnej w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
- Prowadzenie ewidencji oraz koordynowanie zagadnienia w zakresie urlopów, planów urlopowych i zwolnień lekarskich i szkoleń wraz z Obsługą Systemu Wspomagania Policji (SWOP) celem bieżącej analizy wykorzystania urlopów.
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej Komisariatu Policji (książki kadrowe, rozkazy, wnioski, wyróżnienia) w celu zachowania terminowości realizacji spraw.
- Sprawowanie nadzoru nad aktualnością i terminowością zaliczania testów sprawnościowych oraz realizacja zagadnienia dot. badań profilaktycznych przez pracowników cywilnych i funkcjonariuszy komisariatu w celu zachowania ciągłości zdolności do pracy na określonych stanowiskach.
- Gromadzenie, ewidencjonowanie zbiorów aktów prawnych jawnych (MSWiA, KGP, KWP, KMP, KP) w celu zapoznania i możliwości korzystania z nich przez pracowników i funkcjonariuszy jednostki.
- Koordynowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej obsługi funduszu motywacyjnego Komendanta Komisariatu oraz innych środków pieniężnych przeznaczonych na nagrody dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w celu prawidłowego rozdysponowania ich w ramach przyznanych limitów.
- Codzienne przygotowywanie biuletynu komisariatu wg wzoru nakreślonego odrębnymi przepisami w celu zachowania terminowości przekazywania informacji.
- Prowadzenie dokumentacji z zakresu czasu pracy Naczelników Wydziałów, Kierowników i pracowników cywilnych celem prawidłowego ich rozliczania.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno-biurowej w administracji publicznej
- Wysoka kultura osobista
- Komunikatywność
- Umiejętność organizacji pracy
- Znajomość obsługi programów biurowych
- Umiejętność pracy w zespole
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do złożenia oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe