Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Business Development Center

MOTOKARIERA S.C.
Poznań
kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
praca stacjonarna
1405 dni temu

Dla naszego klienta - znanego dealera samochodowego

MotoKariera poszukuje kandydatów na stanowisko:

Kierownik Business Development Center
Miejsce pracy: Poznań

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Przejęcie i poprowadzenie 3 osobowego zespołu contact center (potencjał rozszerzenia zespołu);
  • Rozwój działu Contact Center w kierunku Business Development Center;
  • Kierowanie i motywowanie zespołu w celu osiągnięcia założonych wyników;
  • Doskonalenie i rozwój pracowników;
  • Dbałość o zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, umiejętność przygotowywania skryptów rozmów;
  • Zwiększenie efektywności i jakości komunikacji in/out;
  • Wdrożenie odpowiedniego monitoringu pracy, analiza danych i optymalizacja procesów w celu osiągnięcia założonych wyników;
  • Bieżące badanie potencjału wewnętrznego w celu ciągłego poszukiwania biznesu;
  • Raportowanie pracy i wyników zespołu;
  • Efektywna współpraca z działami wewnątrz firm.

Oczekujemy od Ciebie:

  • Wykształcenia wyższego;
  • Kilkuletniego oświadczenie w pracy w BDC lub doświadczenia w pracy w motoryzacji,
  • Umiejętności pracowania z wyznaczonymi celami;
  • Pewności siebie, motywacji, zaangażowania;
  • Chęci uczenia się i zdobywania nowych doświadczeń;
  • Codziennej gotowości na nowe wyzwania;
  • Wybitnych umiejętności komunikacyjnych, organizacyjnych i zarządzania czasem;
  • Ambicji, otwartości na zmianę i nowe wyzwania;
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego

Jako pracownik możesz liczyć na:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Niezbędne narzędzia do pracy;
  • Ubezpieczenie;
  • Karta Multisport na preferencyjnych warunkach.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

MOTOKARIERA S.C.

MotoKariera to 15 letnie doświadczenie w całości dedykowane zagadnieniom zarządzania zasobami ludzkimi w branży motoryzacyjnej. MotoKariera to kilkaset zrealizowanych rekrutacji i liczne projekty consultingowe (development center, tworzenie systemów wynagrodzeń). MotoKariera to ludzie… dowiedz się o nas więcej!

 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...