Junior Team Leader zespołu sprzedażowego Call Center
Jeżeli:
- Posługujesz się minimum w stopniu dobrym językiem polskim i angielskim (mile widziana również znajomość innego języka obcego np. bułgarski, niemiecki);
- Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym;
- Jesteś osobą odpowiedzialną i potrafisz organizować pracę zespołu;
- Pracowałeś w oparciu o cele i KPI;
- Jesteś osobą samodzielną, otwartą na zmiany i elastyczną;
- Cechuje Cię inicjatywa w działaniu i proaktywność;
- Masz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
APLIKUJ!
Będziesz stanowił pierwszą linię wsparcia dla konsultantów zespołu Call Center i będziesz odpowiedzialny za:
- Przekazywanie i weryfikację wiedzy z zakresu obsługi klienta, sprzedaży, aplikacji, procedur oraz zasad w podległym zespole;
- Monitorowanie postępów, wyników oraz jakości obsługi a także podejmowanie adekwatnych działań;
- Motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie ilościowym i jakościowym;
- Raportowanie poziomu realizacji powierzonych zadań oraz przekazywanie swoich spostrzeżeń i rekomendacji do managera.
W zamian za Twoje zaangażowanie w wykonywane zadania oferujemy:
- Jasno określoną ścieżkę rozwoju zawodowego i wiele wyzwań;
- Wynagrodzenie złożone z podstawy godzinowej i wysokiej premii zadaniowej;
- Możliwość awansu;
- Stabilne warunki współpracy- umowę podpisujesz już pierwszego dnia szkolenia
- Elastyczne godziny współpracy;
- Współpracę z zespołem różnorodnym pod względem kulturowym oraz językowym;
- Możliwość kreowania nowych rozwiązań w ramach zarządzanego obszaru;
- Dodatkowe świadczenia (karta multisport, prywatna opieka medyczna);
- Przyjazną atmosferę, dynamiczne środowisko.