Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych z wykorzystaniem dostępnych programów dotacyjnych, Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, Zarządzanie portfelem klientów i realizacja celów sprzedażowych, Praca z...
GŁÓWNE ZADANIA: Monitorowanie klientów pod kątem aktywności rekrutacyjnych, Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie relacji ze stałymi klientami - badanie potrzeb, proponowanie rozwiązań, monitoring współpracy, Aktywności sprzedażowe: przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji,...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację planów sprzedażowych i kompleksową obsługę klientów, w tym: sprzedaż produktów i usług firmy; pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z już istniejącymi; negocjowanie...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: kompleksowa obsługa klientów i realizacja planów sprzedażowych; pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz utrzymanie kontaktów z obecnymi partnerami; przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych; doradztwo w zakresie produktów i usług dostępnych w ofercie;
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: realizowanie celów sprzedażowych firmy; aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi; przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy; doradztwo klientom w zakresie produktów i usług;
Twoja Rola i Obowiązki Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych i zarządzanie ich portfelem. Realizacja celów sprzedażowych w pełnym portfolio produktów OZE i termomodernizacji. Profesjonalna obsługa klientów z platformy Marketplace i programów dotacyjnych. Budowanie długotrwałych...
Twoje główne zadania będą obejmować: Kompleksową obsługę kluczowych klientów oraz rozwój klientów o wysokim potencjale wzrostu; Rozwój kategorii produktowych w obu segmentach klientów; Budowanie i utrzymywanie relacji z dystrybutorami, wspieranie ich w realizacji celów sprzedażowych;...
Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych z wykorzystaniem dostępnych programów dotacyjnych, Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, Zarządzanie portfelem klientów i realizacja celów sprzedażowych, Praca z...
Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych z wykorzystaniem dostępnych programów dotacyjnych, Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, Zarządzanie portfelem klientów i realizacja celów sprzedażowych, Praca z...
IMPEL FACILITY SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Poznań
praca stacjonarna
2114 dni temu
Spółka Impel Facility Services, wchodząca w skład ogólnopolskiej Grupy Impel – lidera rynku usług outsourcingowych – aktualnie poszukuje Kandydatów na stanowisko:
Key Account Manager
Miejsce pracy: Poznań
Jako Key Account Manager będziesz odpowiedzialny za:
Realizację indywidualnego planu sprzedaży
Budowanie relacji z klientami biznesowymi
Umiejętne badanie potrzeb klienta oraz inicjowanie działań cross-sellingowych
Przygotowanie kalkulacji oraz dedykowanego rozwiązania dla klienta
Prowadzenie negocjacji oraz finalizowanie procesu sprzedaży
Inicjowanie działań oraz projektów sprzedażowych ukierunkowanych na kompleksową obsługę klientów z różnych segmentów rynku
Współpracę z innymi działami handlowymi i operacyjnymi w ramach struktur Grupy Impel (np. w zakresie realizacji usług, tworzenia kalkulacji handlowych, umów oraz analizy kosztowej kontraktów)
Uczestniczenie w wielu szkoleniach produktowych i sprzedażowych oraz dzielenie się wiedzą
Raportowanie działań w systemie SAP CRM
Od Kandydatów oczekujemy:
Min. 3 letniego doświadczenia w aktywnej bezpośredniej sprzedaży B2B, opartej na relacyjnych kontaktach z klientami
Doświadczenia w sprzedaży usług
Bardzo dobrej organizacji pracy oraz wyznaczania sobie celów
Doskonałych umiejętności współpracy oraz komunikacji
Proaktywnej postawy i motywacji do działania
Doświadczenia w pracy na dowolnym systemie CRM
Komunikatywna znajomość języka angielskiego – będzie dodatkowym atutem
Czeka na Ciebie:
Narzędzia pracy (samochód służbowy z możliwością użytku prywatnego, laptop, telefon),
Stałe wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od uzyskanych wyników,
Duże możliwości pozyskania potencjalnych klientów z różnych branż,
Szeroki pakiet szkoleń w zakresie sprzedawanych usług (produktowe, rozwojowe),
Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach handlowych,
Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych z wykorzystaniem dostępnych programów dotacyjnych, Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, Zarządzanie portfelem klientów i realizacja celów sprzedażowych, Praca z...
GŁÓWNE ZADANIA: Monitorowanie klientów pod kątem aktywności rekrutacyjnych, Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie relacji ze stałymi klientami - badanie potrzeb, proponowanie rozwiązań, monitoring współpracy, Aktywności sprzedażowe: przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji,...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację planów sprzedażowych i kompleksową obsługę klientów, w tym: sprzedaż produktów i usług firmy; pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z już istniejącymi; negocjowanie...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: kompleksowa obsługa klientów i realizacja planów sprzedażowych; pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz utrzymanie kontaktów z obecnymi partnerami; przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych; doradztwo w zakresie produktów i usług dostępnych w ofercie;
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: realizowanie celów sprzedażowych firmy; aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi; przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy; doradztwo klientom w zakresie produktów i usług;
Twoja Rola i Obowiązki Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych i zarządzanie ich portfelem. Realizacja celów sprzedażowych w pełnym portfolio produktów OZE i termomodernizacji. Profesjonalna obsługa klientów z platformy Marketplace i programów dotacyjnych. Budowanie długotrwałych...
Twoje główne zadania będą obejmować: Kompleksową obsługę kluczowych klientów oraz rozwój klientów o wysokim potencjale wzrostu; Rozwój kategorii produktowych w obu segmentach klientów; Budowanie i utrzymywanie relacji z dystrybutorami, wspieranie ich w realizacji celów sprzedażowych;...
Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych z wykorzystaniem dostępnych programów dotacyjnych, Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, Zarządzanie portfelem klientów i realizacja celów sprzedażowych, Praca z...
Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych z wykorzystaniem dostępnych programów dotacyjnych, Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, Zarządzanie portfelem klientów i realizacja celów sprzedażowych, Praca z...