Kierownik ds. Rozwoju Kanału Sprzedaży

Carlsberg Polska

Warszawa

23 dni temu

Co nowego możemy
zrobić razem
w browarze kasztelan?

Kierownik ds. Rozwoju Kanału Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Co otrzymasz?
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • opiekę medyczną w LuxMed
  • umowę o pracę
  • kartę sportową
  • elastyczne godziny pracy
  • możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji
  • szkolenia z procesu produkcji piwa
  • piwo na święta
Co będziesz robić?
  • Kreować, planować i nadzorować strategię działań trade marketingowych w podległym kanale sprzedaży poprzez tworzenie planów, standardów i narzędzi, przy wykorzystaniu zebranych analiz oraz danych
  • Egzekwować strategię marek w podległym kanale sprzedaży
  • Inicjować i wdrażać innowacyjne rozwiązania wspierające sprzedaż w podległym kanale
  • Monitorować oraz analizować prowadzone działania pod kątem efektywności sprzedażowej i kosztowej
  • Odpowiadać za przygotowanie budżetu dla działań trade marketingowych dla podległego kanału
  • Wdrażać projekty Category Management u kluczowych klientów
  • Budować planogramy oraz optymalizować powierzchnię sprzedaży
  • Monitorować działania firm konkurencyjnych, analizować najlepsze praktyki oraz aktualizować dane rynkowe w kategorii piwo
Czego oczekujemy?
  • Minimum 5-lat doświadczenia w firmie z branży FMCG w tym minimum  3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Wykształcenia wyższego oraz języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Znajomości nowoczesnych narzędzi trade marketingowych
  • Wysoko rozwiniętej świadomości biznesowej, umiejętności pracy z danymi finansowymi oraz doświadczenia w pracy  z systemem Nielsen
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych oraz umiejętności budowania dobrych długotrwałych relacji biznesowych
  • Kreatywności, elastyczności, otwartości na nowe pomysły oraz nietuzinkowego podejścia do powierzonych zadań
  • Praca z Focus, GFK, Dunnhumby będzie dodatkowym atutem

 

Co otrzymasz?
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • opiekę medyczną w LuxMed
  • umowę o pracę
  • kartę sportową
  • elastyczne godziny pracy
  • możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji
  • szkolenia z procesu produkcji piwa
  • piwo na święta
Co będziesz robić?
  • Kreować, planować i nadzorować strategię działań trade marketingowych w podległym kanale sprzedaży poprzez tworzenie planów, standardów i narzędzi, przy wykorzystaniu zebranych analiz oraz danych
  • Egzekwować strategię marek w podległym kanale sprzedaży
  • Inicjować i wdrażać innowacyjne rozwiązania wspierające sprzedaż w podległym kanale
  • Monitorować oraz analizować prowadzone działania pod kątem efektywności sprzedażowej i kosztowej
  • Odpowiadać za przygotowanie budżetu dla działań trade marketingowych dla podległego kanału
  • Wdrażać projekty Category Management u kluczowych klientów
  • Budować planogramy oraz optymalizować powierzchnię sprzedaży
  • Monitorować działania firm konkurencyjnych, analizować najlepsze praktyki oraz aktualizować dane rynkowe w kategorii piwo
Czego oczekujemy?
  • Minimum 5-lat doświadczenia w firmie z branży FMCG w tym minimum  3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Wykształcenia wyższego oraz języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Znajomości nowoczesnych narzędzi trade marketingowych
  • Wysoko rozwiniętej świadomości biznesowej, umiejętności pracy z danymi finansowymi oraz doświadczenia w pracy  z systemem Nielsen
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych oraz umiejętności budowania dobrych długotrwałych relacji biznesowych
  • Kreatywności, elastyczności, otwartości na nowe pomysły oraz nietuzinkowego podejścia do powierzonych zadań
  • Praca z Focus, GFK, Dunnhumby będzie dodatkowym atutem