Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Biurowy Dział Reklamacji

    Larix Sp. S.K.A.   Buczkowice, koło Bielska-Białej    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów. Realizowanie procedur działu reklamacji. Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej. Ścisła współpraca z innymi działami firmy. Umiejętność redagowania pism. Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami firmy....
  • Specjalista ds. reklamacji

    VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.   Teresin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych, Kontakt z działami operacyjnymi w celu sprawnego ustalenia przyczyny reklamacji, Udzielanie klientom informacji na temat postępu rozpatrywania reklamacji, Wyjaśnianie niezgodności z odbiorcami,...
  • Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji

    Zoeller Tech Sp. z o.o.   Rekowo Górne, k. Redy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres Twoich obowiązków: przyjmowanie i analiza reklamacji od klientów; raportowanie i koordynacja działań po reklamacyjnych; organizowanie spotkań poreklamacyjnych; inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych; prowadzenie dokumentacji jakościowej; kontakt z klientem, prowadzenie...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    3 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    3 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Pracownik Działu Reklamacji Kraków
Junior Card Dispute Specialist - Fluent German

Junior Card Dispute Specialist - Fluent German

MAJOREL POLSKA
Kraków
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
22 dni temu
Junior Card Dispute Specialist - Fluent German
Work place: Kraków
About us and our team 

Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of opportunities to develop yourself, and collaborate with colleagues from all over Europe? If so, you are in the right place!

About your future role

Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating communications, maintaining compliance, and supporting process improvements, this is the perfect opportunity for you! 

Your key tasks and responsibilities are: 

 

Case Handling & Problem-Solving: 

  • Manage case handling and normal production tasks. 
  • Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. 
  • Translate local language communications to English. 
  • Handle customer communications and support via email and/or telephone according to KPIs and agreed SLAs. 
  • Support customers in minimizing losses related to third-party fraud with payment cards. 
  • Report incidents in your area and maintain compliance in all actions.

Documentation & Compliance: 

  • Document work accurately in various IT systems, maintaining the four-eye principle where necessary. 
  • Participate in audits as a process specialist and deliver required data. 
  • Maintain general knowledge of the service environment, including card scheme rules (both domestic and international) and merchant agreements. 
  • Ensure compliance with all relevant regulations and organizational policies.

Stakeholder Cooperation: 

  • Collaborate with internal parties, including other Customer Service teams, Sales, Finance, Risk, Treasury, Compliance, and Legal departments. 
  • Coordinate with vendor partners to ensure seamless service delivery.

Team Collaboration & Development: 

  • Cooperate with team members and assist with ad hoc tasks. 
  • Assist and support other team members, including training when applicable. 
  • Participate in agreed projects and development tasks as determined by the manager. 
  • Provide input on process development tasks and other initiatives within the area. 
  • Contribute to workflow changes and process improvements.

Knowledge & Skill Development: 

  • Acquire and maintain in-depth knowledge of organizational products and processes within the service area. 
  • Utilize and stay updated on IT tools and systems used in work processes. 
  • Demonstrate the ability and motivation to cross-train and multi-skill in other tasks as required. 
  • Maintain a commitment to organizational goals and a can-do attitude.

Additional Responsibilities: 

  • Perform any other functions requested by management.
What makes you the best person for this job?

Your qualifications include: 

  • Fluent in Danish and English (speaking and writing). Additional language is a plus. 
  • Experience handling customer applications and administrative tasks in a professional, positive, effective way. 
  • Experience in communicating and explaining the ‘why’ behind and having the ability to think analytically and detect risks. 
  • Previous experience with payment products/card industry or services would be an asset. 
  • Relevant educational background, Financial, Commercial, legal. Level: Batchelor or similar would be an asset. 
  • Experience in customer service or BPO environments. 
  • Good communication, cooperation, and networking skills. 
  • Positive attitude and high work ethic. 
  • Ability to organize and prioritize tasks effectively. 
  • Ability to adapt to change, showing flexibility and resilience. 
  • Analytical mindset and strong problem-solving skills. 
  • Proficient in IT (MS Office 365). 
  • Team player with an understanding that teamwork is essential for success. 
  • Commitment to maintaining compliance in all actions.
Additionally, we offer next benefits:
  • Hybrid Working
  • Mobile phone/Internet subsidy
  • Trainings and courses
  • Sports benefits
  • Entertainment events for employees 
  • Medical insurance
  • Pension scheme (PPK) 
  • Competition Award 
  • Life, accident & critical illness Insurance 
  • Paid Sick Leave
  • Referral bonus 
  • 20/26 days of holiday 
 

Poznaj

MAJOREL POLSKA

Masz doświadczenie związane z customer service? A może dopiero chcesz zacząć przygodę z call center?  Niezależnie od tego, w Majorel chcemy dać Ci szansę na to, żebyś w pełni wykorzystał swój potencjał.

Działamy międzynarodowo. Możesz kojarzyć nas jako lidera branży outsourcingowej. Współpracujemy z największymi firmami z całego świata. Tworzymy dla nich biura obsługi klienta.

Nasi pracownicy doceniają dobrą atmosferę panującą u nas w firmie, co jest dla nas niezwykle ważne.  Wizja naszej firmy łączy się z trzema wartościami – kreatywnością, doskonałością i szacunkiem. Poznaj inne powody, dla których warto dołączyć do Majorel.

 

Podobne oferty

  • Pracownik Biurowy Dział Reklamacji

    Larix Sp. S.K.A.   Buczkowice, koło Bielska-Białej    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów. Realizowanie procedur działu reklamacji. Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej. Ścisła współpraca z innymi działami firmy. Umiejętność redagowania pism. Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami firmy....
  • Specjalista ds. reklamacji

    VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.   Teresin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych, Kontakt z działami operacyjnymi w celu sprawnego ustalenia przyczyny reklamacji, Udzielanie klientom informacji na temat postępu rozpatrywania reklamacji, Wyjaśnianie niezgodności z odbiorcami,...
  • Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji

    Zoeller Tech Sp. z o.o.   Rekowo Górne, k. Redy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres Twoich obowiązków: przyjmowanie i analiza reklamacji od klientów; raportowanie i koordynacja działań po reklamacyjnych; organizowanie spotkań poreklamacyjnych; inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych; prowadzenie dokumentacji jakościowej; kontakt z klientem, prowadzenie...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    3 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    3 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...