Kierownik ds. Kluczowych klientów
Miejsce pracy: Toruń
Firma SEITO od ponad dwudziestu lat świadczy usługi na rynku outsourcingu. Rozwijamy się dzięki pracy wykwalifikowanych specjalistów, rozbudowanej sieci punktów serwisowych oraz dobremu zapleczu technicznemu. Naszym celem jest świadczenie usług osadzonych w wysokiej kulturze organizacyjnej, której podstawą są bezpieczeństwo i jakość.
- budowanie i rozwijanie współpracy z kluczowymi klientami Firmy,
- prowadzenie spotkań handlowych,
- przeprowadzanie analizy potrzeb klienta,
- mapowanie procesów,
- budowa modeli kosztowych,
- prowadzenie negocjacji kontraktów,
- prowadzenie procesów przetargowych,
- organizacja i prowadzenie cyklicznych spotkań podsumowujących współpracę z Klientami,
- organizacja pracy Działu Obsługi Klienta,
- zapewnienie właściwej komunikacji z Działami Utrzymania Procesów i HR.
- wykształcenie wyższe (mile widziane logistyka, ekonomia, kierunki techniczne),
- znajomość narzędzi Lean Management i filozofii Kaizen,
- znajomość procesów produkcyjnych i logistycznych,
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację pisemną i ustną,
- znajomość pakietu MS Office,
- samodzielność, kreatywność i doskonała organizacja pracy,
- umiejętność delegowania zadań i zarządzania zespołem,
- dyspozycyjność do wyjazdów służbowych (prawo jazdy kat. B).
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- stabilną i interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- bogatą ofertę szkoleń i treningów dostosowanych, dostosowaną do Twoich indywidualnych potrzeb,
- wsparcie i opiekę podczas wdrożenia i na dalszych etapach pracy,
- dofinansowanie prywatnej opieki medycznej lub kart sportowych,
- bony i paczki na święta,
- niezbędne narzędzia pracy (auto służbowe, laptop, telefon).
Poznaj
SEITO
Firma SEITO od ponad dwudziestu lat świadczy usługi na rynku outsourcingu. Rozwijamy się dzięki pracy wykwalifikowanych specjalistów, rozbudowanej sieci punktów serwisowych oraz dobremu zapleczu technicznemu. Naszym celem jest świadczenie usług osadzonych w wysokiej kulturze organizacyjnej, której podstawą są bezpieczeństwo i jakość.