Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Opis Zadań Codzienne wsparcie Key Account Managerów w obsłudze kluczowych klientów. Bieżący kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i planów promocyjnych. Obsługa administracyjna: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP, uzupełnianie danych. Przygotowywanie analiz, raportów i...
  • Customer Advisor with Danish

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   10 000 - 11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Provide essential support via phone, email, or chat; Provide technical assistance to streaming enthusiasts, ensuring they enjoy seamless service without interruptions; Resolve customer claims with a smile, fostering satisfaction and trust; Assist both B2B and B2C clients as the first point of...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi i Logistyki Zamówień

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Opis stanowiska: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od klientów oraz dostawców, udzielanie informacji na temat oferty i dostępności produktów, wprowadzanie danych do systemu oraz porządkowanie dokumentacji, pilnowanie właściwej prezentacji produktów w punkcie sprzedaży, współdziałanie z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Klienta z Językiem Czeskim i Słowackim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta za pośrednictwem telefonu i poczty e-mail. Terminowe i dokładne aktualizowanie informacji w systemie dotyczących obsługiwanych zgłoszeń. Realizowanie celów jakościowych i ilościowych przy zachowaniu wewnętrznych procedur firmy. Wykonywanie...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Wsparcia Oddziału - Obsługi Klienta

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Zadania Codzienna współpraca i utrzymywanie płynnej komunikacji z Zespołem Sprzedaży oraz Centralą firmy. Bezpośrednia, profesjonalna obsługa Klientów na terenie Oddziału. Kompleksowe prowadzenie administracji Oddziału oraz przygotowywanie niezbędnych raportów. Wprowadzanie i bieżąca...
  • Sprzedawca

    Wiking- Restauracje sp. z o.o.   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   31,00 - 33,00 zł brutto/godz.  Szukamy 3 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Aktywna obsługa klienta i doradztwo w wyborze produktów, zgodnie ze standardami firmy. Realizacja indywidualnych i zespołowych planów sprzedażowych. Dbanie o estetyczny wygląd ekspozycji towarów oraz utrzymanie porządku na stanowisku pracy. Przyjmowanie i wykładanie dostaw,...
  • Customer Support with German

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 200 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help.Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks.Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump.Chat or talk with...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 200 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Odbieranie połączeń przychodzących, maili i czatów od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników;Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach;Wspieranie klientów w zakupie biletów - od...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media;Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych;Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi;Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników; Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach; Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Działu Obsługi Klienta Warszawa
Junior Customer Support Representative with Norwegian

Junior Customer Support Representative with Norwegian

Accenture Sp. z o. o.
Warszawa
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
rekrutacja online
776 dni temu
Junior Customer Support Representative with Norwegian
Warszawa
Nr ref.: 11586098

Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries and all business functions – underpinned by the world’s largest delivery network – Accenture works at the intersection of business and technology to help clients improve their performance and create sustainable value for their stakeholders. With more than 394,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture drives innovation to improve the way the world works and lives.

 

Accenture Operations smartly connects the capabilities required to outperform in a digital world, transforming the operations of the digital business by providing technology-enabled, secure and flexible business operations “As-a-Service,” to help our clients accelerate innovation, revenue growth and cost reduction. We bring together our infrastructure, security, cloud, applications and business process operations capabilities, infused with intelligent technology and augmented by talented people who have deep industry, functional, technical and scientific expertise. This uniquely enables us to automate business processes to drive greater efficiencies and productivity, unlock actionable insights and deliver everything as-a-service–securely, and at scale.

What will You do?
  • Provide resolution to the Customer based on process knowledge and training provided, utilizing the company’s internal CRM/mainframe systems and customer purchase orders.
  • Thoroughly and efficiently gather customer information, access, and fulfill customer needs, educate the customer where applicable to prevent the need for future contacts and document interactions on the internal systems.
  • Access the company’s internal systems to obtain and extract accurate information and provide customer service management with the data for inclusion in various scheduled and special reports.
  • Maintain customer records by updating account information.
  • Understand the reason for Chat Bot inability to provide the resolution and update the potential solution/changes required in a clear and concise manner so as to make the Bot more intelligent, wherein the data can be utilized by the Analytical team to incorporate changes within the AI Design.
  • Work in a dynamic and innovative environment by contributing towards ideation for the project.
What do we expect?
  • English and Norwegian min. at B2 level.
  • Strong communication skills (written and oral).
  • Analytical and problem solving skills.
  • Strong customer focus (experience in Customer Service, Sales, Customer Retention would be an asset).
  • Microsoft Office package knowledge.
  • Functional knowledge of using CRM solution is nice to have.
  • Flexibility to work between 8am-6pm (exact schedule to be discussed with supervisor) in hybrid mode.
What can we offer?
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are. 
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.
  • Modern, ecological office in city center with convenient connection for all means of transport (incl. chill room, game room, free bicycle parking and coffee-breaks at terrace).

Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries and all business functions – underpinned by the world’s largest delivery network – Accenture works at the intersection of business and technology to help clients improve their performance and create sustainable value for their stakeholders. With more than 394,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture drives innovation to improve the way the world works and lives.

 

Accenture Operations smartly connects the capabilities required to outperform in a digital world, transforming the operations of the digital business by providing technology-enabled, secure and flexible business operations “As-a-Service,” to help our clients accelerate innovation, revenue growth and cost reduction. We bring together our infrastructure, security, cloud, applications and business process operations capabilities, infused with intelligent technology and augmented by talented people who have deep industry, functional, technical and scientific expertise. This uniquely enables us to automate business processes to drive greater efficiencies and productivity, unlock actionable insights and deliver everything as-a-service–securely, and at scale.

What will You do?
  • Provide resolution to the Customer based on process knowledge and training provided, utilizing the company’s internal CRM/mainframe systems and customer purchase orders.
  • Thoroughly and efficiently gather customer information, access, and fulfill customer needs, educate the customer where applicable to prevent the need for future contacts and document interactions on the internal systems.
  • Access the company’s internal systems to obtain and extract accurate information and provide customer service management with the data for inclusion in various scheduled and special reports.
  • Maintain customer records by updating account information.
  • Understand the reason for Chat Bot inability to provide the resolution and update the potential solution/changes required in a clear and concise manner so as to make the Bot more intelligent, wherein the data can be utilized by the Analytical team to incorporate changes within the AI Design.
  • Work in a dynamic and innovative environment by contributing towards ideation for the project.
What do we expect?
  • English and Norwegian min. at B2 level.
  • Strong communication skills (written and oral).
  • Analytical and problem solving skills.
  • Strong customer focus (experience in Customer Service, Sales, Customer Retention would be an asset).
  • Microsoft Office package knowledge.
  • Functional knowledge of using CRM solution is nice to have.
  • Flexibility to work between 8am-6pm (exact schedule to be discussed with supervisor) in hybrid mode.
What can we offer?
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are. 
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.
  • Modern, ecological office in city center with convenient connection for all means of transport (incl. chill room, game room, free bicycle parking and coffee-breaks at terrace).
When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Opis Zadań Codzienne wsparcie Key Account Managerów w obsłudze kluczowych klientów. Bieżący kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i planów promocyjnych. Obsługa administracyjna: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP, uzupełnianie danych. Przygotowywanie analiz, raportów i...
  • Customer Advisor with Danish

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   10 000 - 11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Provide essential support via phone, email, or chat; Provide technical assistance to streaming enthusiasts, ensuring they enjoy seamless service without interruptions; Resolve customer claims with a smile, fostering satisfaction and trust; Assist both B2B and B2C clients as the first point of...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi i Logistyki Zamówień

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Opis stanowiska: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od klientów oraz dostawców, udzielanie informacji na temat oferty i dostępności produktów, wprowadzanie danych do systemu oraz porządkowanie dokumentacji, pilnowanie właściwej prezentacji produktów w punkcie sprzedaży, współdziałanie z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Klienta z Językiem Czeskim i Słowackim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta za pośrednictwem telefonu i poczty e-mail. Terminowe i dokładne aktualizowanie informacji w systemie dotyczących obsługiwanych zgłoszeń. Realizowanie celów jakościowych i ilościowych przy zachowaniu wewnętrznych procedur firmy. Wykonywanie...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Wsparcia Oddziału - Obsługi Klienta

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Zadania Codzienna współpraca i utrzymywanie płynnej komunikacji z Zespołem Sprzedaży oraz Centralą firmy. Bezpośrednia, profesjonalna obsługa Klientów na terenie Oddziału. Kompleksowe prowadzenie administracji Oddziału oraz przygotowywanie niezbędnych raportów. Wprowadzanie i bieżąca...
  • Sprzedawca

    Wiking- Restauracje sp. z o.o.   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   31,00 - 33,00 zł brutto/godz.  Szukamy 3 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Aktywna obsługa klienta i doradztwo w wyborze produktów, zgodnie ze standardami firmy. Realizacja indywidualnych i zespołowych planów sprzedażowych. Dbanie o estetyczny wygląd ekspozycji towarów oraz utrzymanie porządku na stanowisku pracy. Przyjmowanie i wykładanie dostaw,...
  • Customer Support with German

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 200 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help.Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks.Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump.Chat or talk with...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 200 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Odbieranie połączeń przychodzących, maili i czatów od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników;Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach;Wspieranie klientów w zakupie biletów - od...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media;Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych;Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi;Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników; Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach; Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca...