Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Opis Zadań Codzienne wsparcie Key Account Managerów w obsłudze kluczowych klientów. Bieżący kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i planów promocyjnych. Obsługa administracyjna: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP, uzupełnianie danych. Przygotowywanie analiz, raportów i...
  • Pracownik / Pracownica Obsługi Klienta (Drogeria)

    Work&Profit Sp. z o.o.   Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa / część etatu / pełny etat   31,50 zł brutto/godz.  rekrutacja online  Szukamy 5 pracowników
    6 dni
    Zakres Obowiązków: Obsługa kasy fiskalnej i przyjmowanie płatności (gotówkowych i bezgotówkowych) Aktywna pomoc klientom w znalezieniu produktów i doradztwo; Utrzymywanie porządku w strefie kasowej oraz wykładanie towaru; Dbałość o wysoką jakość obsługi klienta;
  • Pracownik / Pracownica Obsługi Klienta (Drogeria)

    Work&Profit Sp. z o.o.   Mysiadło    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa / część etatu / pełny etat   31,50 zł brutto/godz.  rekrutacja online  Szukamy 5 pracowników
    6 dni
    Zakres Obowiązków: Obsługa kasy fiskalnej i przyjmowanie płatności (gotówkowych i bezgotówkowych) Aktywna pomoc klientom w znalezieniu produktów i doradztwo; Utrzymywanie porządku w strefie kasowej oraz wykładanie towaru; Dbałość o wysoką jakość obsługi klienta;
  • Pracownik / Pracownica Obsługi Klienta (Drogeria)

    Work&Profit Sp. z o.o.   Łubna    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa / część etatu / pełny etat   31,50 zł brutto/godz.  rekrutacja online  Szukamy 5 pracowników
    6 dni
    Zakres Obowiązków: Obsługa kasy fiskalnej i przyjmowanie płatności (gotówkowych i bezgotówkowych) Aktywna pomoc klientom w znalezieniu produktów i doradztwo; Utrzymywanie porządku w strefie kasowej oraz wykładanie towaru; Dbałość o wysoką jakość obsługi klienta;
  • Młodszy specjalista ds. procesów obsługi klienta (m/k)

    Amlux Sp. z o.o.   Warszawa, Ochota    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Obsługa kontraktów sieciowych z klientami firmy; Bieżący kontakt z klientami (mailowy, telefoniczny, online) Obsługa procesu uwag/reklamacji zgłaszanych przez klientów; Przygotowanie rozliczeń z klientami; Tworzenie raportów oraz harmonogramu zgodnie z ustaleniami z klientem; Weryfikacja...
  • Specjalista ds. Obsługi Szpitalnej​

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    7 godz.
    Twój zakres obowiązków: kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym, ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie obsługi pacjenta, realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych usług, działania z zakresu rozliczeń...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 200 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Odbieranie połączeń przychodzących, maili i czatów od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników;Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach;Wspieranie klientów w zakupie biletów - od...
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mail); Updating information regarding cases. Meeting targets, following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner. What do we...
  • Customer Support with German

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 200 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help.Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks.Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump.Chat or talk with...
  • Agent Ubezpieczeniowy

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista senior / mid / junior / ekspert  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 godz.
    obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zawieranie umów z Klientami,
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Działu Obsługi Klienta Warszawa
Junior Customer Support Representative with French

Junior Customer Support Representative with French

Accenture Sp. z o. o.
Warszawa
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
rekrutacja online
817 dni temu
Junior Customer Support Representative with French
Warszawa
Nr ref.: 11586105
Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries and all business functions – underpinned by the world’s largest delivery network – Accenture works at the intersection of business and technology to help clients improve their performance and create sustainable value for their stakeholders. With more than 394,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture drives innovation to improve the way the world works and lives.
 
Accenture Operations smartly connects the capabilities required to outperform in a digital world, transforming the operations of the digital business by providing technology-enabled, secure and flexible business operations “As-a-Service,” to help our clients accelerate innovation, revenue growth and cost reduction. We bring together our infrastructure, security, cloud, applications and business process operations capabilities, infused with intelligent technology and augmented by talented people who have deep industry, functional, technical and scientific expertise. This uniquely enables us to automate business processes to drive greater efficiencies and productivity, unlock actionable insights and deliver everything as-a-service–securely, and at scale.
What will You do?
  • Provide resolution to the Customer based on process knowledge and training provided, utilizing the company’s internal CRM/mainframe systems and customer purchase orders.
  • Thoroughly and efficiently gather customer information, access, and fulfill customer needs, educate the customer where applicable to prevent the need for future contacts and document interactions on the internal systems.
  • Access the company’s internal systems to obtain and extract accurate information and provide customer service management with the data for inclusion in various scheduled and special reports.
  • Maintain customer records by updating account information.
  • Understand the reason for Chat Bot inability to provide the resolution and update the potential solution/changes required in a clear and concise manner so as to make the Bot more intelligent, wherein the data can be utilized by the Analytical team to incorporate changes within the AI Design.
  • Work in a dynamic and innovative environment by contributing towards ideation for the project.
What do we expect?
  • English and French min. at B2 level.
  • Strong communication skills (written and oral).
  • Analytical and problem solving skills.
  • Strong customer focus (experience in Customer Service, Sales, Customer Retention would be an asset).
  • Microsoft Office package knowledge.
  • Functional knowledge of using CRM solution is nice to have.
  • Flexibility to work between 8am-6pm (exact schedule to be discussed with supervisor) in hybrid mode.
What can we offer?
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are. 
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.
  • Modern, ecological office in city center with convenient connection for all means of transport (incl. chill room, game room, free bicycle parking and coffee-breaks at terrace).
Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries and all business functions – underpinned by the world’s largest delivery network – Accenture works at the intersection of business and technology to help clients improve their performance and create sustainable value for their stakeholders. With more than 394,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture drives innovation to improve the way the world works and lives.
 
Accenture Operations smartly connects the capabilities required to outperform in a digital world, transforming the operations of the digital business by providing technology-enabled, secure and flexible business operations “As-a-Service,” to help our clients accelerate innovation, revenue growth and cost reduction. We bring together our infrastructure, security, cloud, applications and business process operations capabilities, infused with intelligent technology and augmented by talented people who have deep industry, functional, technical and scientific expertise. This uniquely enables us to automate business processes to drive greater efficiencies and productivity, unlock actionable insights and deliver everything as-a-service–securely, and at scale.
What will You do?
  • Provide resolution to the Customer based on process knowledge and training provided, utilizing the company’s internal CRM/mainframe systems and customer purchase orders.
  • Thoroughly and efficiently gather customer information, access, and fulfill customer needs, educate the customer where applicable to prevent the need for future contacts and document interactions on the internal systems.
  • Access the company’s internal systems to obtain and extract accurate information and provide customer service management with the data for inclusion in various scheduled and special reports.
  • Maintain customer records by updating account information.
  • Understand the reason for Chat Bot inability to provide the resolution and update the potential solution/changes required in a clear and concise manner so as to make the Bot more intelligent, wherein the data can be utilized by the Analytical team to incorporate changes within the AI Design.
  • Work in a dynamic and innovative environment by contributing towards ideation for the project.
What do we expect?
  • English and French min. at B2 level.
  • Strong communication skills (written and oral).
  • Analytical and problem solving skills.
  • Strong customer focus (experience in Customer Service, Sales, Customer Retention would be an asset).
  • Microsoft Office package knowledge.
  • Functional knowledge of using CRM solution is nice to have.
  • Flexibility to work between 8am-6pm (exact schedule to be discussed with supervisor) in hybrid mode.
What can we offer?
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are. 
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.
  • Modern, ecological office in city center with convenient connection for all means of transport (incl. chill room, game room, free bicycle parking and coffee-breaks at terrace).
When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Opis Zadań Codzienne wsparcie Key Account Managerów w obsłudze kluczowych klientów. Bieżący kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i planów promocyjnych. Obsługa administracyjna: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP, uzupełnianie danych. Przygotowywanie analiz, raportów i...
  • Pracownik / Pracownica Obsługi Klienta (Drogeria)

    Work&Profit Sp. z o.o.   Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa / część etatu / pełny etat   31,50 zł brutto/godz.  rekrutacja online  Szukamy 5 pracowników
    6 dni
    Zakres Obowiązków: Obsługa kasy fiskalnej i przyjmowanie płatności (gotówkowych i bezgotówkowych) Aktywna pomoc klientom w znalezieniu produktów i doradztwo; Utrzymywanie porządku w strefie kasowej oraz wykładanie towaru; Dbałość o wysoką jakość obsługi klienta;
  • Pracownik / Pracownica Obsługi Klienta (Drogeria)

    Work&Profit Sp. z o.o.   Mysiadło    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa / część etatu / pełny etat   31,50 zł brutto/godz.  rekrutacja online  Szukamy 5 pracowników
    6 dni
    Zakres Obowiązków: Obsługa kasy fiskalnej i przyjmowanie płatności (gotówkowych i bezgotówkowych) Aktywna pomoc klientom w znalezieniu produktów i doradztwo; Utrzymywanie porządku w strefie kasowej oraz wykładanie towaru; Dbałość o wysoką jakość obsługi klienta;
  • Pracownik / Pracownica Obsługi Klienta (Drogeria)

    Work&Profit Sp. z o.o.   Łubna    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa / część etatu / pełny etat   31,50 zł brutto/godz.  rekrutacja online  Szukamy 5 pracowników
    6 dni
    Zakres Obowiązków: Obsługa kasy fiskalnej i przyjmowanie płatności (gotówkowych i bezgotówkowych) Aktywna pomoc klientom w znalezieniu produktów i doradztwo; Utrzymywanie porządku w strefie kasowej oraz wykładanie towaru; Dbałość o wysoką jakość obsługi klienta;
  • Młodszy specjalista ds. procesów obsługi klienta (m/k)

    Amlux Sp. z o.o.   Warszawa, Ochota    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Obsługa kontraktów sieciowych z klientami firmy; Bieżący kontakt z klientami (mailowy, telefoniczny, online) Obsługa procesu uwag/reklamacji zgłaszanych przez klientów; Przygotowanie rozliczeń z klientami; Tworzenie raportów oraz harmonogramu zgodnie z ustaleniami z klientem; Weryfikacja...
  • Specjalista ds. Obsługi Szpitalnej​

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    7 godz.
    Twój zakres obowiązków: kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym, ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie obsługi pacjenta, realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych usług, działania z zakresu rozliczeń...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 200 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Odbieranie połączeń przychodzących, maili i czatów od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników;Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach;Wspieranie klientów w zakupie biletów - od...
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mail); Updating information regarding cases. Meeting targets, following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner. What do we...
  • Customer Support with German

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 200 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help.Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks.Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump.Chat or talk with...
  • Agent Ubezpieczeniowy

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista senior / mid / junior / ekspert  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 godz.
    obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zawieranie umów z Klientami,