Grupa Ergo to lider w zakresie dostarczania kompleksowych usług szkoleniowych i doradczych dla sektora prywatnego oraz administracji publicznej. W związku z realizacją nowych projektów zatrudnimy osobę na stanowisko:
Kierownik Call Center
Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za:
- zarządzanie 20 osobowym Call Center (projekt sprzedażowy)
- rekrutację oraz ocenę pracowników
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń, coachingów
- opracowywanie skryptów sprzedażowych
- monitoring wprowadzanych rozwiązań prezentowanych podczas szkoleń i spotkań indywidualnych
- współpracę z innymi działami w zakresie organizacji sprzedaży
Wymagania:
- minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika, trenera lub lidera Call Center
- minimum 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku Konsultanta Telefonicznego (projekty sprzedażowe)
- umiejętności prowadzenia coachingu z zakresu: technik sprzedaży, telefonicznej obsługi klienta
- bardzo dobrej organizacja pracy własnej i podległego zespołu
- zaangażowania i chęci podejmowania nowych wyzwań
- doskonałej organizacji czasu pracy
Oferujemy:
- dobrą atmosferę w pracy, jasno określone cele i zadania
- udział w ciekawych projektach
- szkolenia i możliwości rozwoju kompetencji zawodowych
- stałe wynagrodzenie oraz system premiowy