IT Support Analyst

Grafton Recruitment

Kraków

33 dni temu

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
IT Support Analyst
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: 6-24-54812

Dla naszego Klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko: IT Support Analyst (24/7)

Zakres obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku:
  • wsparcie użytkowników aplikacji w środowisku Salesforce
  • analiza i rozwiązywanie problemów technicznych
  • konfiguracja systemu
  • udział w spotkaniach biznesowych
Wymagania:
  • minimum rok doświadczenia w pracy na 1 linii wsparcia
  • mile widziana znajomość aplikacji Salesforce
  • płynna znajomość języka angielskiego (obsługa klientów w j. angielskim)
  • gotowość do podjęcia zatrudnienia w systemie 24/7
  • mile widziani absolwenci/ studenci kierunków technicznych
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz szybkiego uczenia się
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • umiejętność pracy w zespole
  • bardzo dobre zdolności interpersonalne
  • chęć rozwoju w obszarze IT
Informacje dodatkowe:
  • umowa o pracę
  • pakiet benefitów
  • rozbudowany pakiet szkoleń
  • możliwość rozwoju zawodowego
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Poznaj

Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.

Stanowisko Pracownika I-szej Linii Wsparcia znaleźć można w wielu różnych branżach i specjalnościach, choć szczególnie często spotkać je można w branży IT. Do zadań Pracownika I-szej Linii Wsparcia należy przyjmowanie, rozwiązywanie i monitorowanie problemów zgłaszanych przez klientów. Kontakt z klientem odbywa się przez telefon i email. Osoba zatrudniona na tym stanowisku posiada wiedzę o stanie podstawowych ...
Praca Pracownik I-wszej linii wsparcia