Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Business Development Center

MOTOKARIERA S.C.
Warszawa
kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
praca stacjonarna
819 dni temu

Dla naszego klienta - znanego dealera samochodowego

MotoKariera poszukuje kandydatów na stanowisko:

Kierownik Business Development Center
Miejsce pracy: warszawa

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Przejęcie i poprowadzenie 3 osobowego zespołu contact center (potencjał rozszerzenia zespołu);
  • Rozwój działu Contact Center w kierunku Business Development Center;
  • Kierowanie i motywowanie zespołu w celu osiągnięcia założonych wyników;
  • Doskonalenie i rozwój pracowników;
  • Dbałość o zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, umiejętność przygotowywania skryptów rozmów;
  • Zwiększenie efektywności i jakości komunikacji in/out;
  • Wdrożenie odpowiedniego monitoringu pracy, analiza danych i optymalizacja procesów w celu osiągnięcia założonych wyników;
  • Bieżące badanie potencjału wewnętrznego w celu ciągłego poszukiwania biznesu;
  • Raportowanie pracy i wyników zespołu;
  • Efektywna współpraca z działami wewnątrz firm.

Oczekujemy od Ciebie:

  • Wykształcenie wyższe;
  • Doświadczenie w pracy w motoryzacji (preferowane doświadczenie zdobyte w stacji);
  • Umiejętność pracowania z wyznaczonymi celami;
  • Pewność siebie, motywacja, zaangażowanie;
  • Chęć uczenia się i zdobywania nowych doświadczeń;
  • Codzienna gotowość na nowe wyzwania;
  • Wybitne umiejętności komunikacyjne, organizacyjne i zarządzania czasem;
  • Ambicja, otwartość na zmianę i nowe wyzwania;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego

Jako pracownik możesz liczyć na:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Niezbędne narzędzia do pracy;
  • Ubezpieczenie;
  • Karta Multisport na preferencyjnych warunkach.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

MOTOKARIERA S.C.

MotoKariera to 11 letnie doświadczenie w całości dedykowane zagadnieniom zarządzania zasobami ludzkimi w branży motoryzacyjnej. MotoKariera to kilkaset zrealizowanych rekrutacji i liczne projekty consultingowe (development center, tworzenie systemów wynagrodzeń). MotoKariera to ludzie… dowiedz się o nas więcej!

 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...