Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Majątkiem

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania Kompleksowa obsługa administracyjna umów najmu, dzierżawy, zakupu i sprzedaży nieruchomości. Samodzielne przygotowywanie projektów kluczowych dokumentów: umów, aneksów oraz prowadzenie pełnej korespondencji prawnej i biznesowej. Aktywna koordynacja i monitorowanie procesu...
  • Administratorka / Administrator Nieruchomości

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twoje zadania: Nadzór nad instalacjami budynku i ich prawidłową pracą. Podstawowe naprawy i drobne prace techniczne. Organizacja przeglądów i współpraca z serwisami. Raportowanie usterek i dbanie o dokumentację techniczną. Kontrola zasad PPOŻ i wsparcie w zakresie bezpieczeństwa....
  • Administrator Obiektu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem instalacji budynkowych (elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, grzewczych, wentylacyjnych itp.) Wykonywanie podstawowych prac serwisowych i konserwacyjnych; Koordynacja i monitorowanie przeglądów technicznych zgodnie z przepisami prawa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Umów i Ewidencji Nieruchomości

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zadania Tworzenie projektów umów, aneksów oraz prowadzenie korespondencji w zakresie obrotu nieruchomościami (najem, dzierżawa, kupno, sprzedaż). Odpowiedzialność za skuteczną koordynację procesu odzyskiwania należności (windykacja) od najemców. Systematyczne prowadzenie rejestru umów...
  • Specjalista ds. Majątkowych

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Główne obowiązki: Prowadzenie spraw związanych z umowami najmu i dzierżawy oraz kupnem i sprzedażą nieruchomości (przygotowywanie projektów umów, aneksów, prowadzenie korespondencji itd.), Koordynacja procesu windykacji najemców, Ewidencja umów najmów i dzierżawy, prowadzenie bazy...
  • Technik / Techniczka obsługi obiektu

    VINCI Facilities Polska Sp. z o.o.   Poznań, ul. Matyi 2    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne obchody po budynku (prewencja przede wszystkim!) Przyjmowanie zgłoszeń usterek i realizacja napraw, zgodnie z przyjętymi priorytetami; Wykonywanie przeglądów okresowych urządzeń i instalacji; Praca z dokumentacją techniczną nieruchomości (np. odczytywanie...
  • Property Manager

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Responsibilities of the Role Manage and develop the company’s real estate portfolio in Poland, with a long-term perspective of expanding the scope to include international properties as the role evolves. Creation and ongoing maintenance of a comprehensive real estate inventory (land, industrial,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Handlu

    Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.   Poznań, ul. Bukowska 285    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 7 000 zł brutto/mies.
    5 dni
    Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m. in.: Wsparcie operacyjne działu handlu w realizacji bieżących zadań oraz projektów komercyjnych. Utrzymywanie regularnego kontaktu z najemcami: bieżąca współpraca, monitorowanie potrzeb, reagowanie na zgłaszane kwestie oraz wspieranie...
  • Technik Utrzymania Obiektu

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Konserwacja i przeglądy instalacji technicznych, Usuwanie awarii oraz wykonywanie drobnych napraw, Kontrola pomieszczeń technicznych i systemów obiektowych, Raportowanie wykonanych prac, Dbanie o bezpieczeństwo i komfort użytkowników obiektu.
  • Technik obiektu (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Konin, Galeria na Jeziorem    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Twoje zadania: Nadzór nad systemami bezpieczeństwa i zarządzania budynkiem (BMS,SAP, DSO, SSWiN itp.) Prowadzenie przetargów, zbieranie ofert, wysyłanie zleceń, koordynacja i kontrola firm zewnętrznych Wykonywanie bieżących napraw, serwisów, przygotowywanie instalacji pod eventy...
Zobacz więcej ofert pracy

Junior Property Manager

STRABAG PFS Profil firmy sprawdzona firma
Poznań
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna / hybrydowa
492 dni temu

Sukces zależy od pracy zespołowej!

 

STRABAG jest europejskim koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zaangażowaniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców realizuje z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez pracy zespołowej – łączącej ze sobą różne kraje i gałęzie budownictwa. Zostań częścią naszego zespołu!

 

STRABAG PFS należy do europejskiego koncernu STRABAG SE branży technologii budowlanych. Jako Spółka branży FM oferujemy kompleksowe usługi Facility Management dla prestiżowych klientów z sektora biurowego, logistycznego, handlowego i przemysłowego. Realizujemy też projekty elektryczne i HVAC – projekty, modernizacje i instalacje. Poprzez stosowanie wysokiej klasy rozwiązań pomagamy naszym Klientom w optymalizacji wykorzystania mediów oraz w innych dziedzinach technicznych cyklu życia obiektu. Naszymi atutami są doświadczenie technologiczne, zaangażowanie pracowników i kompleksowe usługi obejmujące wszystkie dziedziny przez cały cykl życia nieruchomości.

Junior Property Manager
Miejsce pracy: Poznań
Zadania:
  • obsługa dokumentów prowadzonych projektów pod względem księgowym i formalno-prawnym
  • rozliczenie mediów i innych elementów opłat eksploatacyjnych nieruchomości
  • organizacja i prowadzenie wskazanych projektów
  • organizacja i prowadzenie wskazanych postępowań zakupowych
  • przygotowywanie raportów środowiskowych, w tym ESG
  • prowadzenie spraw z zakresu administracyjnego najemców i właściciela obiektów
  • organizacja imprez okolicznościowych dla najemców
Wymagania:
  • wykształcenie średnie ( np. finansowe, zarządzanie nieruchomościami)
  • 3- letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (branża nieruchomości)
  • doświadczenie w pracach administracyjnych
  • skrupulatność, samodzielność w realizacji zadań
  • wysokie umiejętności interpersonalne – komunikatywność i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z najemcami i kontrahentami
  • dobra znajomość MS Office (Excel, Power Point, Word)
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • prawo jazdy kategorii B (mile widziane)
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej organizacji
  • opiekę zdrowotną, ubezpieczenie, szkolenia, kartę Multisport 
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę
  • możliwość pracy hybrydowej

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o przesłanie CV przez formularz aplikacyjny on-line.


 

Poznaj

STRABAG

Dlaczego warto?

STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.

Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.

Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.

Opinie o pracodawcy

zdjecie pracownika

Marcin Czuba

Kierownik Kontraktu w branży mostowej

Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.

zdjecie pracownika

Anna Kowal

Specjalista ds. finansów

Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok zbieranie_aplikacji Dokumenty aplikacyjne
Krok spotkanie Rozmowa kwalifikacyjna
Krok propozycja_wspolpracy Podpisanie umowy

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Majątkiem

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania Kompleksowa obsługa administracyjna umów najmu, dzierżawy, zakupu i sprzedaży nieruchomości. Samodzielne przygotowywanie projektów kluczowych dokumentów: umów, aneksów oraz prowadzenie pełnej korespondencji prawnej i biznesowej. Aktywna koordynacja i monitorowanie procesu...
  • Administratorka / Administrator Nieruchomości

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twoje zadania: Nadzór nad instalacjami budynku i ich prawidłową pracą. Podstawowe naprawy i drobne prace techniczne. Organizacja przeglądów i współpraca z serwisami. Raportowanie usterek i dbanie o dokumentację techniczną. Kontrola zasad PPOŻ i wsparcie w zakresie bezpieczeństwa....
  • Administrator Obiektu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem instalacji budynkowych (elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, grzewczych, wentylacyjnych itp.) Wykonywanie podstawowych prac serwisowych i konserwacyjnych; Koordynacja i monitorowanie przeglądów technicznych zgodnie z przepisami prawa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Umów i Ewidencji Nieruchomości

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zadania Tworzenie projektów umów, aneksów oraz prowadzenie korespondencji w zakresie obrotu nieruchomościami (najem, dzierżawa, kupno, sprzedaż). Odpowiedzialność za skuteczną koordynację procesu odzyskiwania należności (windykacja) od najemców. Systematyczne prowadzenie rejestru umów...
  • Specjalista ds. Majątkowych

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Główne obowiązki: Prowadzenie spraw związanych z umowami najmu i dzierżawy oraz kupnem i sprzedażą nieruchomości (przygotowywanie projektów umów, aneksów, prowadzenie korespondencji itd.), Koordynacja procesu windykacji najemców, Ewidencja umów najmów i dzierżawy, prowadzenie bazy...
  • Technik / Techniczka obsługi obiektu

    VINCI Facilities Polska Sp. z o.o.   Poznań, ul. Matyi 2    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne obchody po budynku (prewencja przede wszystkim!) Przyjmowanie zgłoszeń usterek i realizacja napraw, zgodnie z przyjętymi priorytetami; Wykonywanie przeglądów okresowych urządzeń i instalacji; Praca z dokumentacją techniczną nieruchomości (np. odczytywanie...
  • Property Manager

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Responsibilities of the Role Manage and develop the company’s real estate portfolio in Poland, with a long-term perspective of expanding the scope to include international properties as the role evolves. Creation and ongoing maintenance of a comprehensive real estate inventory (land, industrial,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Handlu

    Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.   Poznań, ul. Bukowska 285    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 7 000 zł brutto/mies.
    5 dni
    Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m. in.: Wsparcie operacyjne działu handlu w realizacji bieżących zadań oraz projektów komercyjnych. Utrzymywanie regularnego kontaktu z najemcami: bieżąca współpraca, monitorowanie potrzeb, reagowanie na zgłaszane kwestie oraz wspieranie...
  • Technik Utrzymania Obiektu

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Konserwacja i przeglądy instalacji technicznych, Usuwanie awarii oraz wykonywanie drobnych napraw, Kontrola pomieszczeń technicznych i systemów obiektowych, Raportowanie wykonanych prac, Dbanie o bezpieczeństwo i komfort użytkowników obiektu.
  • Technik obiektu (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Konin, Galeria na Jeziorem    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Twoje zadania: Nadzór nad systemami bezpieczeństwa i zarządzania budynkiem (BMS,SAP, DSO, SSWiN itp.) Prowadzenie przetargów, zbieranie ofert, wysyłanie zleceń, koordynacja i kontrola firm zewnętrznych Wykonywanie bieżących napraw, serwisów, przygotowywanie instalacji pod eventy...