Opis stanowiska:
• Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
• Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych
• Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych
• Reprezentowanie firmy na spotkaniach handlowych
• Prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert handlowych
• Świadczenie wysokiej jakości usług na rzecz Klientów firmy
Wymagania:
• Min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B
• Mile widziana znajomość rynku IT oraz produktów typu: serwery, macierze, backup
• Znajomość technik sprzedaży i negocjacji
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego
• Prawo jazdy kat. B
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
• Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz budowania trwałych relacji biznesowych
• Duża motywacja i zorientowanie na działania
Oferta:
• Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub działalność gospodarczą,
• Konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe + prowizje oraz premie kwartalne,
• Możliwość rozwoju zawodowego
• Udział w ciekawych projektach oraz przyjazna atmosfera pracy w środowisku profesjonalistów
• Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód do wyjazdów służbowych)
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.