Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Synevo Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Zwycięska 14 CA/A​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą; Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Prowadzenie dokumentacji medycznej...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    22 godz.
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista ds. Wynajmu nieruchomości / Leasing Manager (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Twoje zadania Aktywne pozyskiwanie i negocjowanie umów najmu Przygotowywanie koncepcji i kalkulacji wynajmu, z uwzględnieniem różnorodności branż Ocena lokalizacji, analiza konkurencyjności i obliczanie rentowności Kompleksowa obsługa rozległej sieci najemców Uzgodnienia z kolegami z...
  • Przedstawiciel handlowy i merchandisingowy – FMCG

    HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.   Wrocław    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Obowiązki: Odwiedzanie punktów sprzedaży w danym obszarze/regionie zgodnie z wcześniej ustalonymi dziennymi i tygodniowymi trasami; Odpowiedzialność za wdrożenie wszystkich standardów towarowych FS; Zapewnienie dostępności i widoczności produktów w sklepie – na półkach oraz w...
  • Starszy specjalista ds. sprzedaży usług

    Urząd Dozoru Technicznego   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: Pozyskiwanie nowych klientów i zleceń. Przygotowywanie ofert ze szczególnym uwzględnieniem obszarów takich jak: dyrektywy PED, ATEX, SEVESO, MD, badania NDT. Organizowanie szkoleń. Przygotowywanie szeroko rozumianych ekspertyz technicznych.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Specjalista ds. Obsługi Klienta Wrocław
Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

MAJOREL POLSKA
Wrocław
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
25 dni temu
Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking
Work place: Wrocław

About us and our team 

 

Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of opportunities to develop yourself, and collaborate with colleagues from all over Europe? If so, you are in the right place! 

Welcome to a leading provider of innovative payment solutions and financial services. With a commitment to excellence and a passion for innovation, we empower businesses and consumers alike to thrive in an increasingly digital world. 

 

About your future role

 

As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making proficiency in various IT systems advantageous. 

 

Support We Provide: 

  • Transactions support 
  • Settlement reports 
  • Self-service portal usage 
  • Technical support on Terminals 
  • Invoice-related questions. 
  • Other customer concerns  

Working Hours:  Monday to Friday: 8:00 am to 4:00 pm 

Your key tasks and responsibilities are: 

  • Handling emails and tasks in multiple CRM systems
  • Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments 
  • Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information 
  • Providing technical support to merchants with Card Terminals 
  • Supporting merchants with Acquirer agreements
What makes you the best person for this job?

Your personal qualifications include: 

  • Fluent Norwegian and English (speaking and writing)
  • Strong communication skills, both verbal and written 
  • Team player, enthusiastic about delivering a great customer experience 
  • Capable of technical reporting of IT incidents 
  • Detail-oriented with a strong customer mindset 
  • Conscientious and persistent in obtaining valid customer information 
  • Organized with the ability to prioritize tasks 

Competence and experience: 

  • Excellent communication and collaboration skills 
  • Good cooperation skills with different stakeholders, both internal and external
  • Experience in customer service or contact centres with e-mail/task, Chat and call handling would be an asset
  • Relevant work experience and knowledge of the fintech business area are a great benefit
  • Knowledge of corporate structure, business forms, subscription rules, card companies’ credit policies, AML, KYC, GDPR, e-commerce law, guidelines for e-commerce, and general knowledge of internet commerce are a great benefit 

Background and qualifications: 

  • Administrative background or experience with administrative tasks 
  • Experience with payment products and card services is beneficial but not required 
  • Proactive and diplomatic approach to customer’s support 
  • Strong commitment to assisting customers in resolving issues 
  • Result-oriented, service-minded, self-driven, and flexible 
  • Strong service orientation with an emphasis on quality and precise task execution 
  • Team player who understands the importance of collective effort to achieve success 
Additionally, we offer next benefits:
  • Work from home
  • Mobile phone/Internet subsidy
  • Trainings and courses
  • Sports benefits
  • Entertainment events for employees 
  • Medical insurance
  • Pension scheme (PPK) 
  • Competition Award 
  • Life, accident & critical illness Insurance 
  • Paid Sick Leave
  • Relocation bonus 
  • 20/26 days of holiday 
 

Poznaj

MAJOREL POLSKA

Masz doświadczenie związane z customer service? A może dopiero chcesz zacząć przygodę z call center?  Niezależnie od tego, w Majorel chcemy dać Ci szansę na to, żebyś w pełni wykorzystał swój potencjał.

Działamy międzynarodowo. Możesz kojarzyć nas jako lidera branży outsourcingowej. Współpracujemy z największymi firmami z całego świata. Tworzymy dla nich biura obsługi klienta.

Nasi pracownicy doceniają dobrą atmosferę panującą u nas w firmie, co jest dla nas niezwykle ważne.  Wizja naszej firmy łączy się z trzema wartościami – kreatywnością, doskonałością i szacunkiem. Poznaj inne powody, dla których warto dołączyć do Majorel.

 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Synevo Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Zwycięska 14 CA/A​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą; Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Prowadzenie dokumentacji medycznej...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    22 godz.
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista ds. Wynajmu nieruchomości / Leasing Manager (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Twoje zadania Aktywne pozyskiwanie i negocjowanie umów najmu Przygotowywanie koncepcji i kalkulacji wynajmu, z uwzględnieniem różnorodności branż Ocena lokalizacji, analiza konkurencyjności i obliczanie rentowności Kompleksowa obsługa rozległej sieci najemców Uzgodnienia z kolegami z...
  • Przedstawiciel handlowy i merchandisingowy – FMCG

    HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.   Wrocław    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Obowiązki: Odwiedzanie punktów sprzedaży w danym obszarze/regionie zgodnie z wcześniej ustalonymi dziennymi i tygodniowymi trasami; Odpowiedzialność za wdrożenie wszystkich standardów towarowych FS; Zapewnienie dostępności i widoczności produktów w sklepie – na półkach oraz w...
  • Starszy specjalista ds. sprzedaży usług

    Urząd Dozoru Technicznego   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: Pozyskiwanie nowych klientów i zleceń. Przygotowywanie ofert ze szczególnym uwzględnieniem obszarów takich jak: dyrektywy PED, ATEX, SEVESO, MD, badania NDT. Organizowanie szkoleń. Przygotowywanie szeroko rozumianych ekspertyz technicznych.