Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w Sektorze Medycznym

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    5 godz.
    Umawianie wizyt oraz wydawanie dokumentacji medycznej i recept. Dbanie o wysoką jakość obsługi pacjentów. Pobieranie opłat za świadczone usługi. Promocja i sprzedaż usług medycznych.
  • Specjalista ds. Obsługi Pacjenta

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Szczecin, Andrzeja Struga 42    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej, dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, pobieranie płatności za usługi dodatkowe, promowanie i sprzedaż usług Domu Lekarskiego.
  • Pracownica / Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Customer Advisor with Swedish

    Concentrix   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.niemieckim - Customer Support Rockstar

    Foundever   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   49,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    U nas będziesz: codziennie rozmawiać (telefonicznie i mailowo) z klientami z niemieckiego rynku, pomagać w sprawach związanych z podróżami i rezerwacjami, dbać o to, żeby każdy klient kończył rozmowę z uśmiechem, współpracować z fajnym, wspierającym zespołem, który naprawdę lubi...
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mail); Updating information regarding cases. Meeting targets, following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner. What do we...
  • Specjalista / Specjalistka wsparcia klienta

    Klient portalu Praca.pl   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon, e-mail i chat, zapewniająca wysoką jakość kontaktu Wsparcie techniczne oraz pomoc w korzystaniu z usług firmy Rozwiązywanie zgłoszeń i reklamacji z zachowaniem wysokiej satysfakcji klienta Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych jako...
  • Customer Support Specialist with German – Customer Support Rockstar

    Foundever   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   49,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    At Foundever, you will: Communicate daily (by phone and email) with customers from the German market, Support clients with travel- and booking-related inquiries, Ensure every customer ends the conversation with a smile, Work with a friendly, supportive team that truly loves what they do, Have a real...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy 8 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect...
Zobacz więcej ofert pracy

Junior Customer Care Tools Specialist

3SHAPE POLAND SP. Z O.O.
Szczecin
młodszy specjalista (junior)
praca stacjonarna
1279 dni temu
Junior Customer Care Tools Specialist
Miejsce pracy: Szczecin

3Shape is a developer and manufacturer of 3D scanners and CAD/CAM software solutions for the dental industries based in Copenhagen, Denmark. The company has production facilities and offices in China, Europe, the Americas. We are changing dentistry as we know, together with dental professionals across the world, by developing innovations that provide superior dental care for patients.

 

Here is a unique opportunity to become a part of 3Shape’s Customer Care team as a Junior Customer Care Tools Specialist who will be responsible for managing orders and requests from distributors.

Our offer:
  • Stable employment conditions (contract of employment)
  • Competitive employment terms and benefits (i.e. Multisport card, health care coverage)
  • An attractive work environment in a brand-new production facility with canteen and observation deck
  • The chance to influence the future of an expanding company
  • Lunch in our canteen for only 2 PLN
  • Informal atmosphere, among best-in-class colleagues
  • Company events
Your Profile:
  • English at B2 level, both verbally and in writing (essential condition)
  • any other language (would be an advantage)
  • Organized, flexible, communicative, having analytical skills
  • You pay attention to details together with an analytical way of thinking
  • Good at Microsoft Excel
  • Familiarity with ERP systems (i.e. Microsoft Dynamics AX) will be an advantage
Your Responsibilities:
  • Managing incoming requests in a friendly and professional manner
  • Filtering messages addressed to other departments in the company
  • Creation and maintenance of basic orders and quotes in ERP system
  • Monitoring customer accounts
  • Working with key stakeholders providing relevant information from initial requests
  • Providing feedback regarding Customer Care’s tools used
Your Profile:
  • English at B2 level, both verbally and in writing (essential condition)
  • any other language (would be an advantage)
  • Organized, flexible, communicative, having analytical skills
  • You pay attention to details together with an analytical way of thinking
  • Good at Microsoft Excel
  • Familiarity with ERP systems (i.e. Microsoft Dynamics AX) will be an advantage
Your Responsibilities:
  • Managing incoming requests in a friendly and professional manner
  • Filtering messages addressed to other departments in the company
  • Creation and maintenance of basic orders and quotes in ERP system
  • Monitoring customer accounts
  • Working with key stakeholders providing relevant information from initial requests
  • Providing feedback regarding Customer Care’s tools used
Please add consent for processing personal data included: In accordance with the Law of Personal Data Protection of 29.08.1997 (Journal of Laws No. 133, item 883) I give my consent to processing of my personal data contained in my application for the purpose of current and future recruitment process within 3Shape Group. In accordance with art. 24 sec. 1 of the Act of 29 August 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002, No. 101, item 926, as amended), we inform you that the administrator of personal data provided by you voluntarily to conduct current and future recruitment is 3Shape Poland Sp. z o. o. with headquarters in Szczecin 71-001, at Południowa 27C. You have the right to access, correct and delete your personal data. Please be advised that, apart from the entities authorized under the law, the collected personal data will not be made available. Your personal data will be kept for a period of 12 months. Please be informed that the 3Shape Poland Sp. z o. o.  uses closed circuit television (CCTV) images to provide a safe and secure environment for employees and for visitors to the 3Shape Poland Sp. z o. o. business premises as well as to protect the 3Shape Poland Sp. z o. o. property and assets. The CCTV system may be used to investigate security incidents in order to secure evidence, should such incidents occur. All footage gathered is stored no longer than 30 days. The images that are filmed are recorded centrally and held in a secure location.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w Sektorze Medycznym

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    5 godz.
    Umawianie wizyt oraz wydawanie dokumentacji medycznej i recept. Dbanie o wysoką jakość obsługi pacjentów. Pobieranie opłat za świadczone usługi. Promocja i sprzedaż usług medycznych.
  • Specjalista ds. Obsługi Pacjenta

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Szczecin, Andrzeja Struga 42    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej, dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, pobieranie płatności za usługi dodatkowe, promowanie i sprzedaż usług Domu Lekarskiego.
  • Pracownica / Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Customer Advisor with Swedish

    Concentrix   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.niemieckim - Customer Support Rockstar

    Foundever   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   49,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    U nas będziesz: codziennie rozmawiać (telefonicznie i mailowo) z klientami z niemieckiego rynku, pomagać w sprawach związanych z podróżami i rezerwacjami, dbać o to, żeby każdy klient kończył rozmowę z uśmiechem, współpracować z fajnym, wspierającym zespołem, który naprawdę lubi...
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mail); Updating information regarding cases. Meeting targets, following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner. What do we...
  • Specjalista / Specjalistka wsparcia klienta

    Klient portalu Praca.pl   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon, e-mail i chat, zapewniająca wysoką jakość kontaktu Wsparcie techniczne oraz pomoc w korzystaniu z usług firmy Rozwiązywanie zgłoszeń i reklamacji z zachowaniem wysokiej satysfakcji klienta Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych jako...
  • Customer Support Specialist with German – Customer Support Rockstar

    Foundever   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   49,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    At Foundever, you will: Communicate daily (by phone and email) with customers from the German market, Support clients with travel- and booking-related inquiries, Ensure every customer ends the conversation with a smile, Work with a friendly, supportive team that truly loves what they do, Have a real...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy 8 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect...