Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    12 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Junior Team Leader zespołu sprzedażowego Call Center

Junior Team Leader zespołu sprzedażowego Call Center

HomeGlobal
Warszawa
praca stacjonarna
1161 dni temu
Junior Team Leader zespołu sprzedażowego Call Center

Jeżeli:

  • Posługujesz się minimum w stopniu dobrym językiem polskim i angielskim (mile widziana również znajomość innego języka obcego np. bułgarski, niemiecki);
  • Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym;
  • Jesteś osobą odpowiedzialną i potrafisz organizować pracę zespołu;
  • Pracowałeś w oparciu o cele i KPI;
  • Jesteś osobą samodzielną, otwartą na zmiany i elastyczną;
  • Cechuje Cię inicjatywa w działaniu i proaktywność;
  • Masz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.

 APLIKUJ!

Będziesz stanowił pierwszą linię wsparcia dla konsultantów zespołu Call Center i będziesz odpowiedzialny za:

  • Przekazywanie i weryfikację wiedzy z zakresu obsługi klienta, sprzedaży, aplikacji, procedur oraz zasad w podległym zespole;
  • Monitorowanie postępów, wyników oraz jakości obsługi a także podejmowanie adekwatnych działań;
  • Motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie ilościowym i jakościowym;
  • Raportowanie poziomu realizacji powierzonych zadań oraz przekazywanie swoich spostrzeżeń i rekomendacji do managera.

W zamian za Twoje zaangażowanie w wykonywane zadania oferujemy:

  • Jasno określoną ścieżkę rozwoju zawodowego i wiele wyzwań;
  • Wynagrodzenie złożone z podstawy godzinowej i wysokiej premii zadaniowej;
  • Możliwość awansu;
  • Stabilne warunki współpracy- umowę podpisujesz już pierwszego dnia szkolenia
  • Elastyczne godziny współpracy;
  • Współpracę z zespołem różnorodnym pod względem kulturowym oraz językowym;
  • Możliwość kreowania  nowych rozwiązań w ramach zarządzanego obszaru;
  • Dodatkowe świadczenia (karta multisport, prywatna opieka medyczna);
  • Przyjazną atmosferę, dynamiczne środowisko.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    12 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...