Od 50 lat działalność SPB opiera się na kulturze rodzinnego przedsiębiorstwa, w którym odpowiedzialność jest równie ważna co szacunek dla drugiego człowieka (pracowników, ubezpieczonych, partnerów). Dołączenie do SPB oznacza przede wszystkim współdzielenie tej kultury przedsiębiorstwa, w zespole o ludzkim wymiarze liczącym ponad 1600 pracowników i udział w naszym rozwoju w Europie.
Key Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Utrzymywanie pozytywnych długoterminowych relacji z istniejącymi kluczowymi klientami firmy
- Planowanie i realizacja projektów wspierających system sprzedaży
- Udział w przygotowywaniu ofert, przetargach, negocjacjach, wypracowaniu zasad współpracy, wdrażaniu nowych usług
- Odpowiedzialność za realizację akcji marketingowo-promocyjnych
- Planowanie i organizacja eventów
- Komunikacja na portalach social-media
- Analiza efektywności prowadzonych działań promocyjnych i komunikacyjnych
- Zarządzanie współpracą z dostawcami usług i podwykonawcami
- Zadania organizacyjno-administracyjne związane z funkcjonowaniem punktów serwisowych
Wymagania:
- masz minimum 3 lata doświadczenia w kompleksowej opiece nad klientem (B2B) i/lub sprzedaży
- lubisz planować, organizować, koordynować działania marketingowo-promocyjne i możesz pochwalić się konkretnymi sukcesami na tym polu
- masz wykształcenie wyższe (zarządzanie, ekonomia, marketing, elektronika i telekomunikacja)
- posiadasz umiejętności komunikacyjno-negocjacyjne, również w języku angielskim
- potrafisz szybko reagować na pojawiające się nieprzewidziane sytuacje
- jesteś osobą samodzielną, dobrze zorganizowaną, a poza tym rozpiera Cię pozytywna energia
- interesujesz się nowoczesnymi technologiami (nie tylko mobilnymi)
- to jesteś osobą, której poszukujemy.
Oferujemy:
- stałą i stabilną pracę dla europejskiej grupy z dużymi perspektywami rozwoju
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- opiekę medyczną
- kartę Multisport
- dofinansowanie posiłków