Najnowsze oferty pracy

  • Category Manager

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Your responsibilities: Responsible for all aspects of Spend Management including the execution of programs from Group Procurement as well as execution of local/regional programs. Effectively manages long-term relationships with suppliers and internal stakeholders. Responsible for negotiations and...
  • Category/Procurement Manager

    ManpowerGroup   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    3 dni
    Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...
Zobacz więcej ofert pracy

Junior Category Manager

Medicover Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
1083 dni temu

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie. Ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Są nas tysiące. Dołącz do nas!


Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Junior Category Manager
Miejsce pracy: Warszawa


Medicover Optyk to sieć dwunastu salonów optycznych w siedmiu miastach w Polsce. Zapewniamy naszym pacjentom komfortowe widzenie w każdej sytuacji, jednocześnie wspierając ich w kreowaniu swojego wizerunku. Poszukujemy osoby, która wspólnie z nami będzie tworzyć optymalną ofertę dla naszych klientów.

 

Zakres obowiązków na tym stanowisku:
  • Stworzenie koncepcji oferty produktowej dla kanałów sprzedaży (np. e-commerce, Salony Optyczne),
  • Inicjowanie działań z zakresu modyfikacji produktów i usług,
  • Opracowanie procesu i narzędzi analizy sprzedaży produktów w kanałach sprzedaży,
  • Bieżące monitorowanie działań konkurencji, śledzenie trendów rynkowych w celu udoskonalania portfolio produktów,
  • Zbudowanie polityki cenowej,
  • Opracowywanie koncepcji działań lojalnościowych, promocyjnych i wyprzedażowych,
  • Stworzenie procesu kontroli oferty i wyników sprzedaży w zakresie udzielanych rabatów i wysokości marży w poszczególnych Salonach Optycznych,
  • Analiza rynku w celu określenia potrzeb, preferencji oraz zakupowych szans rynkowych rozwoju oferty produktowej,
  • Przygotowywanie koncepcji, analiz i raportów,
  • Prowadzenie negocjacji handlowych i pozyskiwanie najlepszej rynkowo oferty rabatowej na produkty.
Oczekiwania względem kandydatów:
  • Co najmniej 1-2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z planowaniem lub analizą sprzedaży (doświadczenie w branży retail lub optycznej będzie dodatkowym atutem),
  • Wysokorozwinięte umiejętności analityczne,
  • Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
  • Samodzielność i staranność w działaniu, otwartość na zmiany i innowacje,
  • Umiejętności organizacyjne pozwalające na prowadzenie wielu projektów jednocześnie,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel, MS Power Point),
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – mile widziana.
Dołączając do nas zyskujesz:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość pracy hybrydowej – częściowo zdalnej, częściowo w biurze,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w prężnie rozwijającej się branży optycznej,
  • Dużą samodzielność i swobodę działania, możliwość wdrażania swoich pomysłów i inicjatyw,
  • Możliwość realnego wpływu na rozwój firmy,
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny – dostęp i dofinansowanie platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru, karnety sportowe OK System), zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover, grupowe ubezpieczenie NNW i inne,
  • Możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover,
  • Angażujące akcje w ramach kampanii well-beingowej „Zdrowie przez cały rok".
 

Poznaj

Medicover Sp. z o.o.

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie. Ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów.

Są nas tysiące. Tylko w Polsce zatrudniamy ponad 7 tysięcy pracowników – lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, fizjoterapeutów a także wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy na co dzień wspierają rozwój organizacji. Medicover to wiele biznesów oraz ogromna różnorodność stanowisk, dlatego każdy znajdzie tu dla siebie miejsce.

Od ponad 20 lat dbamy o zdrowie naszych pacjentów. Medicover to wiele spółek zajmujących się profilaktyką i szerokorozumianą ochroną zdrowia. Medicover to nie tylko centra medyczne, centra przyzakładowe, nowoczesny szpital czy sieć aptek. To również kliniki leczenia niepłodności, kliniki rehabilitacyjne, salony optyczne oraz placówki związane z opieką nad osobami starszymi. Dzięki swej różnorodności towarzyszymy naszym pacjentom na każdym etapie życia – od momentu poczęcia, aż do późnej starości.

Podobne oferty

  • Category Manager

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Your responsibilities: Responsible for all aspects of Spend Management including the execution of programs from Group Procurement as well as execution of local/regional programs. Effectively manages long-term relationships with suppliers and internal stakeholders. Responsible for negotiations and...
  • Category/Procurement Manager

    ManpowerGroup   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    3 dni
    Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...