Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. W skład Grupy Progres wchodzą aktualnie cztery, niezależne linie biznesowe: Progres HR – w obszarze pracy tymczasowej, Progres Consulting – odpowiadająca za doradztwo biznesowe i szkolenia oraz Progres Permanent Recruitment – specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. W bogatym portfelu oferowanych usług, znajduje się również Progres Advanced Solutions – linia oferująca nowatorskie, zaawansowane rozwiązania, mające na celu optymalizację procesów oraz kosztów zatrudnienia. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 17 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Obecnie dla naszego Klienta, sieci hurtowni elektrotechnicznych, poszukujemy Kandydata/ki na stanowisko:
Do Twoich zadań będzie należało:
- Aktywne powadzenie działań handlowych na rynku inwestycyjnym
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie trwałych relacji z istniejącymi
- Efektywne zarządzanie własnym czasem pracy
- Realizacja założonych celów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji
- Bieżące raportowanie wyników pracy
Od kandydatów oczekujemy:
- Znajomości lokalnego rynku elektrotechnicznego (klienci, konkurencja, dostawcy, producenci)
- Znajomości produktów elektrotechnicznych
- Kilkuletniego doświadczenia w sprzedaży B2B
- Zaangażowania i chęci osiągania ponadprzeciętnych wyników
- Dynamizmu i kreatywności w docieraniu do nowych Klientów
Nasz Klient oferuje:
- Umowę o pracę
- Dwuskładnikowe wynagrodzenie (podstawa + prowizja)
- Narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, laptop
- Pracę w ogólnopolskiej sieci hurtowni elektrotechnicznych
- Możliwości rozwoju wewnątrz firmy