młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
11 godz.
Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
Twoja rola: Będziesz pierwszym punktem kontaktu, zapewniając wsparcie dla zespołu przez telefon i e-mail. Zarządzaj incydentami globalnie, włączając w to systemy powiadamiania awaryjnego. Uczestnicz w systemie zmianowym 24/7/365, włączając święta. Twórz oceny ryzyka i raporty dla...
Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
młodszy specjalista (junior) kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Location: Bucharest, Romania Work from the office* Shifts: 8.00 AM – 5.00 PM / 1.00 PM – 10.00 PM (rotational) What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. About the role...
What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world...
IT support of endusers, business trips to entire Germany from Monday to Friday YOUR SKILLS You are an IT enthusiast and want to excel in IT support (knowledge of operational systems, electronic devices) German and English are a piece of cake for you; You are a pro while communicating with customers;...
Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
Onwelo jest firmą usługową dostarczającą rozwiązania IT dla sektora finansowego, farmacji, branży FMCG oraz telekomunikacji. Misją Onwelo jest dostarczanie nowoczesnych usług IT, zapewniając kompleksową obsługę. Każdy projekt jest wyjątkowy i wymaga zaangażowania specjalnie dedykowanego zespołu, dlatego stworzyliśmy kulturę, która umożliwia rozwój w obszarze zawodowym, społecznym i osobistym po to, aby móc dostarczać rozwiązania najwyżej jakości.
Mówisz biegle po niemiecku? Interesuje Cię branża IT i praca w międzynarodowym środowisku? Jesteś ambitna/y? Kończysz studia i nie wiesz co dalej? Mamy coś dla Ciebie!
Nie jesteś urodzonym inżynierem IT? Nie szkodzi – pełne szkolenie ze strony pracodawcy zapewnione.
Obowiązki:
Wsparcie pierwszej linii dla użytkowników w zakresie sprzętu i oprogramowania;
Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów i pytań użytkowników w powyższym zakresie;
Koordynacja zgłoszeń oraz informowanie użytkowników o bieżącym statusie zgłoszenia.
Wymagania:
Biegła znajomość języka niemieckiego (wsparcie klientów niemieckojęzycznych);
Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
Umiejętność rozwiązywania problemów u użytkowników;
Umiejętność pracy w zespole;
Motywacja do pracy i chęć podnoszenia swoich kwalifikacji;
Dyspozycyjność do pracy zmianowej w godzinach od 06:00-22:00 (od poniedziałku do piątku);
Poprzednie doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane.
Oferujemy:
Nabycie ciekawego doświadczenia oraz wiedzy w szybko rozwijającym się obszarze;
Ambitne wyzwania, decyzyjność i autonomię w działaniu;
Pracę w środowisku międzynarodowym; w ambitnym, energicznym zespole;
Oprócz atrakcyjnego wynagrodzenia dodatkowe benefity takie jak: opieka medyczna, karta Benefit Multisport, możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
11 godz.
Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
Twoja rola: Będziesz pierwszym punktem kontaktu, zapewniając wsparcie dla zespołu przez telefon i e-mail. Zarządzaj incydentami globalnie, włączając w to systemy powiadamiania awaryjnego. Uczestnicz w systemie zmianowym 24/7/365, włączając święta. Twórz oceny ryzyka i raporty dla...
Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
młodszy specjalista (junior) kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Location: Bucharest, Romania Work from the office* Shifts: 8.00 AM – 5.00 PM / 1.00 PM – 10.00 PM (rotational) What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. About the role...
What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world...
IT support of endusers, business trips to entire Germany from Monday to Friday YOUR SKILLS You are an IT enthusiast and want to excel in IT support (knowledge of operational systems, electronic devices) German and English are a piece of cake for you; You are a pro while communicating with customers;...
Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...