Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Rejonowa Policji Warszawa IV
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
786 dni temu
Komenda Rejonowa Policji Warszawa IV
Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 128971

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w systemie 8 godzinnym w siedzibie urzędu na III piętrze, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, praca w wymuszonej pozycji, praca przy oświetleniu mieszanym. Pracownik wykonuje czynności z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu i faksu. Konieczność poruszania się po obiekcie. Budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek przy wejściu wyposażony jest w urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych. Brak odpowiednio dostosowanych toalet, brak wind dla osób niepełnosprawnych

Zakres zadań

  • Prowadzi kancelarię Wydziału Kryminalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym ewidencjonowanie i zapewnianie obiegu korespondencji, obsługa sprzętu biurowego i komputerowego w celu zapewnienia prawidłowej pracy wydziału;
  • Rejestruje dokumentację związaną z wpływem i obiegiem przesyłek lub innej dokumentacji związanej z działalnością wydziału w celu zapewnienia prawidłowego obiegu korespondencji;
  • Prowadzi registraturę oraz wykonuje czynności z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niejawną w oparciu o obowiązujące przepisy;
  • Przeprowadza inwentaryzację spraw i dokumentów oraz innych materiałów rejestrowych w dziennikach lub rejestrach w tym również sporządzanie wykazu spraw niezałatwionych w celu zapewnienia właściwego z nimi postępowania oraz ich rozliczania przez pracowników i policjantów;
  • Sporządza protokoły zdawczo-odbiorcze w związku z odejściem policjantów i pracowników w celu ich prawidłowego rozliczenia;
  • Udziela informacji interesantom zewnętrznym i wewnętrznym w ramach określonych prawem oraz procedurami, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych policjantów, pracowników cywilnych, komórek lub jednostek organizacyjnych w celu umożliwienia dostępu do żądanej informacji .

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • komunikatywność,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,
  • znajomość Zarządzenia Nr 920 KGP w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej Policji.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe