Najnowsze oferty pracy

  • Technical Support Specialist - L1 Agent with French

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
  • Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

    PKO Bank Polski   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole: wspierasz klientów obszaru bankowości korporacyjnej i przedsiębiorstw oraz oddziałów zagranicznych w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej, analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dotyczące iPKO biznes i platform powiązanych, Integry,...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Pracownik Działu Serwisu i Wsparcia Klientów Sieciowych

    DTS System Sp. z o.o.   Lublin    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa prowadzonych realizacji: Dołączając do zespołu będziesz współpracował z instalatorami systemów zabezpieczeń. Będziesz planował i nadzorował prace zespołów instalacyjnych i serwisowych. Ponadto, skontrolujesz stan wykonanych prac na obiektach czy...
  • Customer Technical Support Representative with French

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Accountabilities: Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement. Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications. Effectively...
  • Customer Technical Support Representative with Italian

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
  • Customer Technical Support Representative with German

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Core Responsibilities Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement. Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications. Effectively...
  • Customer Technical Support Representative with Portuguese

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
Zobacz więcej ofert pracy

IT Service Desk Specialist

LM Wind Power Blades (Poland) Sp. z o.o.
Goleniów, Goleniów, Łozienica
praca stacjonarna
2284 dni temu
IT Service Desk Specialist

LM Wind Power by GE Renewable Energy Business is the world's largest supplier of blades for wind turbines, offering blade development, manufacturing and service and logistics. Approximately one in five turbines installed around the world has LM Wind Power blades.

 

Become a part of the Global IT team


As a Specialist Global Service Desk you will provide an operational and technical IT assistance to LM Wind Power employees in order to enable to operate more effectively and efficiently. To provide a single point of contact for any IT-related incidents and requests and assists in incident and problem management. To provide advice, guidance and acts as the interface between the IT support areas and the end users. To manage the performance of services to business colleagues and ensure that service levels are achieved and to ensure that the expectations are met or exceeded.
You will be based in our plant in Goleniów, Poland.

 

Key skills required


We expect that you have:

  • Excellent communication skills and good knowledge of English (spoken and written)
  • Good knowledge of Windows 7/8.x or 10 and Microsoft Office
  • An understanding of computer network
  • A structured approach to your tasks and ability to manage several at the same time
  • Fair understanding of multicultural environment
  • Experience in IT Support / Customer Service role will be an advantage
  • Able to work in 7:00 - 19:00 / 19:00 - 7:00

We expect that you have an interest within IT and want to help others in computer related problems. Experience in IT Help Desk or Customer Service roles will be an advantage, but is not a must as we are happy to help you starting your career in corporate IT.

As a person, you are a good team player, you are flexible regarding working hours and able to work on shifts. Also you are dynamic, have an analytical and logical "mindset" when dealing with issues, demonstrate enthusiasm and commitment.

 

Exciting career prospects


We offer a challenging, international position in an organization of professional leaders and colleagues, where you will have ample opportunity of gaining influence.

Furthermore, we offer:

  • a competitive salary package
  • private medical care (Medicover)
  • life insurance
  • lunch and snack subsidies
  • Multisport card etc.

THE POSITION IS LOCATED HERE:

 

PRODUCTION FACILITY


ul. Nowa 3, Łozienica

72-100 Goleniów

Tel +48/ 91 46 997 00

Fax +48/ 91 46 997 88

 

lm-poland@lmwindpower.com

Do you have any questions?

Klaudia Krzemińska

Coordinator, Recruitment

Tel +48 914351003

Mob +48 500025298

klkr@lmwindpower.com

If you find the position interesting and have the qualifications needed, please APPLY HERE as soon as possible.

 

We will contact only with chosen people.

 

Podobne oferty

  • Technical Support Specialist - L1 Agent with French

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
  • Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

    PKO Bank Polski   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole: wspierasz klientów obszaru bankowości korporacyjnej i przedsiębiorstw oraz oddziałów zagranicznych w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej, analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dotyczące iPKO biznes i platform powiązanych, Integry,...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Pracownik Działu Serwisu i Wsparcia Klientów Sieciowych

    DTS System Sp. z o.o.   Lublin    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa prowadzonych realizacji: Dołączając do zespołu będziesz współpracował z instalatorami systemów zabezpieczeń. Będziesz planował i nadzorował prace zespołów instalacyjnych i serwisowych. Ponadto, skontrolujesz stan wykonanych prac na obiektach czy...
  • Customer Technical Support Representative with French

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Accountabilities: Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement. Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications. Effectively...
  • Customer Technical Support Representative with Italian

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
  • Customer Technical Support Representative with German

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Core Responsibilities Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement. Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications. Effectively...
  • Customer Technical Support Representative with Portuguese

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...