Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
- stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę albo umowę o pracę (zastępstwo),
- pensję zawsze na czas i premię miesięczną uzależnioną od osiąganych wyników,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
- posiadasz wykształcenie wyższe,
- posiadasz znajomość pakietu MS Office w szczególności programu Word, Excel, Power Point na poziomie bardzo dobrym,
- posiadasz znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- posiadasz prawo jazdy kat. B,
- posiadasz wysoką orientację biznesową i orientacją na klienta,
- posiadasz umiejętność myślenia analitycznego i strategicznego,
- posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów, dążenia do rezultatów i radzenia sobie ze stresem,
- posiadasz znajomość etykiety biznesowej,
- jesteś osobą komunikatywną, kreatywną, samodzielną oraz potrafisz dobrze organizować swój czas pracy.
- nawiązywanie i zarządzanie relacjami z klientami, w tym sprzedaż usług w zakresie obsługiwanych klientów kluczowych,
- planowanie, realizacja i monitorowanie planów sprzedaży obsługiwanych klientów kluczowych,
- definiowanie wymaganego poziomu jakości, terminowości i ekonomiczności procesów w zakresie obsługiwanych klientów kluczowych,
- wdrażanie i doskonalenie procesów zarządzania relacjami z obsługiwanymi klientami kluczowymi,
- pozyskiwanie informacji o potrzebach klientów kluczowych w zakresie usług oferowanych przez Grupę Kapitałową Poczty Polskiej,
- inicjowanie zmian w ofercie produktowej i cenowej dla obsługiwanych klientów kluczowych,
- realizacja strategii w zakresie pozyskiwania nowych klientów kluczowych,
- budowanie kontaktów handlowych z przedstawicielami klientów kluczowych odpowiedzialnych za decyzje zakupowe,
- systematyczne pogłębianie wiedzy w zakresie znajomości usług i przepisów prawa pocztowego,
- śledzenie i udział w postępowaniach przetargowych ogłaszanych przez obsługiwanych klientów,
- udział w organizowanych szkoleniach,
- współpraca z właściwymi komórkami Pionu Sprzedaży Poczty Polskiej S.A. oraz właściwymi strukturami, jednostkami i komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie pełnionych obowiązków.
Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością,
powyżej 50 lat lub po dłuższej przerwie w pracy.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym