CAVATINA GW Sp. z o.o. to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w realizacji projektów nieruchomościowych. Samodzielnie i niezależnie prowadzimy inwestycje począwszy od akwizycji nieruchomości, przez projektowanie, generalne wykonawstwo w zakresie budownictwa i fit-out, aż po komercjalizację. Realizacje Cavatina GW Sp. z o. o. zlokalizowane są w siedmiu kluczowych z punktu widzenia rynku biurowego miastach Polski. Nasze budynki to między innymi: kompleks biurowców w Krakowie – Equal Business Park A, B, C i D, Diamentum Office i Carbon Tower we Wrocławiu, Chmielna 89 w Warszawie, Palio A w Gdańsku. Dołącz do współpracowników grupy kapitałowej CAVATINA i zostań członkiem zespołu jednego z liderów rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.
- Poszukiwanie nowych rozwiązań produktowych i dostawców
- Bieżąca współpraca z dostawcami w zakresie warunków i jakości obsługi
- Przygotowywania analiz handlowych
- Optymalizacja rozwiązań materiałowych
- Weryfikacja zamówień, kontrola procesu ich realizacji
- Prowadzenie rozliczeń zużycia materiałów na poszczególnych inwestycjach
- Weryfikacja zgodności dostaw z fakturami
- Tworzenie baz danych, procedur i innych narzędzi pracy
- Koordynacja pomiędzy budową oraz Działem Centralnych Zakupów
- Wykształcenie kierunkowe – budownictwo lub pokrewne
- Mile widziane doświadczenie w zakresie rozliczeń materiałów lub handlu
- Znajomość rynku materiałów budowlanych – warunek konieczny
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Komunikatywność, dokładność, zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków,
- Prawo jazdy
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego
- ciekawą pracę w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm sektora budownictwa biurowego,
- duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- pakiet benefitów pracowniczych,
- dobrą atmosferę pracy i wsparcie ze strony Dyrektora i pozostałych Współpracowników