Bądź na tak! Podejmij życiowe wyzwanie i dołącz do wielkiej rodziny ITAKI, największego polskiego biura podróży.
Poznaj z nami podróże od podszewki i przekonaj się, że ITAKI świat jest piękny! Czekamy na Ciebie.
- identyfikowanie możliwości wzrostu przychodów i optymalizacji polityki cenowej:
- zarządzanie strategią cenową
- tworzenie i wdrażanie strategii cenowych dostosowanych do dynamiki rynku
- kontrola i aktualizacja cenników w oparciu o analizę konkurencji i popytu
- tworzenie raportów i rekomendacji dla zarządu oraz innych działów
- koordynacja działań z działem sprzedaży, marketingu
- współpraca w zakresie wdrażania strategii sprzedażowych i promocyjnych:
- optymalizacja narzędzi i procesów
- automatyzacja procesów analitycznych i raportowych
- doświadczenie w zarządzaniu polityką cenową, analizie danych i maksymalizacji przychodów
- znajomość narzędzi do optymalizacji cen oraz bardzo dobra znajomość Excel
- umiejętność analizy danych i wyciągania strategicznych wniosków
- znajomość rynku turystycznego
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- swoboda w kształtowaniu polityki cenowej
- realny wpływ na wyniki i strategię firmy
- udział w unowocześnianiu procesów analitycznych
- możliwość pracy hybrydowej
- atrakcyjny system prowizyjny zależny od wyników
- ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
- dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
- Dofinansowanie do Karty Multisport
- Zniżki na wakacje dla Ciebie i Twoich bliskich
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
- Dofinansowanie do Karty Multisport
- Zniżki na wakacje dla Ciebie i Twoich bliskich
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
Poznaj
Nowa Itaka Sp. z o.o.
ITAKA powstała w 1989 r. w Opolu i od 2012 roku jest biurem podróży nr 1 w Polsce. W tym czasie wysłaliśmy na wakacje niemal 8 milionów Klientów. Od początku towarzyszyła nam pasja do podróżowania i pokazywania świata innym. Jako pierwsi odkrywaliśmy kraje, których nigdy wcześniej nie proponowali polscy touroperatorzy. Otworzyliśmy ponad 170 salonów firmowych. Kupiliśmy Čedoka – najbardziej rozpoznawalne biuro turystyczne w Czechach. W kilku krajach założyliśmy własne biura incomingowe, po to by dbać o wysoką jakość obsługi na każdym etapie Twojej podróży.