Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 135345
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa,
- Wymuszona pozycja ciała,
- Stres,
- Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- Praca przy oświetleniu mieszanym,
- Zagrożenie elementami ruchomymi, luźnymi, ostrymi i wystającymi,
- Zagrożenie porażenia prądem elektrycznym,
- Zagrożenie poparzeniem.
Zakres zadań
- Prowadzi archiwum wydziału, w tym przyjmuje, ewidencjonuje, kompletuje, nadaje klasyfikację archiwalną oraz przechowuje akta spraw ostatecznie zakończonych
- Wprowadza, do policyjnych systemów informatycznych, dane dotyczące środków trwałych i gospodarki materiałowej wydziału, w oparciu o dokumenty pozyskane z komórek organizacyjnych Komendy Stołecznej Policji,
- Przeprowadza kwerendy archiwalne oraz sporządza informacje zbiorcze w przedmiotowym zakresie,
- Udziela instruktaży policjantom i pracownikom wydziału w zakresie prawidłowego klasyfikowania akt spraw ostatecznie zakończonych,
- Prowadzi Książki Obiektów Budowlanych wydziału,
- Prowadzi ewidencję sprzętu pozostającego na stanie wydziału, określa potrzeby wydziału w przedmiotowym zakresie,
- Uczestniczy w pracach komisji inwentaryzacyjnych w zakresie składników majątku wydziału,
- Uczestniczy w pracach komisji ds. brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. ,,B" i ,,BE" oraz w pracach komisji inwentaryzacyjnych ds. dokumentów jawnych,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : powyżej 0,5 roku w administracji lub pracy biurowej
- Znajomość ustaw: 1) o Policji: w zakresie przepisów ogólnych, organizacji Policji, zakresu uprawnień Policji oraz aktu wykonawczego w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji; 2) o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych: - jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji; - sposobu i trybu udostępniania materiałów archiwalnych znajdujących się w archiwach wyodrębnionych
- Umiejętności: obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, stosowania prawa, komunikatywność,
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe