Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Gołdapi
Gołdap
praca stacjonarna
771 dni temu
Komenda Powiatowa Policji w Gołdapi
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Gołdap
Ogłoszenie o naborze Nr 130291

Warunki pracy

praca administracyno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, praca przy oświetleniu dziennym i sztucznym, narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, drukarka, telefon, stanowisko pracy usytuowane na parterze budynku w pokoju jednoosobowym. Bariera architektoniczna: w budynku brak jest windy, toaleta przystosowana do osób niepełnosprawnych ruchowo - tylko na parterze budynku. 

Zakres zadań

  • Prowadzi korespondencję, dotyczącą poszukiwań osób ukrywających się przed organami ścigania, instytucjami zarządzającymi poszukiwania w celu zapewnienia informacji o stanie poszukiwań osób,
  • Wysyła w systemie niejawnym zapytania do instytucji państwowych, dotyczących osób będących w zainteresowaniu operacyjnym funkcjonariuszy komendy,
  • Wprowadza dane i generuje wydruki w systemie niejawnym Policji dotyczące sprawdzeń, rejestracji i zakończeń usunięć osób będących w zainteresowaniu operacyjnym funkcjonariuszy komendy,
  • Prowadzi teczki i rejestry w sprawach poszukiwawczych
  • Archiwizuje teczki poszukiwań osób, teczki identyfikacji oraz pozostałą dokumentację.
  • Sporządza sprawozdania z zakresu poszukiwań osób
  • Prowadzi składnicę dowodów rzeczowych oraz dokumentację z tym związaną

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenia lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe