Technicolor Polska Sp. z o.o.
Technicolor Precision Biodevices
https://microfluidics.technicolor.com/
Technicolor jest międzynarodową firmą posiadającą swoje oddziały na całym świecie, zatrudniającą ponad 17,000 pracowników.
Obecnie do naszego nowego oddziału w Piasecznie poszukujemy osób na stanowisko:
Wiodąca rola w zakresie wdrożenia produkcji testerów wrażliwości na antybiotyki (AST - Antibiotic Susceptibility Test) w środowisku przemysłowym. Ustalenie procesu produkcyjnego, wdrożenie a następnie bieżące nadzorowanie.
Ścisła współpraca z formalnym producentem testerów (firma zlecająca) w zakresie projektowania i optymalizacji procesu produkcyjnego oraz działaniach B+R.
Współpraca we wdrażaniu systemu ISO13485.
- Pełnienie roli kluczowego członka zespołu inżynierów odpowiedzialnych za wdrożenie przemysłowej produkcji testerów wrażliwości na antybiotyki (AST - Antibiotic Susceptibility Test),
- Nadzór nad wdrożeniem nowego procesu produkcyjnego:
- Program produkcji i grupowanie produktów,
- Optymalizacja wielkości serii i wydajność urządzeń,
- Współczynniki wykorzystania urządzeń oraz czasy procesów,
- Wymagana ilość urządzeń.
- Obliczenia logistyczne:
- Pojemność i technologia magazynów,
- Skala przepływu materiałów,
- Wielkość buforów materiałowych,
- Inne analizy procesowe:
- Określenie ilości i postępowania z odpadami,
- Struktura i obliczenie ilości personelu.
- Opracowywanie blokowych diagramów przepływowych dla wszystkich technologii obecnych w projekcie.
- Opracowywanie wykazu urządzeń technologicznych:
- Opracowywanie układu pomieszczeń procesowych:
- Aranżację urządzeń technologicznych,
- Strefy czystości i kaskady ciśnień,
- Przepływy materiałów, personelu i odpadów.
- Nadzór nad bieżącym procesem produkcyjnym:
- Monitorowanie kluczowych wskaźników procesowych i ich rejestracja,
- Planowanie i wykonywanie działań korygujących,
- Współpraca z Inżynierem Systemu Jakości w celu zapewnienia zgodności procesu z wymogami normy ISO13485.
- Planowanie wymaganych przeglądów urządzeń procesowych i produkcyjnych.
- Monitorowanie kosztów produkcji i przygotowywanie planów ich optymalizacji.
- Zarządzanie zespołem pracowników, biorących udział w procesie produkcyjnym, pod kątem zgodności ich działań z ustalonymi procesami i standardami.
- Wykształcenie wyższe - Inżynieria Chemiczna i Procesowa / Biotechnologia / Farmacja przemysłowa lub pokrewne,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 3 lata,
- Doświadczenie we wdrażaniu i pracy w środowisku systemu ISO13485,
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2), w tym branżowy język techniczny,
- Dobra organizacja czasu i pracy, umiejętność pracy pod presją czasu,
- Umiejętność samodzielnego rozpoznawania i rozwiązywania problemów,
- Gotowość do pozyskiwania wiedzy i rozwoju osobistego,
- Efektywna komunikacja ze szczególnym uwzględnieniem komunikowania się w języku technicznym, umiejętność pracy w grupie,
- Doświadczenie w programach działań naprawczych i zapobiegawczych oraz analizie przyczyn źródłowych.
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- pracę w małym zespole z planami na dynamiczny rozwój,
- kontakt z nowoczesną technologią,
- szeroki system szkoleń,
- pracę w międzynarodowym środowisku.