Groupon (NASDAQ: GRPN) to największa w Polsce platforma usług w internecie, która sprawia, że przestajemy planować, a zaczynamy przeżywać. Przedsiębiorcy za pośrednictwem serwisu proponują przeróżne oferty (od romantycznej kolacji przy świecach, przez abonament telefoniczny, bilety do teatru czy skoki na bungee), zachęcając użytkowników do wyjścia z domu i spróbowania czegoś nowego lub odwiedzenia ulubionego miejsca w cenie jak dla stałego klienta. Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon podpowiada najlepsze oferty na usługi, podróże, wydarzenia kulturalne i produkty na całym świecie – w cenach nie do pobicia.
Groupon wnosi także nową jakość w świat małych i średnich przedsiębiorstw, umożliwiając im dostęp do użytkowników i możliwość tworzenia indywidualnych kampanii marketingowych bez żadnych kosztów wstępnych. Dodatkowo Groupon negocjuje dla swoich klientów biznesowych zniżki od firm, pozwalające na obniżenie kosztów prowadzenia biznesu.
Jeśli chcesz się zapisać do codziennego biuletynu Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl, wpisz swój adres e-mail oraz wybierz z listy swoje miasto. Jeśli chcesz pobrać aplikację mobilną Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl/jak-dziala-groupon-mobile. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz rozpocząć współpracę z firmą, wejdź na stronę works.groupon.pl.
(Dział Obsługi Klienta niemieckojęzycznego)
Obszar: Customer Care EMEA (Obsługa Klienta niemieckojęzycznego)
-
nadzór nad zespołem konsultantów w dziale Obsługi Klienta niemieckojęzycznego,
-
realizacja wyznaczonych celów i raportowanie osiąganych wyników w zespole,
-
aktywna praca z zespołem: coaching, mentoring i motywowanie,
-
wdrażanie inicjatyw mających na celu podniesienie efektywności działu Obsługi Klienta,
-
udział w procesach rekrutacyjnych i w procesie adaptacji nowych pracowników,
-
budowanie pozytywnego wizerunku Groupon i aktywny wpływ na kształtowanie sprzyjającego środowiska współpracy,
-
aktywna współpraca z międzynarodowymi strukturami Groupon w regionie EMEA.
-
min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w call center lub contact center,
-
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. na poziomie B2),
-
znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
-
znajomość specyfiki funkcjonowania procesów i narzędzi w dziale obsługi klienta,
-
umiejętność pracy z zespołem i motywowania współpracowników do działania,
-
nastawienie na rozwój i osiąganie wyznaczonych celów,
-
wysokie zdolności organizacyjne i komunikatywność,
-
bardzo dobra obsługa programów pakietu MS Office.
-
szansę rozwoju menedżerskiego w dynamicznym środowisku e-commerce u globalnego lidera,
-
pełną wyzwań pracę w rozwojowym, międzynarodowym środowisku,
-
możliwość realnego wpływu na kształtowane środowisko pracy,
-
stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjny system premiowy,
-
pakiet niezbędnych szkoleń i warsztatów wspierających różne kompetencje,
-
atrakcyjne benefity pracownicze (ubezpieczenie medyczne, karta MultiSport, eventy pracownicze i inne),
-
świetną atmosferę pracy,
-
komfortowe biuro w samym centrum Warszawy.