Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych z wykorzystaniem dostępnych programów dotacyjnych, Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, Zarządzanie portfelem klientów i realizacja celów sprzedażowych, Praca z...
Twoja Rola i Obowiązki Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych i zarządzanie ich portfelem. Realizacja celów sprzedażowych w pełnym portfolio produktów OZE i termomodernizacji. Profesjonalna obsługa klientów z platformy Marketplace i programów dotacyjnych. Budowanie długotrwałych...
GŁÓWNE ZADANIA: Monitorowanie klientów pod kątem aktywności rekrutacyjnych, Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie relacji ze stałymi klientami - badanie potrzeb, proponowanie rozwiązań, monitoring współpracy, Aktywności sprzedażowe: przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji,...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację planów sprzedażowych i kompleksową obsługę klientów, w tym: sprzedaż produktów i usług firmy; pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z już istniejącymi; negocjowanie...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: kompleksowa obsługa klientów i realizacja planów sprzedażowych; pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz utrzymanie kontaktów z obecnymi partnerami; przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych; doradztwo w zakresie produktów i usług dostępnych w ofercie;
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: realizowanie celów sprzedażowych firmy; aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi; przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy; doradztwo klientom w zakresie produktów i usług;
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków Zarządzanie relacjami z klientami, zapewnienie wsparcia oraz doradztwa w zakresie wyboru produktów. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w sieciach handlowych. Rozwój sieci partnerskiej, pozyskiwanie nowych partnerów oraz obsługa kluczowych...
Twoje główne zadania będą obejmować: Kompleksową obsługę kluczowych klientów oraz rozwój klientów o wysokim potencjale wzrostu; Rozwój kategorii produktowych w obu segmentach klientów; Budowanie i utrzymywanie relacji z dystrybutorami, wspieranie ich w realizacji celów sprzedażowych;...
Benefit Systems SAWarszawa, przy Rondzie Daszyńskiego
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Na rozgrzewkę kilka pytań: Możesz pochwalić się min. 4 – letnim doświadczeniem w sprzedaży do klientów biznesowych? Doskonale radzisz sobie ze sprzedażą doradczą do dużych klientów? Nie dostajesz gęsiej skórki na spotkaniach z Klientami, a sam kontakt z Klientem powoduje u Ciebie...
Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Key Account Manager Eastern Europe
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: KAEE/121/ABC
Zadania:
rozwój sprzedaży poprzez współpracę z istniejącymi klientami i pozyskiwanie nowych
prowadzenie prezentacji i negocjacji
przygotowywanie ofert/ rozwiązań szytych na miarę
współtworzenie strategii sprzedaży
wprowadzanie na rynek nowych produktów/ brand management
Wymagania:
min. 3letnie doświadczenie w sprzedaży dla sektora retail
- znajomość branży zabezpieczeń antykradzieżowych
bardzo dobra znajomość j.angielskiego
umiejętność kreowania rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta
umiejętność zarządzania portfolio klientów
umiejętność analizy rynku (trendy,nowe technologie)
wykształcenie wyższe
Oferujemy:
odpowiednie narzędzia pracy i know-how globalnej organizacji
profesjonalne środowisko pracy
praca u lidera w branży, w stabilnej finansowo i prężnie rozwijającej się firmie
Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych z wykorzystaniem dostępnych programów dotacyjnych, Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, Zarządzanie portfelem klientów i realizacja celów sprzedażowych, Praca z...
Twoja Rola i Obowiązki Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych i zarządzanie ich portfelem. Realizacja celów sprzedażowych w pełnym portfolio produktów OZE i termomodernizacji. Profesjonalna obsługa klientów z platformy Marketplace i programów dotacyjnych. Budowanie długotrwałych...
GŁÓWNE ZADANIA: Monitorowanie klientów pod kątem aktywności rekrutacyjnych, Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie relacji ze stałymi klientami - badanie potrzeb, proponowanie rozwiązań, monitoring współpracy, Aktywności sprzedażowe: przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji,...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację planów sprzedażowych i kompleksową obsługę klientów, w tym: sprzedaż produktów i usług firmy; pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z już istniejącymi; negocjowanie...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: kompleksowa obsługa klientów i realizacja planów sprzedażowych; pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz utrzymanie kontaktów z obecnymi partnerami; przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych; doradztwo w zakresie produktów i usług dostępnych w ofercie;
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: realizowanie celów sprzedażowych firmy; aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi; przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy; doradztwo klientom w zakresie produktów i usług;
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków Zarządzanie relacjami z klientami, zapewnienie wsparcia oraz doradztwa w zakresie wyboru produktów. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w sieciach handlowych. Rozwój sieci partnerskiej, pozyskiwanie nowych partnerów oraz obsługa kluczowych...
Twoje główne zadania będą obejmować: Kompleksową obsługę kluczowych klientów oraz rozwój klientów o wysokim potencjale wzrostu; Rozwój kategorii produktowych w obu segmentach klientów; Budowanie i utrzymywanie relacji z dystrybutorami, wspieranie ich w realizacji celów sprzedażowych;...
Benefit Systems SAWarszawa, przy Rondzie Daszyńskiego
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Na rozgrzewkę kilka pytań: Możesz pochwalić się min. 4 – letnim doświadczeniem w sprzedaży do klientów biznesowych? Doskonale radzisz sobie ze sprzedażą doradczą do dużych klientów? Nie dostajesz gęsiej skórki na spotkaniach z Klientami, a sam kontakt z Klientem powoduje u Ciebie...