Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Biura Obsługi Klienta / dział rozliczeń

    Dermotechnika Sp.j.   Warszawa, ul. Łabiszyńska 21 AE    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Chcemy, abyś razem z nami: sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych; nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi; zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne; po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Kundenberater mit Deutsch / Doradca klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Stellenbeschreibung: Du beantwortest telefonisch Kundenanfragen, bietest allen Kunden professionelle und kompetente Unterstützung auf höchstem Niveau an und präsentierst den Kunden die aktuellen Promotionen; Du erläuterst die Vorteile und Funktionen von Produkten; Du verfolgst und erreichst die...
  • Customer Support Specialist with Bulgarian

    MAJOREL POLSKA   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    7 godz.
    Duties and Responsibilities Supporting customers in placing sports bets, Verifying the age of bettors, Division of working time: 70% back-office, 15% phone, 15% other activities. OUR REQUIREMENTS: Knowledge of Bulgarian at the level of min. C1, Knowledge of English at min. B2, Availability for min....
  • Customer Support Specialist with Czech

    MAJOREL POLSKA   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    7 godz.
    Duties and Responsibilities Supporting customers in placing sports bets, Verifying the age of bettors, Division of working time: 70% back-office, 15% phone, 15% other activities. OUR REQUIREMENTS: Knowledge of Czech at the level of min. C1, Knowledge of English at min. B2, Availability for min. 150h...
  • Specjalista ds. Wdrożenia Kampanii Online

    Arteria G Partner sp. zo. o.   Warszawa, w pobliżu Metra Gdańskiego    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior
    7 godz.
    Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. wdrożenia kampanii online: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads; Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych; Przygotowanie strategii reklamy internetowej pod indywidualne potrzeby klienta; Doradztwo klientom w kwestiach...
  • Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej

    Arteria G Partner sp. zo. o.   Warszawa, w pobliżu Metra Gdańskiego    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior
    7 godz.
    Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads, w tym: ustalenie budżetu na proponowaną reklamę; Doradztwo klientom w kwestiach związanych z Google Ads, w tym: propozycje nowych rozwiązań, negocjacje ofert, edukacja w...
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Kampanii Google Ads

    Arteria G Partner sp. zo. o.   Warszawa, w pobliżu Metra Gdańskiego    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior
    7 godz.
    Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Kampanii Google Ads: Sprzedaż produktów Google Ads poprzez doradztwo strategiczne dla klientów indywidualnych oraz B2B (w tym dla agencji marketingowych) w celu optymalizacji internetowych kampanii reklamowych; Konsekwentna...
  • Digital Sales Strategist with Czech / Slovak

    Arteria G Partner sp. z o. o.   Warszawa, w pobliżu Metra Gdańskiego    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Your daily duties as Digital Sales Strategist with Czech / Slovak: Selling Digital products (Google Ads) by providing strategic advice to and working closely with individual and B2B clients (including marketing agencies) to optimize their online advertising campaigns; Delivering sales targets...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Działu Obsługi Klienta Warszawa
Junior Customer Support Representative with Dutch

Junior Customer Support Representative with Dutch

Accenture Sp. z o. o.
Warszawa
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
rekrutacja online
54 dni temu
Junior Customer Support Representative with Dutch
Warszawa
Nr ref.: 11586034
Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries and all business functions – underpinned by the world’s largest delivery network – Accenture works at the intersection of business and technology to help clients improve their performance and create sustainable value for their stakeholders. With more than 394,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture drives innovation to improve the way the world works and lives.
 
Accenture Operations smartly connects the capabilities required to outperform in a digital world, transforming the operations of the digital business by providing technology-enabled, secure and flexible business operations “As-a-Service,” to help our clients accelerate innovation, revenue growth and cost reduction. We bring together our infrastructure, security, cloud, applications and business process operations capabilities, infused with intelligent technology and augmented by talented people who have deep industry, functional, technical and scientific expertise. This uniquely enables us to automate business processes to drive greater efficiencies and productivity, unlock actionable insights and deliver everything as-a-service–securely, and at scale.

What will You do?

  • Engage in customer service activities, mainly via email.
  • Address customer inquiries and concerns promptly and professionally.
  • Investigate and resolve customer queries efficiently, ensuring a high level of customer satisfaction.
  • Utilize company resources, internal systems, and customer purchase orders to provide accurate and timely resolutions.
  • Provide customers with relevant information to prevent future inquiries and enhance their overall experience.
  • Maintain organized and up-to-date customer records by regularly updating account information.
  • Collaborate with the team to share insights and best practices for enhancing customer satisfaction.
What do we expect?
  • English and Dutch min. at B2 level.
  • Openness to work on-site in Warsaw office.
  • Strong communication skills (written and oral).
  • Analytical and problem solving skills.
  • Strong customer focus (experience in Customer Service, Sales, Customer Retention would be an asset).
  • Microsoft Office package knowledge.
  • Functional knowledge of using CRM solution is nice to have.
What can we offer?
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.
  • Modern, ecological office in city center with convenient connection for all means of transport (incl. chill room, game room, free bicycle parking and coffee-breaks at terrace).
Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries and all business functions – underpinned by the world’s largest delivery network – Accenture works at the intersection of business and technology to help clients improve their performance and create sustainable value for their stakeholders. With more than 394,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture drives innovation to improve the way the world works and lives.
 
Accenture Operations smartly connects the capabilities required to outperform in a digital world, transforming the operations of the digital business by providing technology-enabled, secure and flexible business operations “As-a-Service,” to help our clients accelerate innovation, revenue growth and cost reduction. We bring together our infrastructure, security, cloud, applications and business process operations capabilities, infused with intelligent technology and augmented by talented people who have deep industry, functional, technical and scientific expertise. This uniquely enables us to automate business processes to drive greater efficiencies and productivity, unlock actionable insights and deliver everything as-a-service–securely, and at scale.

What will You do?

  • Engage in customer service activities, mainly via email.
  • Address customer inquiries and concerns promptly and professionally.
  • Investigate and resolve customer queries efficiently, ensuring a high level of customer satisfaction.
  • Utilize company resources, internal systems, and customer purchase orders to provide accurate and timely resolutions.
  • Provide customers with relevant information to prevent future inquiries and enhance their overall experience.
  • Maintain organized and up-to-date customer records by regularly updating account information.
  • Collaborate with the team to share insights and best practices for enhancing customer satisfaction.
What do we expect?
  • English and Dutch min. at B2 level.
  • Openness to work on-site in Warsaw office.
  • Strong communication skills (written and oral).
  • Analytical and problem solving skills.
  • Strong customer focus (experience in Customer Service, Sales, Customer Retention would be an asset).
  • Microsoft Office package knowledge.
  • Functional knowledge of using CRM solution is nice to have.
What can we offer?
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.
  • Modern, ecological office in city center with convenient connection for all means of transport (incl. chill room, game room, free bicycle parking and coffee-breaks at terrace).
When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Check out all our job vacancies at our website: www.accenture.pl/operationswarsaw

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Poznaj

Accenture Sp. z o.o.

Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.

W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.

Podobne oferty

  • Pracownik Biura Obsługi Klienta / dział rozliczeń

    Dermotechnika Sp.j.   Warszawa, ul. Łabiszyńska 21 AE    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Chcemy, abyś razem z nami: sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych; nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi; zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne; po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Kundenberater mit Deutsch / Doradca klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Stellenbeschreibung: Du beantwortest telefonisch Kundenanfragen, bietest allen Kunden professionelle und kompetente Unterstützung auf höchstem Niveau an und präsentierst den Kunden die aktuellen Promotionen; Du erläuterst die Vorteile und Funktionen von Produkten; Du verfolgst und erreichst die...
  • Customer Support Specialist with Bulgarian

    MAJOREL POLSKA   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    7 godz.
    Duties and Responsibilities Supporting customers in placing sports bets, Verifying the age of bettors, Division of working time: 70% back-office, 15% phone, 15% other activities. OUR REQUIREMENTS: Knowledge of Bulgarian at the level of min. C1, Knowledge of English at min. B2, Availability for min....
  • Customer Support Specialist with Czech

    MAJOREL POLSKA   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    7 godz.
    Duties and Responsibilities Supporting customers in placing sports bets, Verifying the age of bettors, Division of working time: 70% back-office, 15% phone, 15% other activities. OUR REQUIREMENTS: Knowledge of Czech at the level of min. C1, Knowledge of English at min. B2, Availability for min. 150h...
  • Specjalista ds. Wdrożenia Kampanii Online

    Arteria G Partner sp. zo. o.   Warszawa, w pobliżu Metra Gdańskiego    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior
    7 godz.
    Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. wdrożenia kampanii online: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads; Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych; Przygotowanie strategii reklamy internetowej pod indywidualne potrzeby klienta; Doradztwo klientom w kwestiach...
  • Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej

    Arteria G Partner sp. zo. o.   Warszawa, w pobliżu Metra Gdańskiego    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior
    7 godz.
    Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads, w tym: ustalenie budżetu na proponowaną reklamę; Doradztwo klientom w kwestiach związanych z Google Ads, w tym: propozycje nowych rozwiązań, negocjacje ofert, edukacja w...
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Kampanii Google Ads

    Arteria G Partner sp. zo. o.   Warszawa, w pobliżu Metra Gdańskiego    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior
    7 godz.
    Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Kampanii Google Ads: Sprzedaż produktów Google Ads poprzez doradztwo strategiczne dla klientów indywidualnych oraz B2B (w tym dla agencji marketingowych) w celu optymalizacji internetowych kampanii reklamowych; Konsekwentna...
  • Digital Sales Strategist with Czech / Slovak

    Arteria G Partner sp. z o. o.   Warszawa, w pobliżu Metra Gdańskiego    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Your daily duties as Digital Sales Strategist with Czech / Slovak: Selling Digital products (Google Ads) by providing strategic advice to and working closely with individual and B2B clients (including marketing agencies) to optimize their online advertising campaigns; Delivering sales targets...